Need for Speed ProStreet

14.Prosinec 2007

Tak jsem dohral NFS ProStreet a musim konstatovat, ze to je teda pekne beckova hra. Mam dojem, ze v posledni dobe se delaj hry na "vizualni dojem" a co se tyka stranky hratelnosti, tak to je spis takova okrajova zalezitost. Ano ProStreet je hra, ktera dobre vypada, ale neprinasi zadne zavratne herni zazitky. Snad jedina vyjimka je Speed Challenge, kvuli kterymu me ta hra "donutila" to nejit vymenit zpet do obchodu za neco jineho. Kamenem urazu je DRIFT. Tvurci hry asi nikdy nikde nezkouseli s autem kontrolovany smyk, protoze to jak se to auto ve hre chova pri ovladani volantem ma k realite hodne daleko. V podstate drift je ve hre omezen na dve faze: Spravna rychlost a utrzeni auta. Pak uz si to auto smykem jede nejak zvlastne samo. Dalsi vec je, ze udaje, kteryma auta disponujou jsou nerelane. Kde by vzalo Subaru Impreza 800HP pod kapotou nebo jak muze Dodge Viper SRT-10 upalovat rychlosti 403km/h ? I Formule 1 ma s touto rychlosti docela problem..... Dalsi "zahadna vec" je ta, ze udajny KING ma nejaky auto, ktery clovek sotva jen tak tak "udela". Da to docela drinu "byt lepsi" a pak kdyz vam spadne jeho auto do klina, tak najednou clovek kouka a oproti vasemu auto je to desnej strep, ale pritom v zavode s kingem je "neprekonatelny" Jako priklad uvedu Ryo Watanabe a jeho Skyline. Oproti Dodge Viper v plny nalozi je to auto papirove ve skutecnosti proste slabsi, ale ve svete NFS ProStreet jsou si auta rovna. Privlastek simulator bych teto hre opravdu nedaval. Ale spis bych to nazval simulacni mystifikator. Je to takovej paskvil mezi arkadou a simulatorem. No proste strucne receno vypada to hezky ale nic vic se o te hre rict neda. napsal/a: Muf8383 22:41 Link


Komentáře

« Domů | Přidej komentář