Dopravnima prostredkama myslim auto. autobusy jsou pro buziky a socky, letadla pro lidi bez vydrze a o vlacich a tramvajich rads mlcim protoze to ani nema vlastni vuli

proc si tohle pisu? protoze pokazde kdyz nekomu vlezu do profilu (to plati predevsim o umelych slecnach co soudi auto podle cenovky) vidim auta typu BMW (hodne z nich pekne tuzingovanych s ruznyma nalepkama a vietnamskyma kolama) pro vsechny takovyhle vyznavace motorismu: vite picu, nalepky neco vazi a tudiz auto zpomaluji, ultra tenke pneumatiky jsou nepkaticke nepohodlne, drahe a hlavne ne tak ucinne, ruzne pridelany narazniky a spoilery jsou dobry je na strouhani asfaltu a privadeni policie a calouneni, autoradia, klimatizace, zadni sedacky atd je jen chabej pokus o oblbnuti zenskejch. vzdejte to, zenskou autem nezbalite (a pokud jo mate moc penez a jdete po typu holek co vam to auto jednoho dne seberou) vzhuru tedy na instalaci tenkeho plexiskla, vythravani sedacek, a vyrvavani zvukove izolace, pokud nechcete auto slyset, spunty do usi

miluju brutalitu a jednoduchost. ve vsem, predevsim v autech. at uz americkou brutalni silu a motoru anebo britska vozitka co maj na sobe jen tolik plechuze to sotva dri pohromade a clovek se do toho sotva vejde ale ty svine jedou... italove to moc piplaj a pak to predrazi, nemci resi dneska vsechno elektronikou (ale kam se az dostali 911, to je zazrak, to auto je fundamentalne spatne desigovano a presto to jede), francouzi at to hlavne vypada k svetu a to ostatni snad ani tolik neznamena a japoncum porad nedochazi co to je tocivy moment.... ostatni zeme si mou pozornost nezaslouzi....

na co narazim? uvedu par prikladu: tak treba zacneme terenima automobilama... mam pocit ze jsou jen na to aby clovek sedel vys v doprave aby videl nad ostatni blbost.... Bugatti Veyron je chabej pokus zcelit italskej luxus a nemecky inzenyrstvi.... zbyla nam jen predrazena tisicikonova obluda se 4 dmychadlama... nejnovejsi McLaren SLR je vtip nebo spis plivnuti do tvare sportovnimu duchu, neni divu ze dva inzenyri se rozhodli te oblude zamavat a postavit si Caparo T1 (silnicne legalni formule 1) v kazdem profilu takovychto nadsencu vidim BMW trojku. samo o sobne to auto neni zle mozna v posledni dobe krapot tezke, ale ty tuzingove vytvory jsou k neuvereni... ano lidi, tuzing se netyka jen felicii....

taky me napadlo sestavit historicky list nejlepsiho auta z kazdeho desetileti
'50 leta: prvni generace Chevrolet Corvette... bez konkurenta
'60 leta: Ford GT40 aneb co se stane kdyz se amik nasere na italy.... (nevesli se: 69 Camaro, 66 911)
'70 leta 1973 911 Carrera RS, tady by si svet mel brat priklad...spojeni silneho motoru a lehkeho auta.... (nevesli se: 1978 911 Turbo (aka 930 or widowmaker), snad vsechny muscle auta)
'80 leta: 1986 Porsche 959 a to diky Paris-Dakar DNA (nevesli se: Ferarri F40 - nerychlejsi auto sveho casu a posledni narizeno k vyrobe samotnym Enzem, Camaro IROC, Porsche 944...)
'90 leta 1993 Lancia Delta integrale Evoluzione II...  to byl zacatek souboju rallye aut, par italskych oblud a tot asi vse
'00 2007 Corvette Z06 spojeni brutalni sily, presneho rizeni, skvele ovladatelnosti a symfonickeho revo 7.3L V8 za velmi vyhodnou cenu.... (nevesli se Corvette 2009? ZR1, nevime co umi, Lotus Elise Exige 240 Cup, 911 GT3 RS, Ford GT, FXX, MC12, 50 Golf R32, Audi RS4, 04 a 08 RS6, E46 M3 CLS, je jich dost)

pozn. autor tohoto clanku ma benzin v krvi, jako mimino jsem byl uspavan jizdou v aute okolo baraku, umel jsem vyjmenovat vsechny vyrobce a modely aut na silnici pred tim nez jsem cetl, ridicak mam od 15, komercni ridicak (na pro tahace) mam od 18, ziju pro spalenou naftu, gumu, benzin, a spoky. Vy "nevyslechteni" se hned neurazejte

P.S. heh jsem zvedavej kdo to bude cist, nema to ani hlavu ani patu a pravdepodobne ani celou smysluplnou vetu napsal/a: wtf_r_u_looking_at 09:21 Link


Komentáře

« Domů | Přidej komentář