Ferrari je ve vývoji KERS stále pozadu | Ferrari
Tým Ferrari na konci letošní sezóny přiznal, že ve vývoji systému narekuperaci kinetické energie trochu ztrácí a nyní v Maranellu zaznělo,že se situace nezlepšila. Italové se však nevzdávají a chtějí mít nazačátku sezóny KERS připravený k použití v závodě.
"Nasystému pro rekuperaci kinetické energie hodně pracujeme. Máme menšízpoždění, ale naším cílem je mít funkční KERS pro první závod, který sepojede v Austrálii. Zatím také vyhodnocujeme vůz bez KERS," uvedltechnický ředitel Aldo Costa.
Použití KERS bude v roce 2009dobrovolné a spekuluje se o tom, že na některých tratích budourychlejší vozy bez tohoto systému, alespoň do doby, než se podařívyvinout KERS dostatečně kompaktní a lehký.
"Je to velkávýzva. Co se týče motoru a elektroniky, náklady šly dolů, ale s KERSjsme utratili mnohem více, než jsme měli v plánu," upozornil nanegativa nového systému Costa.
Některé týmy včetně Ferrarinavrhovaly odložení KERS o jeden rok, FIA to však odmítla a nevyslyšelaargumenty o vysokých nákladech na vývoj těchto systémů.
"Nasystému pro rekuperaci kinetické energie hodně pracujeme. Máme menšízpoždění, ale naším cílem je mít funkční KERS pro první závod, který sepojede v Austrálii. Zatím také vyhodnocujeme vůz bez KERS," uvedltechnický ředitel Aldo Costa.
Použití KERS bude v roce 2009dobrovolné a spekuluje se o tom, že na některých tratích budourychlejší vozy bez tohoto systému, alespoň do doby, než se podařívyvinout KERS dostatečně kompaktní a lehký.
"Je to velkávýzva. Co se týče motoru a elektroniky, náklady šly dolů, ale s KERSjsme utratili mnohem více, než jsme měli v plánu," upozornil nanegativa nového systému Costa.
Některé týmy včetně Ferrarinavrhovaly odložení KERS o jeden rok, FIA to však odmítla a nevyslyšelaargumenty o vysokých nákladech na vývoj těchto systémů.
Přidej komentář