Optimální marketing

Marketing je naprogramovaný ekonomický proces, specializovaný na uspokojování potřeb konzumentů, nebo voličů politických stran. Pomocí marketingového programu, dochází ke zjištění informací a programů, na základě zjištěných informací a programů, pak se přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout; výrobky, služby, informace, programy, atd. s co největší kvalitou a zárukou, na správném místě, ve správný čas, a za správnou cenu. 
Marketing je potřeba tam kde je tvrdá konkurence, monopoly a diktatury nepotřebují marketing. Není ale ten co by se zavděčil všem, je třeba hledat způsoby jak se zavděčit těm co potřebují to co nabízíme, přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno. 
Jak si to uděláš, takové to i máš, je to jako ve sportu, buď máš na to že vyhraješ nebo na to nemáš a tak nevyhraješ, mnozí by chtěli vyhrát ale nemají na to; inteligenci, zdraví, peníze, čas, známosti, zkušenosti, atd. Ve velkém se lépe realizuje výroba a odbyt, malé nemůže konkurovat velikému, a tak vzniklo veliké EU a veliké nadnárodní korporace. 
Pokud jsi jenom malý soukromník, který nikoho nezaměstnává, tak je pro tebe neřešitelným problémem, jak realizovat marketing. Budoucnost je v tom, že se dají globálně všem lidem do hlavy GVKB čipy a čipy odříznou hříšný mozek od hříšné reality, a vše bude globálně řídit GVKB umělá inteligence, to bude optimální marketing.

Budoucnost Bůh Církev Deprese Digitalizace Ekonomika EU Fotoaparát Fotografování GVKB Hříchy Matrix Očistec Parazitování PC Práce Sex Vláda Windows Zasvěcení Čert