Montezemolo nechce v kalendáři tři Monte Carla | Ferrari

Lucadi Montezemolo již během sezóny kritizoval městské tratě ve Valencii aSingapuru. Prohlásil, že s takovými okruhy čeká formuli 1 "ošklivábudoucnost". Singapur přirovnal k cirkusu či disneylandu a ani Valencieneslplnila jeho očekávání. Do kritiky těchto tratí se pustil i nyní.

"Příště můžeme závodit uvnitř Collosea. To není závodění," nechal se slyšet prezident Ferrari.

"Nemyslím si, že potřebujeme další čluny či historická panoramata.Podle mě potřebujeme více závodních tratí, kde je možné předjíždět, abyse diváci bavili." zdůraznil Montezemolo a dodal, že na městskýchokruzích může jakákoliv nehoda zničit celý závod. Připomněl, žefanoušci chtějí vidět zajímavé závody plné soubojů nejen za deště či povýjezdu safety caru.

Právě safety car způsobil po Piquetově nehodě v Singapuru Ferrarinemalé problémy. Felipe Massa do té doby vedl a z boxu pak po známýchpotížích se zařízením nahrazujícím muže s lízátkem vyjel i s tankovacíhadicí. Navíc Kimi Räikkönen v závodě havaroval při snaze předjetTima Glocka. Ferrari tehdy dočasně ztratilo vedení v pohárukonstruktérů. 

O pár týdnů dříve ve Valencii, kde měl shodou okolností potíže stankovací hadicí Räikkönen, sice Massa dominoval, ale závod nebylpříliš zajímavý.

"Za posledních deset let jsme několikrát měnili technická asportovní pravidla. Občas je to důležité," připustil Montezemolo. "Aleje to, jako byste chtěli po fotbalistovi, aby hrál v teniskách zadeště. Myslím, že potřebujeme technická pravidla a nové okruhy, kteréumožní více předjíždění. Opravdové tratě, ne turistické. Monte Carlo másvou historii, ale mít v kalendáři další dvě je příliš."

O autorovi

  • Jméno MAXxDimension
  • Bydliště Ždár nad Sázavou
  • Mno tak nevím co o sobě psat. Já veselá, romantická a svým smylsem i lehce bláznivá osoba. Co bych jen mohl napsat? Snad jen to, že se rád seznamuju, když mi písnete vzkázek, tak určitě odepíši.
Můj profil