Objektivně je vše jinak než subjektivně, náš svět je založen na subjektivních zákonech a tak není objektivní, čímž dochází k mnoha velikým chybám, které nám způsobují i mnoho problémů, protože se plýtvá existenčními zdroji a následkem je bída a nezaměstnanost. Klasickou ukázkou našeho ubohého subjektivismu je to čemu věříme a o čem nepochybujeme, ten kdo se pokusí nám objektivně ukázat, že věříme tomu, co je chybné, je brán za blázna nebo zločince a tak jej zavíráme do psychiatrické léčebny, nebo do vězení. Je snadné pomocí násilí zničit objektivní pohled na svět, ale to si jenom podřezáváme větev, na které sedíme a tak spadneme dolů do krizí a válek o to co milujeme a potřebujeme. Je snadné násilím něco zotročit, ale následkem budou problémy a je jedno jestli zotročíme půdu a zvířata, nebo jestli zotročíme podřízené pomocí minimálních platů ze kterých nelze normálně existovat! Za naším násilím je vždy subjektivismus kdy se snažíme prosadit subjektivní zájem bez ohledu na objektivní realitu, ve které každá akce vytvoří reakci a tak například pokud dospělý potrestá dítě, vede to k tomu, že zmizí láska dítěte k dospělým lidem a z dítěte se stane bezcharakterní lhář a zloděj. Není důležitý subjektivní zájem autority, ale důležitý je objektivní zájem celku, který zajistí celé společnosti, aby se jí zde dobře existovalo a lidi v této společnosti neměli problémy se subjektivními zájmy autorit, které si o sobě myslí, že jsou neomylné a nenahraditelné. Kult autority je třeba zlikvidovat už v zárodku, jakmile začne někdo jednat pod vlivem hormonů nebo drogy autoritativně, je třeba jej okamžitě nahého ukřižovat na veřejném místě pro výstrahu ostatním, kteří by se pokusili zde jednat autoritativně! Jenom strach z ukřižování dokáže v lidech udržet na uzdě jejich touhu po tom zde být mocnou subjektivní autoritou, která bude rozhodovat o druhých bez druhých. Nepotřebujeme zde autority, které nám budou sobecky vládnout a dělat z nás ubožáky a chudáky potřebujeme spolupráci, protože jenom díky spolupráci je možné zde vytvořit fungující společnost, podívejte se na včely, jak spolupracují, zde se nesetkáte se subjektivními mocnými autoritami a pokud by se nějaká včela pokusila být zde autoritou, tak by jí ostatní včely zlikvidovali! U kanibalů občas dochází k tomu, že se někdo pokusí stát autoritou a je za to zabit a potom je sněden, nepotřebujeme pastýře, nejsme dobytek, to si musí lidi konečně uvědomit a jakmile někdo prohlásí, já jsem váš pravý pastýř, musíme jej okamžitě ukřižovat za to rouhání, každý ideologický politický nebo náboženský pastýř to je jenom sobecký parazit, který z nás bude dělat hloupý dobytek. Ryba smrdí od hlavy, hlavou společnosti nemůže být malá sobecká elita, která bude rozhodovat sobecky o nás bez nás a tvrdit nám, že na nic zde nejsou peníze a že je zde veliký státní dluh. Podívejte se na to, jak si elita žije a jak si žije ten, kdo poctivě pracuje, elita má služební řidiče, co jí všude vozí v drahých autech a pracující člověk jede do zaměstnání v přeplněné hromadné dopravě, kde si nemůže ani sednout a musí stát a má mnohdy problémy se protlačit k východu z autobusu. Za každou autoritou stojí dezinformace a vydírání, kdy autority dělají z druhých hlupáky a chudáky, tam kde není ekonomická rovnost tam je ekonomický očistec a čím větší jsou ekonomické rozdíly mezi elitou a spodinou, tím větší je zde ekonomická a ideologická krize, funguje jenom společnost bez mocných autorit, ve které nejsou žádní služební řidiči, co by vozili všude sobecké autority, čím více služebních řidičů zde je, tím hůře se lidem i žije. Proč by nemohl jet prezident nebo řiditel, do práce svým autem, bez služebního řidiče, je to člověk jako každý jiný člověk, jenom o tom dosud bohužel neví a subjektivně si myslí, že je Bůh, který je nenahraditelný a nepostradatelný!