Zisk je tam kde jsou výhody


Pokud je živý systém v krizi, příčinou je ztráta výhod, čím více výhod tím mocnější a bohatší je i systém. Příroda je zde miliony let a tak má logicky mnohem více zkušeností než má člověk a tak zde spatříte krutý existenční boj o výhody, ve kterém se likviduje vše, co nemá zde výhody. Jestliže je výhodné lovit kořist ve smečce tak vznikne i smečka, která bude lovit kořist, tam kde je výhodnější lovit samostatně, tam nevznikají lovecké smečky. Situace tedy určuje, kde a co je výhodné, se změnou situace výhody zanikají nebo vznikají. Logicky ti co mají veliké výhody, nechtějí situaci změnit a ti co výhody nemají, jí chtějí změnit, aby díky změně výhody zde mohli získat. Vše je o informacích, díky informacím se můžeme rozhodnout správně a tím získáváme proti konkurenci výhodu nebo výhody, proto je zde často snaha použít dezinformace k tomu aby se konkurence nebo nepřítel chybně rozhodnul a nám to přineslo zisk. Čím vyspělejší inteligence tím vyspělejší jsou zde i dezinformace, začíná to už pohádkami a pokračuje to náboženstvím a politikou, končí to reklamou, která na nás ze všech stran útočí, aby měl z nás někdo veliký zisk. Kdysi syn vyčítal otci, že zavedl novou daň z veřejných záchodů a otec vzal peníze a čichnul k nim a řekl, ty peníze ale nesmrdí. Peníze jsou v konzumní společnosti na prvním místě a zisk nikomu nesmrdí a je jedno jak peníze získáme hlavně, že jich dostatek máme. Mnoho lidí obtížně hledá dobré zaměstnání a tak přemýšlí logicky o podnikání, ale nemají dostatek peněz na veliké investice do podnikání a nemají s podnikáním ani žádné profesionální zkušenosti. Každé podnikání to je jenom služba za odměnu, jde o to, aby odměna za službu byla díky nějaké výhodě veliká, pokud je odměna za službu malá protože nemáme výhody tak většinou podnikání rychle zkrachuje. Je to jako u stránky na internetu, pokud má stránka malou návštěvnost tak ze stránky je i malý zisk, veliká návštěvnost je výhodou, kterou nutně potřebujeme. Jde o to nabídnout něco, co lidi potřebují a nikdo jiný to lidem nenabízí a nebude nám hrozit brzo konkurence, která by nás zničila. Mnoho dneska úspěšných firem může zítra zkrachovat, protože přijde konkurence, která je zlikviduje, třeba dneska banky mají veliké zisky, ale přijde virtuální internet s virtuálními bankami a banky které nebudou virtuální ve virtuálním internetu, začnou přicházet o svoje zákazníky a zkrachují.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy