Nova Fabie

28.Duben 2007

Tak dneska jsem se byl projet s novou fabii. Ackoliv jsem odpurceskodovek. Povazuju tyto vozidla za znacne predrazena vzhledem k"technicke urovni" oproti konkurenci(slabe motory HLAVNE). Co se tykavzhledu karoserie. TAk abych rekl nic moc. Avsak ani se neni cemudivit. Myslim, ze v teto tride by se mel design podritit prostornostiinterieru. Prvni co me teda prislo jako primo designersky paskvil jetzv"pindour" na patych dverich pro zavreni otevrenych dveri.Nechapu?!proctam neni normalni kozeny ousko. Dalsi takovy laciny doplnek je"tahlo"pomoci kterych se oteviraji zevnitr dvere. Kdyz si clovek neda pozor avezme za to jak ve facku, tak by se lehce mohlo stat ze se tahlo ulomi.A posledni co mi prijde jako klasicka bolest vsech skodovek, kromefavorit/forman, je, ze jsem se opet pravym kolenem prastil o palubnidesku. Nevim asi jsem z marsu... ale v jinem aute s tim problemy nemam,akorat ve skodovce. Ale jinak musim pet chvalu, co se tyka zpracovaniinterieru. Je prostorny a to opravdu hodne. Dost mista je i na zadnichsedadlech. Uz zadna kolena zaborena v sedadle pred sebou. Z auta jedobry vyhled. V prvni generaci fabie vadil pri urcitem uhlu prednisloupek. To zde jiz neni. Mel jsem k dispozici fabii s motorem HTP 1.244kW. Opravdu jsem se bal, ze to budu muset do kopce tlacit. V autejsme jeli 4 a musim rici ze takovou akceleraci jsem necekal vubec!!!!Auto jde svizne do otacek hezky az do omezovace temer na jakykolivzarazeny stupen. Patou rychlost jsem nemel moznost vyzkouset....komunikace neumoznovala tak rychlou jizdu.Auto drzi v zatackach jakpribite. Razeni je velice presne a reaguje hned. Co me prekvapilo, bylybrzdy. Reaguji hned s okamzitym nastupem. NE jako Octavie, kde clovekmusi nejdrive primacknout pedal a az od urciteho"primacknuti" pocititeze auto brzdi. Spojka mi prisla jako takova mekka. At ji clovek pustilseberychlejc, nedalo se docilit toho, aby auto alespon trochu pisklo.Ale pravda jeli jsme v tom ctyri. Motor ma vyborny zvuk, jaky jsem dodneska u zadne skodovky neslysel. Pravdaje ta, ze aby clovek s autemopravdu svihal, musi motor drzet pribliznev otackach 3 az 4,5 tisic.Coz rozhodne k ekonomicke jizde neprispiva.Bylo mi receno ze auto zeremax 6 litru, ale obavam se, ze spotreba muze dosahovat klidne 10 litru,pri sportovnejsi jizde. Troufam si rici, ze kdyz nekoukam na cenu, jeto prvni auto v teto tride, ktere se skodovce opravdu povedlo. Verzekterou jsem ridil, byl udajne zaklad, stoji bez par korun 260 tisic.Coz mi prijde celkem dost. Kdyby zacinala okolo 210 tisic, myslim ze bytotalne prevalcovala konkurenci. napsal/a: Muf8383 19:56 Link


Komentáře

« Domů | Přidej komentář