Potřebuje zákazník vaši webovou stránku?


Tvorba webových stránek je jako vaření jídla, můžete použít konzervy a polotovary takže jídlo zvládne uvařit i začátečník, nebo můžete vařit z čerstvých surovin a nabídnete strávníkům labužnický zážitek z jídla. Je snadné vytvořit jednoduché webové stránky tak jako je snadné z polotovarů uvařit jednoduché jídlo a je obtížné vytvořit složité stránky tak jako je obtížné uvařit složité jídlo. 
Webové stránky nasycují zákazníka informacemi a uvařené jídlo nasycuje zase žaludek zákazníka, jde tedy jenom o to zajistit, aby zde byl spokojený zákazník, který je nasycený. V restauraci spatříte názvy jídel a někdy i obrázky jídla, stejně tak i když si chcete nechat udělat stánku tak jenom spatříte názvy a někdy i obrázky již udělaných stránek. 
U jídla je důležité, aby vám chutnalo, a u internetové stránky je důležité, aby měla stránka velikou návštěvnost a tím vám přinášela užitek z investice. K čemu vám bude dokonalá stránka která má malou návštěvnost, to je jako by zde bylo uvařené jídlo, o které zákazníci nemají zájem, z nějakého důvodu. 
Vše se točí kolem našich potřeb, které s námi manipulují jako s loutkami, jsme otroky toho, co potřebujeme, potřebují uživatelé internetu stánku, kterou jste si nechali draze vytvořit nebo kterou jste sami pracně vytvořili? Vyrábět má smysl totiž jenom to co zákazníci potřebují, vyrábět něco co zákazníci nepotřebují je plýtvání časem a penězi, to si musíte uvědomit před tím, než se rozhodnete nechat si vytvořit na internetu stránku.
Internet je přeplněn nepotřebnými stránkami, které mají minimální návštěvnost, protože je zákazníci nepotřebují, naopak je na internetu veliký nedostatek stránek, které zákazníci mnoho potřebují a ten kdo vytvoří stránku, kterou zákazníci potřebují, má i u takové stránky velikou návštěvnost a tím i má veliký zisk z takové stránky.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy