Jak eliminovat konkurenty

Všimli jste si toho, že mnohé slavné celebrity zkrášlují svoje jméno pomocí nejrůznějších titulů, ono to vypadá hnedka lépe, pokud si blázen dá na hlavu zlatou korunu, protože tím zde on může povýšit nad ostatní blázny. Mnohdy i některé produkty a služby často používají nejrůznější označení jako; super, dokonalý, krásný, jedinečný, originální, atd. aby zaujaly zákazníky.
V přírodě masožravé květiny lákají hmyz pomocí vůně a vzhledu jde zde tedy o dezinformace využité k zisku nějaké výhody, dezinformace zde tedy existovali logicky už před vznikem člověka a člověk je jenom zdokonalil, aby mu lépe sloužili. Jak oklamat a napálit konkurenty o tom je současný konzumní svět ve kterém je dobrota jenom žebrota.
Náboženství je zde velmi dlouho a tak má i veliké zkušenosti s tím jak eliminovat konkurenty, protože v náboženství byla vždy veliká tvrdá konkurence a mnohdy zde docházelo i na fanatické náboženské války, které trvali bohužel i tisíc let a mnohé tyto války dosud bohužel trvají. Díky bohu se smát sobeckým sviním mohu, tak to je že ten druhý sobecká svině je.
Vzpomínám si na to, jak je ve svatém písmu popisováno to, že jeden žák zapřel třikráte, že zná svého učitele, když se jeho učitel ocitl v ohrožení života, protože jej jiný žák zradil konkurentům, a žák co jej zapřel se bál, že by byl tímto ohrožen i jeho život. Vše je zde jenom situace, kterou máme za úkol vyřešit, abychom se zde měli dobře a tak se změnou situace se mění i naše vztahy.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy