Usmev.Katy

Co sem tak napsat... keep smiling:)

23.Květen 2007

Nejkurióznější hlášky; rozhovory mezi dispečery a piloty.

Jedna se o opravdove zaznamy. > > Vez: "Abysme zabranili hluku, uhnete prosym o 45 stupnu doprava." >Pilot: "Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach?" Vez: "Takovej rachot, jako kdyz vase 707 narazi; do 727 pred vami." > > >Vez: "Jste Airbus 320, nebo 340?" >Pilot: "Samozrejme, ze Airbus 340". >Vez: " V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva dalsi motory." > > >Pilot: "dobre rano Bratislavo" >Vez: "dobre rano, pro informaci, tady je Viden" >Pilot: " Chystame se na pristat, Bratislavo." >Vez: "Tady je opravdu Viden" >Pilot: " Viden?" >Vez: "Ano Viden!" >Pilot: "Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy." >Vez: "OK, tak prestante pristavat a zahnete doleva." > > >Pilot spolecnosti Alitalia, kteremu vyradil blesk z provozu pulku kokpitu: " >Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic neukazuje........" Po peti minutach nadavani se ozve pilot jineho letadla: "Drz uz hubu a zemri jako chlap!" > >Pilot: "Mame malo paliva. Okamzite zadame dalsi instrukce. >Vez: "Jaka je vase pozice? Nemame vas na radaru." >Pilot: "Stojime na draze 2 cekame uz vecnost na cisternu." > > > >Pilot: "Zadame o povoleni ke startu." >Vez: "Sorry, ale nemame vas letový plan, kam letite?" >Pilot: "Do Salzburgu, jako kazde pondeli >Vez: "Dneska je streda˝" >Pilot: "To je super, tak to mame dnes volno." > > > > >Vez: "Vase vyska a pozice?" >Pilot: "Merim 180 a sedimm vepredu vlevo". > > >Vez: "Mate dostatek paliva, nebo ne?" >Pilot: "Ano" >Vez: "Ano co?". >Pilot: "Ano pane". > > >Po kazdym letu vyplnuji piloti formular, ktery se jmenuje Grip, neboli stranka. A tam napisou vsechny technicke problemy a zavady na letadle,ktere zpozorovali behem letu a ktere je potreba opravit. A mechanici si to prectou a zjednaji napravu a pak do formulare napisou co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvlastny humor. Letecka spolecnost Quantas vydala knihu, ve ktere nejlepsi chutovky zverejnila. Je tam vydět zapsany problem a reseni. > >Problem: leva vnitrnni pneumatika skoro potrebuje vymenit. >Reseni: leva vnitrnni pneumatika byla skoro vymenena. > >Problem: zkusebni let byl O.K., ale automaticke pristavani bylo velice drsne. Mechanikova poznamka: automatické pristavani na tomto letadle nenni nainstalovano. > >Poznamka: neco je uvolneno v pilotni kabine. >Mechanik: neco bylo utazeno v pilotni kabine. > >Poznamka pilota: mrtvy brouci na prednim skle. >Mechanik dopsal: byli objednani zivy brouci. > >Poznamka: autopilot v poloze "drzet vysku" necha letadlo klesat 60m za minutu. >Mechanik: tento problem si nemohu predvest na zemi. > >Problem: Hlasitost DME je na neuveritelne sile. Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou silu. > >Problem: Treci zamky zpusobuji ze se skrtici packa zastavi >Mechanik dopsal: proto tam take jsou. > >Problem: Podezreni na praskle sklo. >Mechanik: podezreni je spravne. > Problem: Motor cislo 3 chybi >Mechanik: po kratkem hledani byl motor nalezen na pravem kridle. > Problem: Letadlo se za letu chova legracne. >Mechanik: letadlo bylo varovano, aby se polepsilo a letalo vazne. > >Problem: cilovy radar pobroukava. >Mechanik: cilovy radar byl preprogramovan pridanim pisnickovych textu. > > >Problem: Mys v pilotni kabine. >Mechanik: byla namontovana kocka. > >Problem: Spod pristrojove desky se ozyvaji zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslikk bouchal na neco kladivkem. >Mechanik: trpaslikovi bylo odebrano kladivko

Autor: Usmev.Katy v 21:11 |



Komentáře (0):

« Domů | Přidej komentář