._denda_.

18.Prosinec 2008

O škole

Takdeti, dnes se budeme fotit. Pekne se na fotce usmivejte, to bude takovapamatka. A kdyz za deset roku vezmete tu fotku do rukou, podivate se nani a reknete, tak toto je Petr, ten je dnes chemik a toto je Anca, tama uz sest deti a peknou rodinku, a ze zadni lavice se ozve: "A totobyla nase ucitelka a ta je uz dnes mrtva."
Ve škole psali žáci slohovoupráci, která se měla skládat z jedné dlouhé věty. Celá třída napsalavětu alespoň větu přes pět řádků. Petr nevěděl, co má napsat, a taknapsal: Hanka je děvka. Učitelka se hrozně naštvala a poslala ho doředitelny. Když přišel zpět do třídy zeptala se Petra:
?Tak co, doufám že tě pán ředitel pěkně poučil!?
?Ne,? řekl klidně chlapec.
?A co ti tehdy řekl??
?Ale skoro nic, jen se zeptal, kde ta Hanka bydlí...?

Malá Petruška přinesla domů poznámku:
?Je drzá a odmlouvá!?
Druhý den si učitelka přečetla odpověď:
?To má po matce, zmlátil jsem je obě.?
?Mami, dneska mě pan učitel pochválil.?
?A co řekl?? zeptá se maminka.
?On řekl, že všichni jsou blbci, ale Novák je největší.?
Ve snaze zabránit opisování dal učitel každému žákovi podepat prohlášení, že napsal test bez cizí pomoci.
Náhle se přihlásil žák a řekl:

?Ten papír prosím nemohu podepsat, protože jsem modlil o pomoc Bohu.?
Učitel najde test tohoto žáka a řekne:
?Můžete to klidně podepsat, Bůh vás nevyslyšel.?
Kantor, který učí devátou třídu, po půl roce učení řekne třídě:
?90% z vás se určitě nedostane na střední školu.?
Po chvilce ticha se postaví jeden žák a řekne:
?Pane učiteli, vždyť nás tolik ani není.?
Učitel napsal na tabuli - 


Včera jsem bil ve škole. - a zeptal se žáků jakou tam má za chybu.
Nikdo to neví, jen Pepík se směje. A tak ho učitel vyvolá:
?Pepo, tak co nám k tomu řekneš??
?To je jednoduché, pane učiteli, včera byla neděle, takže jste tu nemohl být.?

V hodině učitelka vykládá látku:
?Děti, ví někdo z vás, co je to pštros??
Ani jeden žák to neví, a tak vysvětluje:
?Pštros je taková velká slepice, velká asi jako já...?
Ve třídě sedí jeden žák a brečí.
Přijde k němu ředitel a ptá se ho.
Ředitel:?Pročpak brečíš??
Žák:?Dneska nám pán učitel spadl ze schodů...?
Ředitel:?No tak nebreč, vždyť se mu nic nestalo.?
Žák:?Já vím, ale já jsem si zavazoval kaničky, a tak jsem to neviděl...?
Syn přinese vysvědčení s samými pětkami a vymlouvá se:
?Táti, vždyť jsi mi říkal, že chlap, který nemá koule není chlap ...?
Učitel vysvětluje:
?Jsou lidé s vysokým IQ a lidé s nízkým IQ. Ti co mají nízké IQ si toneradi přiznávají. Ukážeme to na jednom příkladě. Kdo z vás si myslí,že má nízké IQ, ať se postaví.?
Chvilku ticho, ale pak se postavil Pepíček.
?Tak dobře,? povídá učitel, ?Pepíčku, proč si myslíš, že máš nízké IQ??
?Já si to vůbec nemyslím,? odpovídá Pepíček, ?ale by hloupé, abyste v celé třídě stál sám.?

Potkajise tri studenti: z Harvardu, z Moskevske univerzity a z VSE Praha.Navzajem si vymenuji nazory na to, za jak dlouho se da naucit cinsky.Americky student rika: "No, my jsme takovi houzevnati, myslim, ze zapul roku nejdele bychom to mohli zvladnout." Student z Moskvy: "My jsmebyli vychovani tou tvrdou komsomolskou vychovou, rekl bych - ctvrtroku, vic ne!" Student VSE (VSB, OU) odpovi otazkou: "A existuji na toskripta?" "Jiste, ze existuji." "No tak prece pres noc!"
Hodinachemie: učitel napíše na tabuly značku látky a ptá se právěprocitnuvšího Lukáše pro co že je to značka. Lukáš, dělá, že přemýšlí apronese: "hmmmm, mám to na jazyku pane učiteli." Když to učitel uslyšízhrozí se a zakřičí: "Proboha, honem to vyplivni, to je kyselina."
Ve druhé třídě Pepíček pořádtyká paní učitelce. Tu už to jednou pěkně naštve a povídá: "Hele,Pepíčku, za trest napíšes stokrát NEBUDU TYKAT PANÍ UČITELCE, je ti tojasný?" Pepíček, že jo, ale druhý den to má napsaný dvěstěkrát. Paníučitelka se ho ptá: "Ale Pepíčku, já jsem ti řekla, abys to napsaljenom stokrát." Pepíček se na ni tak podívá a řekne: "Když já jsem tichtěl udělat radost..."

Učitelka se ptá dětí ve škole: "Děti co nám dává husa?".
Přihlásí se Moricko:
"Škvarky".
"A co ještě nám dává husa?" ptá se učitelka Moricka.
"Škvarky".
"To už si říkal. Trochu ti pomůžu." naléhá učitelka.
"Co má tvoje máma pod hlavou, když spí?"
"Ruku" odpovídá Moricko.
"A co má tvůj otec pod hlavou, když spí?" ptá se trpělivě
dál paní učitelka.
"Noviny" odpovídá Moricko.
"A co míváš pod hlavou ty?"
"Polštář."
"A co je v polštáři?"
"Peří."
"No! Takže co nám dává husa, Moricku?" ptá se učitelka.
"Škvarky!" 


Pepíček příde domů a otec se ho ptá :
"Tak co je nového ve škole ?"
"Ále dostal jsem poznámku. Učitelka se ptala, jak bysme natřeli školu, tak jsem jí řek, aby sme tam jebli hnědou."
"Co si debil, to by byla tmavá škola."


Na vysoké škole filozofickézadal vyučující českého jazyka téma na esej: "Chtěl bych, aby vašepráce obsahovala následující prvky: víru, královské prostředí, sex atajemno." Esej, která byla obodována nejvýše, zněla: "Bože," řeklakrálovna, "jsem těhotná. To bych ráda věděla, s kým."


Pepíček je zkoušen ve škole:
Učitelka: "Pepíčku, řekni dvě zájmena."
Pepíček: "Kdo, já?"
Učitelka: "Výborně, Pepíčku."
Veškole: "Pepíčku, kdo ti pomáhal s domacím úkolem?" "Nikdo, paníučitelko." "Pepíčku, nelži! Kdo ti pomáhal s domácím úkolem?""Tatínek." "Tak mu vyřiď, ze Wolker byl Jiří a ne Johnnie."
Ve škole povídá paníučitelka: "A čím je tvůj tatínek, Jirko?" "On je pekař." "Hmm, to jehezký," na to paní učitelka, "peče nám, děti, chléb." A tvoje maminkaje čím, Maruško?" "Sím, ona je zdravotní sestra." "Aha, vidíte děti,stará se o nemocné. To je krasné povolání! A co ty Honzíku?" "Můjtatínek tancuje nahatej v gayklubu." "Hmmmm, povídá paní učitelka, itaková zaměstnání jsou..."
O přestávce přijde za Honzíkem a povídá: "Opravdu tvůj otec tancuje vtom klubu?" A Honzík odvětí: "Ne, on pracuje v Microsoftu, ale my se zato všichni stydíme..."

Autor: ._denda_. v 22:36 |



Komentáře (0):

« Domů | Přidej komentář