Lidský učitel je zastaralý model
Lidský učitel je zastaralý model a musí být nahrazen novým modelem a tím novým modelem jsou elektronické systémy, které jsou mnohem vyspělejší a mohou nás toho naučit mnohem více než lidský učitel. Nepotřebujeme tímto ani budovy škol kam chodí za učiteli žáci, nepotřebujeme ani učebnice a státní osnovy podle kterých učitelé učí žáky. Nepotřebujeme logicky ani vysokoškolské tituly a vysokoškolské diplomy. Vím, co mluvím, můj otec byl profesor a často jsem za ním chodil na návštěvu na jeho pracoviště, a pozoroval jej, jak je tam on zbytečný a že by bylo lepší, kdyby jeho žáci používali moderní elektroniku místo zastaralého lidského učitele. Podívejte se na ryby v moři, dělají vše správně po miliony let a nemají žádné učitele, delfín není rozhodně hloupou rybou a přitom nechodil nikdy do školy. Učitelé se ale nemusí bát toho, že umřou hlady, protože je nikdo nezaměstná díky tomu, že je zde ekonomická krize, učitelé mohou využít elektroniku a díky ní se zde uplatní, mohou pracovat s informacemi a programy, které pomůžou těm, co se chtějí něco zde naučit bez učitele. Zákazník je náš pán a student se takto stane zákazníkem, který bude nakupovat informace a programy, tak jako se nakupuje jídlo a oblečení. Učitelé vytvoří program a databázi třeba o tom jak se vytvářejí stránky na internetu a žáci si tento program s databází stáhnou za poplatek z internetu a budou si logicky moci vybrat z mnoha podobných programů ten nejlevnější a nejkvalitnější. Otázkou je co s velikým množstvím škol jak využít tyto obrovské budovy? Podle mě by se v těchto velikých budovách měli vyrábět informace a programy, takže by učitelé chodili stále do stejné budovy akorát, že by tam už nebyli studenti, ale byla by tam jenom technika a elektronika, která by učitelům umožňovala vytvářet; filmy, programy, databáze, atd., o které má komerční informační trh zájem.