Přestaňte být konzumenty


Vnímám svět jako divák v kině a to co spatřuji ovlivňuje moje myšlení a konání, jsem divákem a někdy se na mě zase v kině jiní dívají a nebo mě jenom poslouchají a přitom mě nespatřují. Na počátku všeho je vždy jenom chyba a potom se tato chyba začne rozmnožovat a tak vznikne nějaký stroj který je nastaven k tomu aby zde něco jako systém vykonával. Každý živý systém je stroj, ekonomika a politika je taky jenom stroj, který díky veliké složitosti je často rozbitý a tak nefunguje. Jelikož zde vše vzniká z chyb toužíme po dokonalosti kde nejsou chyby a tak vytváříme filmy ve kterých nejsou chyby abychom diváky uspokojili, stali se z nás herci a obchodníci co vychvalují sebe nebo svoje zboží či svoje služby, těm co sedí v kině a tak nás sledují a oni rozhodují o naší budoucnosti podle toho jak se jim budeme líbit. Nároky diváků na herce se neustále zvětšují Ježíš Kristus by už v dnešní náročné společnosti se svým svatým vystoupením v kině neuspěl a diváci by se mu smáli jak je ubohý a hloupý, popularita je získávána s velikými náklady a nemá zde většinou dlouhé trvání idoly se neustále mění a jistota zde nikde v ničem už není. Vše se točí kolem hodnotných populárních informací a programů, ten kdo dá divákům hodnotné populární informace a programy se pro ně stává hvězdou kterou diváci milují a uctívají jako by to byl Bůh. Jsme obklopeni po celý život informační špínou ze které je nám zle a tak logicky toužíme po čistých informacích po kterých nám bude dobře. Diváci se chtějí bavit v kině a o tom je celý život jak to udělat aby se ti co se na nás dívají a nás poslouchají dobře bavili a byli šťastní, pokud budou diváci nešťastní nebude se na nás dívat a tak nebudeme už populární a neprodáme svoje zboží a svoje služby za dobré ceny ve velikém množství. Mnohé výroky z filmů v kině se dostali do běžné hovorové řeči díky svojí popularitě a o tom to je poznat co je pro diváky populární a co je pro ně nepopulární, diváci jsou jako hudební nástroj který se díváním dobře naladí nebo se rozladí, záleží na co se dívají a co poslouchají za slova. Končí období kdy se museli diváci dívat na to co nechtěli protože byli něčím zotročení a začíná období kdy se diváci dívají jenom na to co se chtějí dívat a co chtějí i poslouchat. To co nám bylo dříve svaté to dneska nikoho nezajímá staré je mrtvé ať žije to co je nové a co divákům přináší naplnění jejich potřeb. Přestaňte být konzumenty a začněte být herci které celý svět sleduje a miluje, jak si to uděláte takové to i budete mít v každém je malé semínko které když vyroste tak z vás udělá slavnou osobnost jde jenom to semínko najít v sobě a potom se o něj správně a dlouho starat.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy