Díky optimalizaci se lze stát úspěšným podnikatelem


Optimalizace je moderní kouzelnictví a ten kdo umí správně systémy optimalizovat, ten je, za svojí práci i velmi dobře ohodnocen, u optimalizace se vše točí kolem opravování chyb a nahrazování toho co nejde opravit. Je obtížné nalézt skryté chyby, které jsou pod povrchem a obtížné je i tyto chyby opravit, nebo provést nahrazení starého za nové. Často dochází zde k tomu, že elita se snaží v systému vytvořit záměrně ekonomické chyby, aby tyto chyby elitě přinášeli veliké výhody, díky kterým, je elita bohatá a mocná. Takovouto klasickou chybou jsou sobecké normy a zákony, které elita vytváří a nutí ostatní násilím, aby tyto chybné normy a zákony dodržovali. Základním problémem je chybná hodnota u zboží nebo služby, či u odměny za práci, vše zde musí mít hodnotu, která je správná a odpovídá času a prostoru. Zde dochází ke střetu zájmů, kdy je zde snaha využít výhody k tomu že budeme na něčem sobecky parazitovat a tak většinou to co je ekonomicky veliké, sobecky parazituje na tom co je zde ekonomicky malé. Veliká společnost sobecky parazituje na dělníkovi a nutí jej, aby on levně prodával svojí práci společnosti a pokud s tím nechce dělník souhlasit, použije společnost násilné ekonomické metody, pomocí kterých dělníka snadno donutí k tomu, že bude otrocky sloužit po celý život společnosti. Optimalizace je jako spravování rybářské sítě, dírami v této síti uniká rybáři hodnotný úlovek a proto musí být síť z kvalitního materiálu a musí se pravidelně kontrolovat. Podívejme se na daně, to je taky síť na veliké ekonomické ryby a malé ekonomické ryby by měli mít možnost z této sítě snadno uniknout, pokud je síť špatná, tak veliké ekonomické ryby ze sítě uniknou a malé ekonomické ryby se do sítě chytí, následkem je ekonomická krize spojená s narůstající nezaměstnaností a bídou. Podobným způsobem funguje i návštěvnost u stránek na internetu, i zde jde o to, aby se do inzertní sítě chytilo veliké množství správných hodnotných návštěvníků a chybní nehodnotní návštěvníci, aby se do této reklamní sítě nechytali. Každý kdo zde rychle ekonomicky roste, je úspěšným ekonomickým rybářem, který do kvalitní správné sítě chytá správné zákazníky, jde o to přijít, spatřit, vyhrát boj o to co milujeme a potřebujeme.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy