Webdesign optimalizace reklama


Tvorbou stránek se dneska zabývá veliké množství profesionálů i amatérů výsledky jejich práce může posoudit každý uživatel internetu, je mnoho těch co jsou ve své práci mnoho povrchní a tak udělají jenom krásný povrch ale pod tímto povrchem je skrytá ošklivost. Návštěvnost stránky je jednoznačným ukazatelem kvality stránky, stránka je ekonomickou záležitostí a tedy musí i přinášet užitek aby se investice do stránky vrátily a stránka poskytovala provozovateli zisk, který on od ní očekává.

Jde o to přijít s něčím, co dosud nemá na internetu konkurenci a neustále se zlepšovat protože zakrátko vznikne logicky konkurence a bude se snažit vaší stránce konkurovat. Přirovnal bych stránku k obchodu, do kterého chodí zákazníci, a jde o to, aby zde zákazníci vždy našli to, co potřebují, obchod kde není to, co zákazníci potřebují je minimálně navštěvovaný a zakrátko zkrachuje.

Pokud má obchod levné a kvalitní zboží tak zákazníkům nevadí to, jak obchod vypadá a kde je postaven, nabídka je tedy u stránky tím nejdůležitějším a to si musí každý, kdo stránky provozuje a vytváří uvědomit jako první. Vzhled stránky je jenom obal na to co lidi hledají na stránce, vzhled má význam pro ty co stránku navštíví poprvé, není už důležitý pro ty, co stránku pravidelně navštěvují, a hledají zde informace nebo něco jiného.

Mnoho vysokoškoláků se dneska snaží si přivydělat tím, že dělají stránky za málo peněz a tím berou zákazníky firmám, které požadují za tvorbu stránek hodně peněz, protože mají s tvorbou stránek i veliké náklady. Najít v současnosti někoho kdo umí udělat kvalitně stránku za málo peněz to je jako hledat jehlu v kupě sena protože většinou tam kde je málo peněz tam kvalita za moc nestojí. Tvůrce stránky musí z něčeho žít, a pokud mu zadavatel dá málo peněz, musí počítat s tím, že od tvůrce dostane logicky i málo práce.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy