Ferrari považuje zavedení KERS v příštím roce za chybu | Ferrari
Pokud bychom měli posuzovat pokrok ve vývoji KERS u jednotlivých týmůna základě podpory pro tyto systémy, nejlépe na tom zřejmě jsou u BMWSauberu, Hondy a Williamsu. Největší problémy by pak podle tohotohlediska měli mít u Renaultu a Ferrari.
FlavioBriatore se dokonce snažil o odložení KERS o jeden rok a v tomto ohleduměl podporu i od svých krajanů z Maranella. Prezident Ferrari Luca diMontezemolo řekl pro Autosprint: "S těmito novými pravidly vypadá budoucnost velmi komplikovaně." "Domnívámese, že zavedení KERS v tomto roce je chyba, i když souhlasíme s tím, žeformule 1 je odrazovým můstkem pro technologie. Ale systémy narekuperaci energie v závodech budou v každém případě jiné než tysilniční."
Problémy s vývojem KERS má však mnoho týmů aexistuje poměrně rozšířený názor, že příští rok v Austrálii bude naroštu stát mnoho vozů bez tohoto systému. Cestu do závodů by si mohlnajít až v průběhu sezóny.
Budoucnost formule 1 se ale v současnosti točí hlavně kolem snižování nákladů a Di Montezemolo připomněl dohodnutá opatření: "Motorna tři GP za 10 mil. eur znamená poloviční náklady ve srovnání s rokem2008. V roce 2011 se dostaneme na 5 mil., v předchozích letech to bylo20 mil. eur. Navíc dojde k omezení testování na 15 tis. km." "Mělibychom se spolehnout na zdravý rozum. Na ten obecný a na ten Světovérady FIA. Naše schválené návrhy pro rok 2009 jdou příkladem. Máme dvacíle: pomoci menším týmům a umožnit F1, aby dále vedla vývoj a inovace,i pro dodavatele paliva. Je nepředstavitelné, že by velké automobilkyakceptovaly výměnu značky na motoru, který vyrobil někdo jiný."
FlavioBriatore se dokonce snažil o odložení KERS o jeden rok a v tomto ohleduměl podporu i od svých krajanů z Maranella. Prezident Ferrari Luca diMontezemolo řekl pro Autosprint: "S těmito novými pravidly vypadá budoucnost velmi komplikovaně." "Domnívámese, že zavedení KERS v tomto roce je chyba, i když souhlasíme s tím, žeformule 1 je odrazovým můstkem pro technologie. Ale systémy narekuperaci energie v závodech budou v každém případě jiné než tysilniční."
Problémy s vývojem KERS má však mnoho týmů aexistuje poměrně rozšířený názor, že příští rok v Austrálii bude naroštu stát mnoho vozů bez tohoto systému. Cestu do závodů by si mohlnajít až v průběhu sezóny.
Budoucnost formule 1 se ale v současnosti točí hlavně kolem snižování nákladů a Di Montezemolo připomněl dohodnutá opatření: "Motorna tři GP za 10 mil. eur znamená poloviční náklady ve srovnání s rokem2008. V roce 2011 se dostaneme na 5 mil., v předchozích letech to bylo20 mil. eur. Navíc dojde k omezení testování na 15 tis. km." "Mělibychom se spolehnout na zdravý rozum. Na ten obecný a na ten Světovérady FIA. Naše schválené návrhy pro rok 2009 jdou příkladem. Máme dvacíle: pomoci menším týmům a umožnit F1, aby dále vedla vývoj a inovace,i pro dodavatele paliva. Je nepředstavitelné, že by velké automobilkyakceptovaly výměnu značky na motoru, který vyrobil někdo jiný."
Přidej komentář