Ucitel pro Broadcasting nam ve skole rikal ze kdyz by si chtel ci chtela vlastnit komercni radio stanici zde u nas v kanade. Tak ze by ti bylo zapotrebi mit nejmene pet milionu dolaru k vyhozeni do odpadkoveho kose.
Co tim chtel rict a proc to rekl ?
U nas v kanade kazdy majitel komercni radio stanice touzi pro moznost vysilat muziku ktera by se libila zenam ve veku od 45 do 65 let. To proto ze podobne zeny co nejspise budou doma varit ci uklizet pri hrajicim radiu dale pote proto ze zeny podobneho veku maji v kabelce vice penez nezly zeny mladsi ci starsi no a je jim tim dana sirsi moznost commercials pres radio.
Kazde komercni radio je na vlnach pro moznost vydelku z prodeje komercniho casu.
Avsak zadna radio stanice nikdy neobdrzi ve svem zacatku moznost vysilat druh a zanr muziky dle sve lybosti.
Napriklad radio stanice ktere maji v zajmu ci nutnosti soustredit sve komercni chvile pro muze a maji sportovni vysilani maji ve svych moznostech vysilat commercials pro automobily - pivo - atd. Jsou na tom dobre nebot pri prenosu hokeje ci kopane nebo u nas Americkeho fotbalu pote komercni cas pri utkanich byva drazsi nezly za normalnich okolnosti. Toto je nejvice zrejme u komercni televize ktera pozaduje za jinggles obrovske sumy penez.
Zato vsak radio stanice ktere musi hrat muziku pro mladsi generace - u kterych je vice snadnejsi uzrit - ipod - namisto radio walkmana, Tak pote komercni cas byva lacinejsi a omezenejsi v tom co komercni cas nabyzi svym posluchacum.
Proto take malo kdy uslysite Heavy Metal ci Hard Rock na komercnich radio stanicich,