05.Listopad 2007
Pokračování aneb jak to všechno dopadlo
Tak jsem plně odpočatá..No vlastně ani ne, ale už můžu jakž takž chodit a aktivněji se hýbat.
Ve čtvrtek odpoledne jsme vyrazili na cestu...Po necelých třech hodinách jsme dorazili na místo.Hned u prezence nastaly malé potíže,když po mě chtěli občanku, kterou jsem samozřejmě neměla, protože mi ji ukradli i s peněženkou a zatím jsem se neobtěžovala s tím něco udělat...Což bych měla, nebo budu cálovat flastra!!!
Po velice dietní večeři jsme se odebrali na pokoje...Bylo to sqělý!Čtyřhvězdičkový hotel a pokoj na čipovou kartu...Se svou "kolegyní" jsme se málem zbláznily.
Co podnikneme?Večer ještě ani nezačal a musíme si taky přece trochu užít!
Razíme do nějaké hospůdky, avšak konečně jsme se mohli usadit až v restauraci pořadového čísla 4.Není jednoduché najít podnik, ve kterém by si mohlo společně sednout deset lidí, ale kdo hledá, najde.,o)
Nějaké pivčo padlo, někteří vychutnávali dobrého vínka a po uvážení jsem se rozhodla jít s Jančou zpět do hotelu, kde bude pokračovat naše jízda.
Tam už jsme věděly, co se bude dále dít....Chvíli jsme pobyly na balkóně (co jsme tam dělaly některé napadne,jiné třebas ne)a pak už jsme se jen smály a mluvily blbosti.Snědly jsme všechny naše zásoby,zkontrolovaly běžecký úbor a pak už jen ležely na posteli a přemýšlely každá o svém...Nakonec jsme to zasekli na Terminátorovi!Fakt úža film:D Tak nás to dorazilo, že jsme se odebraly na kutě!
Druhý den ráno (o půl osmé!!!) jsme čile vyběhly z pokoje na kvalitní snídani a pak už jsme stepovali všichni před hotelem a čekali na autobus, který nás měl odvézt k místu konání velkého závodu.Tam po nějaké té promenádě a rzcvičce konečně nastala ta dlouho (ne)očekávaná chvíle...Závodnice odstartovaly!
Průběh závodu není důležitý!Důležité je, že jsem se dostala do cíle (a ne poslední!:o))a taky to, že v cílové čáře se mi najednou zachtělo vyvrátit snídani, čemuž jsem nakonec po velkém vnitřním boji odolala.Zanedlouho po tom odstartovali i chlapci, nebo spíše muži a my dívčiny se vracely zpátky do onoho hotelu.
Po osvěžující sprše jsme hladové jak africké děti pádily na oběd, vydatnější než předešlá večeře, a pak už jsme se sbalili a zabírali po týmech místa v kongresovém sále, kde mělo proběhnout vyhlašování.
Jaké překvapení, když my dívky jsme celkově skončily poslední a chlapci v polovině(sedmí).Dostali jsme príma píšťalky:D!A pak hurá rychle domů!Takhle nějak porběhly mé dva dny závodů a já doufám, že už mě nikdy více nikdo tahat na žádný přespolní běh nebude, neboť mé svaly trpí bolestí a já si nemůžu sednout ani na záchod!