Tajemství veliké návštěvnosti stránky

Tvorba a provoz stránek na internetu, se stává virtuálním uměním, se kterým se seznamujeme na internetu, z díla je spatřen tvůrce, jak by řekl nějaký starý klasik, názorů na to jak má vypadat a fungovat stránka na internetu je mnoho, tak jako je mnoho názorů na umění. Již dávno není tvorba a provoz stránky otázkou programátorského řemesla, ale stává se otázkou uměleckou a programování stránek se natolik zjednodušilo, že je zvládne i začátečník. Stránka je nádobou a u nádoby je důležitý vzhled této nádoby, aby z dálky přilákal zvědavce a potom je důležitý obsah této nádoby, aby se uživatelé internetu často k této nádobě vraceli. Kdysi bylo velmi důležité, jak vypadala hlavní stránka, protože návštěvníci na stránku přicházeli přes katalogy, situace se změnila a návštěvníci na stránky přicházejí už přes vyhledávače a tak mnohdy ani nevědí, jak vlastně vypadá hlavní stránka a o hlavní stránku se často ani nezajímají. Většina naivních zákazníků, zaplatí veliké peníze za vytvoření stránky, za optimalizaci stránky, reklamní kampaň, jenže ono to nefunguje, a tak jak si myslí zákazník, zákazník si myslí, že jej tvůrce stránky sprostě podvedl a odvedl svojí práci nekvalitně. Problémem je ale obsah a stáří stránky, bohužel o nové stránce nikdo neví a bannerová reklama, ani reklamní odkazy není bohužel tak dokonalým systémem, aby dokázaly zázraky! K čemu je stránka na které je málo zákazníků co přinášejí majiteli očekávaný zisk? Celé tajemství je v charakteru stránky, protože stránka, která nemá originální charakter, nikoho nezajímá, charakter je jako duše která oživí mrtvý systém! Stránky, které mají obrovskou návštěvnost, mají originální charakter, který nelze napodobit, jakmile je možné charakter stránky snadno napodobit, dojde zakrátko k tomu, že tento charakter bude i konkurenty rychle napodoben a stránka takto ztratí svoje návštěvníky! Mnohdy je zde snaha vytvořit iluzi toho, že stránka má vlastní charakter, ale tento podvod je rychle odhalen a návštěvníci odcházejí jinam. Jestliže stránku vytvoří bezcharakterní lidé a bezcharakterní lidé se o tuto stránku potom starají, tak zákazníci žádný zájem o tuto stránku nemají. Přirovnal bych, bezcharakterní stránku k prostitutce, a charakterní stránku k manželce, tak jako se rádi vracíme domů k manželce, tak se i návštěvníci vrací na stránku, která je jejich domovem, kde je jim dobře jako doma. Prostitutka místo lásky nabízí jenom iluze lásky, kdežto manželka nabídne skutečnou lásku a o tom to je! Umění je v přiblížení k potřebám návštěvníků, z dálky mohou potřeby návštěvníků vypadat jinak než z blízka, lidi totiž jsou herci a tak jedno říkají a mnohé jiné zase konají. Bezcharakterní tvůrce stránky spatřuje v zákazníkovi a návštěvníkovi stránky jenom hlupáka a podle toho i vypadá jeho práce a jenom hlupáci navštěvují stránky, které on draze a pracně vytvořil pro hlupáky a blázny. Charakterní tvůrce a provozovatel stránky bere ale zákazníky a návštěvníky jako moudré lidi a tak jeho stránky navštěvují, moudří lidí a takovéto stránky mají i velikou návštěvnost. Pomoci je možné jenom tomu kdo si nechá moudře poradit a nelze pomoci už těm, co si nenechali moudře poradit a tak jim bezcharakterní lidé, vytvořili bezcharakterní ubohé velmi drahé stránky, které mají ubohou návštěvnost a majitel nové stránky z toho má díky malé návštěvnosti často deprese.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy