Můžete zde CP Trainery stahovat, ale návod na používání sem nedám z následujících důvodů:
není to legální
hrozí Vám za jejich používání BAN, nebo dokonce smazání profilu na CP
téměřnic se přes ně nedá koupit, jediné co se dá, je změnit si jméno (kteréuvidíte jen vy + barva, CP Trainer 3 má i jiné hackovací funkce, kterémůžete vykoušet, ale s tím, že dostanete téměř na 99% ban
Kromě CP trainerů zde najdete, např Money Maker (přidává coiny) a další věci na hackování!
V této složce najdete návod, na to, jak se stát Agentem a návody na všechny mise.
Jak se stát agentem?
Tajným agentem se můžete stát pokud jste 30 dní starý. Musíte kliknout na štít v pravém horním rohu obrazovky, je na něm napsané písmeno M. Pak stačí jen odpovědět na pár otázek!
Odpovědi jsou vyznačeny tmavě modře.
Blahopřeji, zřejmě ste se stal tajným agentem!
Mise I
Ztracení Pufflové
1:
Promluvtesi s reportérkou. Pak jděte na Ice Berg, zde seberte fotky, kretéumístěte do inventáře. Vraťte se k reportérce do igloo a dejte jí tyfotky.
2:
Jdětedo Pet Shopu, na boudě je malý papírek, který musíte pomocí Code ( vlevém dolním roho) rozluštit. Mělo by vám vyjít toto -
"ghas ninety five pairsof socks"
Zeleněoznačené je anglicky napsané číslo (je pokaždé jiné), musíte si hopřeložit do češtiny (na internetu je spoustu on-line slovníků) azapamatovat si ho.
3:
Jdětedo Sport SHopu, a pokecejte s profesorem, zanedlouhu po vás bude chtítto číslo, které vám vyšlo na tom lístečku (viz. předchozí bod). Pokudho napíšete správně, dá vám vzhač kruhů.
4:
Jděte na Ice Berg a zachraňte pomocí vrhače tučňáky uvězněné na kře.
5:
Potomse odeberte na sjezdovku, a pomozte tučňákovi opravit pomocí vysílačky(vysuňte si klíč) dalekohled, on vám ho za to půjčí... rozhlédněte se sním po okolí, až uvidíte zeleného puffla.
6:
Jdětedo Sport Shopu, a vezměte si ze skříně lano s hákem. Jděte k té hoře,kde jste viděli zeleného puffle, a vyhoďte lano navrchol.
7:
Teď už zbývá jen shlédnout krátkou animaci, a proklikat se na konec, jen si nezapomeňte vyzvednou madaile a diplomi...
8:
Blahopřeji, právě jste splnili 2 misi.
Mise II
Zatoulaný penguin
1:
Popovídejte si s agentem, až se vám oběví tabulka, napište do ní "mogul". Profesor vám odkryje sáně, vemte si je do inventáře.
2:
Jdětesáně vyskoušet na Mautain, vezměte sáně, a dejte je na cvičný svah(nahoře za ukazatelem). Tadá, a už si to šinete dolů, zdá se to divné,ale musíte se vybourat o klády a kameny.
3:
Ponějaké době se oběvíte dole v rokli, vaším úkolem je najít tyto věci -provázek (je zastrčený pod kamenem), knížku (leží jen tak na sněhu),lyži (je zabodlá ve sněhu), 3 kusy oříšku (rostou na keři), malou kládu(leží jen tak na sněhu) a kastrol (na stromě, shodíte jej třesením).
4:
Jdětek potoku, spojte provázek, lyži a oříšek, vyrobeným prutem chyťte rubu,a umístěte jído inventáře, pak naberte vodu s potoka do kastrolu.
5:
Jdětek pařezu, u kerého je spousu pufflů, všichni utečou, jen černý zůstane,dejte mu oříšek, a on půjde s vámi. Jděte i s pufflem do jeskyně, aklikněte na kamínky, ty se sestaví do kruho.
6:
Dostředu kruhu (ohniště) dejte malou kládu, a knihu, potom dejte posledníoříšek pufflovy, který zapílí oheň. Opečte si na něm rybu, a dejte hřátvodu. Nechte tučňáka usnout!
7:
Kdyžse probudíte, oheň je uhaslí, a puffle je pryč. Vyjděte ven z jeskyně.Teď už jen skoukněte krátkou animaci. Mise je u konce, nezapomeňte sivyzvednout medaile, adiplom.
8:
Blahopřeji k úspěšnému splnění 2 mise.
Mise III
Ztracené peníze
1:
Promluv s penguinem, který má létající čepičku, dávej to první (vždy v této misi). Musí zavřít trezor.
2:
Jděte do OFFICE, najděte gauč, pod ním je disketa a sponka, sebrte tedy obě věci.
3:
Pak zapněte počítač a vložte disketu, až se načte. Klikněte na My Files/Combination_number a vše si opište.
4:
Jděte k trezoru a zedejte ty čísla z didskety N=nahoře, E=v pravo, S=dole, W-v levo. Pak se ukáže zelené tlačítko. Klikněte ne něj a trezor se otevře.
5:
Jděte dovnitř a pokecejte s Tučnákem (dávejte první). Pak zazvoní vysílačka, jděte do HQ.
6:
Pokecejte s profesorem (ta první) klikněte na ten blikající monitor, ukáže se animace, potom s ním znovu promluvte. Otevře šuplík, vezměte první klíč. Potom vemte tu věc na skříňce.
7:
Jděte do OFFICE a použijte ten klíč ne zamčené dveře. Klikněte na vysílačku a pomocí červeného tlačítka vemte klíč a rozeberte tu bednu POWA BOX.
8:
Vlezte do skříňky a použijde sponku. Magnet skrachuje. Pak seberte ten papírek v tom kanále vedle magnetu a jděte za pengvínem s vrtulkou, pokecejte s ním. Je shovaný v penězích.
9:
Jděte do town a promluvte s tím hnědým tučnákem. Jděte do Boiler room - přes repro na diskotéce.
10:
Zde (pokud je zhasnuto, tak použijdte baterku). Klikněte na skříňku FUSE BOX. Tam skombinujte diody tak, aby všechny svítily zeleně. Není to těžké, pouze vám to bude dlouho trvat.
11:
Pak jděte do HQ, pokecejte s doktorem a dejte mu papírek. A to je KONÉÉÉÉÉÉC
Mise IV
Záchrana před lavinou
1:
Proklikejtese začátkem. U profesora zvolte odpovědi v tomto pořadí - třetí, druháa on přejde k trezorovým dveřím, dále odpovídejte takto - druhá, první.
2:
Otevřouse vám trezorové dveře, vstupte do nich a prohlídněte si místnost, ažnarazíte na vrhač kruhů (stejný jako v první misi), dejte mapu, a jdětena The Beach (Pláž u majáku).
3:
Vstupte do majáku, a prohlídněte si místnost. Na loďce leží lano, seberte ho, a pokračujte nahoru na maják!
4:
Zdepomocí vysílačky (vytáhněte z ní klíč) odšroubujte dalekohled, a vložteho do inventáře! Pak pokračujte zpět do HQ, kde vstupte přes zabedněnédveře do gift shopu. Jeden vystavený penguin má na sobě pásek, vemte siho!
5:
Pak přejděte do ski vilige (vesnice), a odtamtud do srubu, kdevezmeterybářský prut... spojte vrhač kruhů s prutem, a to celé pak zprovazem, a umístěte ten výtvor zpět do inventáře.
6:
Jděteopět do ski vilige, a prohlídněte si lanovku (nejezdí) přibližte sitedy moror lanovky, a poháněci tyč (kliknutím na ní) zjistíte, že tamchybí pás, vložte tam pásek z inventáře, a tadá lanovka jede! Jak ještěpod tyči seberte malí lísteček, a umístěte jej do inventáře!
7:
Pakjděte do sport shopu, a pokračujte dveřmi (v rohu sport shopu nahoru dovrchní místnosti), kde se rozhlídněte, a až nadete okno, namontujte nastojan pod ním dalekohled, do kterého se podívejte!
8:
Pakjděte nahoru na Moutain, a z něho na jedinou nezapásovanou trať. Dálepokračujte následovně - rovně, v pravo,v levo, v pravo, rovně a rovně.Dostali jste se až k tučňákům. Vemte tedy Vámi vyrobený přistroj zlana, vrhače a prutu, a shoďte větve úpně vpravo, pak vyzdvyhnětetučňáka stojícího na větvi, nechte ho vyset na kruhu, a vyzvedněteještě tučňáka stojícího v pravo.
Nyní máte tučňáky dva. Jednoho položte tam, kde stál první (na větev) a z druhým vysvoboďte toho pod větví!
Pakvšechny tři položte na zem vlevo, shodí kámen, a spodní tučňák jevymrštěn výš.. tak zase naberte všechny tři, a pomocí nich vysvoboďtetoho posledního. Položte je všechny na tu zem vlevo.
9:
Vemtepapírek, a dejte ho profesorovy, proklikejte se jeho řemi, aodpovídejte mu v tomto pořadí - první, první... toť vše, nezapomeňte sivyzvednout medaile.
ClubPenguin je velmi oblíbený chat u mladší generace, ale i přes to je naněm denno denně spousty teenageru i dospělých lidí. Tento "Tučnákovskýklub" vznikl 24. října roku 2005, tudíž je vidět, že není moc starý.Clubpenguin dokáže zabavit na dlouhé hodiny, užijete si spousty legracea přitom se ještě můžete procvičit v angličtině nebo jinýchjazicích.Chat Vám může poskytnout skoro každý měsíc nějakou párty(např. Halloween, Letní Párty, Western) Dále si můžete svého tučnákaoblékat jak chcete, koupit mu puffla (domáci mazlíček) nebu muvylepšovat dům (iglů). Bohužel se tato radost platí . Abyste mohli býtmembrem (ten co si může kupovat věci, vylepšovat iglů a spoustu jinýchmožností) musíte platit - kolik to se dozvíte v podstránce member. Apokud Vás to odradilo tak si vemte, že na každé akci dostanete nějakéfree ithemy.. a postupně si svého tučňáka oblečete!
Pokus se budete registrovat asi to po Vás bude chtít povolení administrátora. Musíte počkat než vám ho povolím.
Pokud budete něco potřebovat pište komentáře, nebo do shoutu.