31.Červenec 2007,16:56
Druhý den:
Na druhý den jsme rozjeli akci "poznat areál a poslechnout první kapely".A však ještě předtím....
 KDyž jsme otevřeli stan měli jsme asi 2,5 metrů před sebou plot, ke kterému začali chodit všichni chcat. První, koho jsem teda seřvala s nějakým mým komentářem, který si taky nepamatuju (Zuzka jo, tak se ptejte ji )...No první, kdo to schytal byl nějaký spoluaktér PUNK... Jelikož jsem byla v rauchu a v euforii, že jsem na festivalu, vytáhla jsem ze své zásoby víno a nabídla mu...Moc dlouho nevydržel a odešel za svými "vrstevníky". Další, kdo tam během asi několika minut šel zase chcát byl "modroočko" nebo-li po pozdějším zjištění Luboš ze Slavkova . No ten to schytal taky. A taky jsem ho vytáhla semnou pít víno.. Ten zůstal a přitáhl později své další super kamarády(a však jen on měl a má teda stále tak nádherně modré oči) Víno jsme vypili (po vyprávění mi Zuzka a mí noí kamarádi povykládali, že jsem je u toho vína učila 'kapku')trapas...!!!!!nepamatuju si tuhle scénu!!!
    No, pozvali mě potom na svou slivku a ... moment ted zjisštuji jak to bylo potom . Jo, takže jsem dala  s Brňákama slivku a letěla jsem na "Týr"v reálu to byl ale Hevein .. No, ale prej za mnou běželi jak ocasi.... to bylo ale jen pro mne lichotivé ... No Zuzka mezitím prej měla u stanu bandu kluků což ji taky nevadilo, akorát přišel Peťa no a bylo po srandě.. no.. tak to se nějak táhlo celej den. Ke konci večera jsem se setkala opět s Terezkou a Michalem. Ovšem né na tak dlouho. Došli jsme pro pivo a k záchodkům a potkala jsem eh..no koho asi. Tak jsem to nějak nezvládla. Kolem zrovna procházel Smrták a ten mě odtáhl pryč od nich. Tak jsem se ocitla u jejich stanu, kde byl i Juris. S ním jsem se horlivě přivítala. Moc ráda jsem ho viděla. No šli jsme na pivo, kde jsme naše společenstvo utvrdili ještě s Bulvajem a jeho stanovou partou... Rage jsem sledovala s Jurisem a s Gomezem běkde vepředu. Po chvíli, co Goméz pochcal někomu nohy /týpek před ním byl prostě chudák no../ jsme odešli na ..pivo?No ne, na ledovou tříšť .. Rozloučili jsme se já jim poděkovala za Rage a za hezký strávený zbytek dne a odkráčela jsem ke stanům, kde jsem myslela, že to trochu aspon bude žít, ale prd. Zuzka už spala evidentně dooost nasraná..ještě že ne na mě.. Teda jak jsem později zjistila. Já si sedla do stanu a pomalu se rozeznívaly libé tony FINTROLL"och MŮŮŮJ BOŽEEE,ZUZANA JDEEEM." E-e.. nejdem, já už ležím. no kurva mě málem jeblo. Ale co no. po neúprosné prosbě zajít na Fintroll mě Zuzka (jak jsem později zjistila) nechala až zamknu stan a lehnu tak potom se teprve otočila a že jdemeto jsem myslela že ji asi zabiju. Fintroll jsme si vychutnaly a ke konci to i s náma trochu cloumalo ... Návrat do stanu byl spokojený a velmi urychleně jsme usnuly. Já jsem teda chtěla ještě kalit, ale nějak jsem zalomila. Vzbudila jsem se ve 4 ráno a slyšela Brňáky jak mě volají at jdu pít. nešla jsem.. byla jsem fakt mrtvá. Ráno bylo horší...Zase to samé. horko - smrad - žizeň - kocka - a chuť se vysrat....

vložil: Jilted
Permalink ¤ 0 komentářů
29.Červenec 2007,22:45
Vyjeli jsme už ve středu dopoledních hodinách, abychom se nesetkali s návalem lidí ve čtvrtek. I tak když končila středa, tak kolem nás už bylo pole poseto stanama v dost hojném počtu. Stavění stanu jsem přenechala Zuzce (já stavěla asi podruhé v životě stan), ale jak jsem si myslela, že kluci jsou zdatnější v tomle, ukázalo se, že jediný kdo zvládl bravůrně postavit pevně a rychle stan byl Arra. Gratulace.Po zabydlení jsme se rozhodli projít okolí a tak jsme se vydali do města. Nejbližší hospůdka byla naša. Strávili jsme tam celé odpoledne. Popili pojedli využili ještě čistých záchodků a odebrali se zpět ke stanům (myslím, že bylo docela už k večeru - prostě byla tma). A ejhle, Terezka mi zavolala, že se počkáme u mostu a že se na mě těší. ..V té chvíli vědět, jak dopadneme(obzvláště já) tak si hodně rozmyslím, zda začít pít tu její vodku. Lžu, stejně bych do toho šla. No, seděli jsme s Tejou, Michalem a Zuzkou na patníku před mostem a popíjeli a seznamivali a křičeli . Potom jsem se rozhodla zajít pro mou vodku - obávám se, že to byly Stalinovy slzy, ale už si fakt nejsu jistá. Po doslova vyžahnutí i mé vodky jsi už bohužel nic nepamatuji. Teda já si už npamatuji ani to, že jsme ji vypily s Terezkou. No co vím od té chvíle je jen z doslechu:
    Takže jsme prej ještě stáli i stánku a dávali ruma, já jsem potom byla předána pod ochranu Karlose (mého zlatíčka ze zlína),lítala jsem za chlapama,řvala jsem, kříčela lítala všude, odprovodili mě do stanu, potom jsem se Zuzkou šla čurát, přičemž jsem zbourala asi 8 stanů. A potom jsem dobrovolně šla spát ke Kubovi s tím, že cituji: "Chci šukat Zuzko." A sebrala jsem si deku spacák a šla do vedlejšího stanu. No ráno bylo dost kruté teda. Ještě že to byl festival a pivo bylo pár metrů od nás. Okamžitě na spravku a hlavně ZJISTIT, CO JSEM DĚLALA A ŘÍKALA.. Takže první den byl úžasnej, jen si ho ještě pamatovat.....