Jak myslí můj zákazník
Koupíte si levnou tiskárnu k počítači a najednou zjistíte, že zde jsou veliké náklady na provoz této tiskárny, mnohé co je podezřele levné je spojené buď s; krátkou životností, nízkou kvalitou, skrytými velikými náklady na provoz, atd. Mnozí co začali s podnikáním, nepočítali se skrytými náklady, které budou s jejich podnikáním spojené a tak mnohdy museli díky velikým skrytým nákladům svoje podnikání rychle ukončit se ztrátou.
Optimalizace skrytých nákladů to je jenom hledání chyb a potom se opravuje a nahrazuje to co je chybné a tím se snižují skryté náklady. Bohužel většina chyb je skrytých a není snadné je najít a většinou ani není snadné je odstranit, mnohdy zjistíte, že vaše práce je vám očistcem, protože skryté náklady jsou jako plevel, který neustále roste, aniž by jej někdo sázel.
Reklama je v současnosti největším skrytým nákladem na podnikání, jenom málo druhů podnikání se dokáže obejít bez investic reklamy. Je mnoho druhů reklamních systémů a každý systém má logicky svoje výhody i nevýhody, je třeba se vžít do kůže toho, kdo se zajímá o vaše zboží nebo vaše služby a reklamu potom optimalizovat pro svoje zákazníky.
Pokud bude prodávat elektroniku, zajisté bude nejlepší použít na reklamu elektronické systémy jakými je; internet, televize, rádio, pokud budete ale stoupenci nějaké ideologie, tak nejspíše použijete letáky, anebo jednoduché časopisy, které budete zdarma rozdávat tam kde je veliký pohyb lidí, pokud budete mít hotel tak zase využijete veliké informační tabule u silnice postavené poblíž vašeho hotelu, aby nasměrovali zákazníky k vašemu hotelu.
Jak myslí můj zákazník o tom je vlastně celé podnikání, protože každé podnikání je jenom služba zákazníkům, každý civilizovaný člověk je současně pánem i sluhou a nejlépe prosperuje zde ten kdo má informace, které potřebuje a tak nechybuje. Díky bohu se smát sobeckým sviním mohu, tak to je že ten druhý sobecká svině je.