Školní poznámky | Školní poznámky
24.Duben 1985
U tohoto sem se vážně nařehtal!!!Ale uplně megaaa
Hází po spolužačkách sušeným semenem.
Poznámka: Neustále lítá po třídě a posedává na oknech.Odpověd: Tomu nevěřím. Holub
Kdykoliv je vyvolán, kouká na mě jako na idiota a ptá se,
jestli to myslím opravdu vážně.
Při hodině hraje piškvorky a pak buď nadává, nebo se hlasitěraduje.
Při písemné práci chtěl odejít na záchod a vymlouval se, že se
posere.
Byla na záchodě se třemi spolužáky a kouřila.
Svačí cibuli a obtěžuje zápachem.
Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.
Tváří se inteligentně, ale je úplně blbej.
Na položenou otázku neodpověděl a dostal záchvat smíchu.
Poučoval o důležitosti šlapek a skákal tak do výkladu.
Skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom.
Při sexuální výchově osahává spolužačky a tvrdí, že se
vzdělává.
Schovává pod lavicí jakési předměty a píchá jimi všechnyžačky okolo sebe.
Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog.
Odmítal vše vydat a nyní i přiznat.
Přinesl do školy jed na krysy s úmyslem vyzkoušet jej naučiteli.
Vyhodil spolužákovu tužku z okna se slovy: \"Pokud tě má ráda,
vrátí se.\"
Poslán namočit houbu, vrátil se s mokrou hlavou a suchouhoubou.
Neustále se baví a odmítá mi říct, o čem.
Bije spolužačku deštníkem, ač není jeho.
Olizuje temperové barvy a pak se diví, že zvrací.
Ohrožoval spolužáky nožem, který potřeboval až na třetí hodinu.
Váš syn při hodině hraje mariáš, hlásí dvacet, nemá krále a
pak se hádá...
Běhá po třídě a zvrací židličky.
Byl přistižen ve školní jídelně, jak se libá se spolužačkou....
Máme podezření na lásku ...
Nutil tělesně postiženého spolužáka, aby vylezl na strom.
Při měření ve fyzice používá vlastní měřící přístroj a
prohlašuje, že školní voltmetry nestojí za nic.
Snažil se odemknout zamčené dveře. Když byl přistižen,vymluvil se na to,že ho zajímají tajné chodby!
Posmívá se důstojníkům Československé armády, kteří přišli
informovat žáky ZŠ o studiu na vojenském gymnáziu.
Dává pozor, jestli dávám pozor, a když si mysli, že nedávámpozor, tak > nedává pozor.
Napovídá nepovoleným způsobem.
Rozbil okno a vymlouval se, že nemůže dýchat.
Močí do výše očí.
Svým zpěvem úmyslně ruší hodinu zpěvu.
Smrká mi do vykladu.
Běhá po zdi.
Poznámka: Je drzá a neustale vyrušuje.
Odpověď: To má po matce. Zmlátil jsem je obě. Otec
Strká ptáka do topeni! (poznámka žákovi, který nastražil doradiátoru > chcíplého kosa)
Spal při hodině tak tvrdě, že ho neprobudil ani příchod pana
ředitele, který strašně dupe a funí.
Táhá děvčata za mléčné vaky.
Vědomosti vaší dcery se rovnají nule; pro postup do vyššího
ročníku je třeba, aby je minimálně zdvojnásobila.
Má pod lavicí žirafu a ta kouří.
Dívá se na mě skrz pravítko a směje se mi, že jsem zelená.
Plival na schodišti na níže postaveného učitele vyššíhoročníku, čímž snížil jeho vážnost.
Vyhrožuje mi smrtí.
Hodil mokrou houbou po učitelce a ta po dopadu na zem udělala loužičku.
Straší děvčata ptákem (sova pálená).
Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici.
Vyndala při hodině tělesné výchovy bez dovolení kozu a celá
třída přes ni skákala.
Nechá se od spolužáku osahávat a nehlásí to učiteli.
Směje se mi za zády do očí.
Zametá drobky vycpaným mývalem, poškozuje tak školní pomůcky.
Nevhodně ukazuje svou sílu při pracovní výchově tím, že
utahuje děvčatům svěráky.
Nerespektuje pokyny dozoru o přestávce, na napomenutireaguje: \"můžu se na to vysrat!\"
Snídá pomůcky na výtvarnou výchovu.
Pořád se hlásí.
Zařval \"nálet na blby\" a pustil mi na nohu kovadlinu.
Poznámka třídní učitelky: Váš syn v hodinách neustále vyrušuje.Odpověď otce: Váš žák doma neustále odmítá jíst mrkev.
Poznámka třídní učitelky: Smrdí! Umývat! Odpověď otce: Učit!
Nečuchat!
Hází po spolužačkách sušeným semenem.
Poznámka: Neustále lítá po třídě a posedává na oknech.Odpověd: Tomu nevěřím. Holub
Kdykoliv je vyvolán, kouká na mě jako na idiota a ptá se,
jestli to myslím opravdu vážně.
Při hodině hraje piškvorky a pak buď nadává, nebo se hlasitěraduje.
Při písemné práci chtěl odejít na záchod a vymlouval se, že se
posere.
Byla na záchodě se třemi spolužáky a kouřila.
Svačí cibuli a obtěžuje zápachem.
Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.
Tváří se inteligentně, ale je úplně blbej.
Na položenou otázku neodpověděl a dostal záchvat smíchu.
Poučoval o důležitosti šlapek a skákal tak do výkladu.
Skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom.
Při sexuální výchově osahává spolužačky a tvrdí, že se
vzdělává.
Schovává pod lavicí jakési předměty a píchá jimi všechnyžačky okolo sebe.
Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog.
Odmítal vše vydat a nyní i přiznat.
Přinesl do školy jed na krysy s úmyslem vyzkoušet jej naučiteli.
Vyhodil spolužákovu tužku z okna se slovy: \"Pokud tě má ráda,
vrátí se.\"
Poslán namočit houbu, vrátil se s mokrou hlavou a suchouhoubou.
Neustále se baví a odmítá mi říct, o čem.
Bije spolužačku deštníkem, ač není jeho.
Olizuje temperové barvy a pak se diví, že zvrací.
Ohrožoval spolužáky nožem, který potřeboval až na třetí hodinu.
Váš syn při hodině hraje mariáš, hlásí dvacet, nemá krále a
pak se hádá...
Běhá po třídě a zvrací židličky.
Byl přistižen ve školní jídelně, jak se libá se spolužačkou....
Máme podezření na lásku ...
Nutil tělesně postiženého spolužáka, aby vylezl na strom.
Při měření ve fyzice používá vlastní měřící přístroj a
prohlašuje, že školní voltmetry nestojí za nic.
Snažil se odemknout zamčené dveře. Když byl přistižen,vymluvil se na to,že ho zajímají tajné chodby!
Posmívá se důstojníkům Československé armády, kteří přišli
informovat žáky ZŠ o studiu na vojenském gymnáziu.
Dává pozor, jestli dávám pozor, a když si mysli, že nedávámpozor, tak > nedává pozor.
Napovídá nepovoleným způsobem.
Rozbil okno a vymlouval se, že nemůže dýchat.
Močí do výše očí.
Svým zpěvem úmyslně ruší hodinu zpěvu.
Smrká mi do vykladu.
Běhá po zdi.
Poznámka: Je drzá a neustale vyrušuje.
Odpověď: To má po matce. Zmlátil jsem je obě. Otec
Strká ptáka do topeni! (poznámka žákovi, který nastražil doradiátoru > chcíplého kosa)
Spal při hodině tak tvrdě, že ho neprobudil ani příchod pana
ředitele, který strašně dupe a funí.
Táhá děvčata za mléčné vaky.
Vědomosti vaší dcery se rovnají nule; pro postup do vyššího
ročníku je třeba, aby je minimálně zdvojnásobila.
Má pod lavicí žirafu a ta kouří.
Dívá se na mě skrz pravítko a směje se mi, že jsem zelená.
Plival na schodišti na níže postaveného učitele vyššíhoročníku, čímž snížil jeho vážnost.
Vyhrožuje mi smrtí.
Hodil mokrou houbou po učitelce a ta po dopadu na zem udělala loužičku.
Straší děvčata ptákem (sova pálená).
Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici.
Vyndala při hodině tělesné výchovy bez dovolení kozu a celá
třída přes ni skákala.
Nechá se od spolužáku osahávat a nehlásí to učiteli.
Směje se mi za zády do očí.
Zametá drobky vycpaným mývalem, poškozuje tak školní pomůcky.
Nevhodně ukazuje svou sílu při pracovní výchově tím, že
utahuje děvčatům svěráky.
Nerespektuje pokyny dozoru o přestávce, na napomenutireaguje: \"můžu se na to vysrat!\"
Snídá pomůcky na výtvarnou výchovu.
Pořád se hlásí.
Zařval \"nálet na blby\" a pustil mi na nohu kovadlinu.
Poznámka třídní učitelky: Váš syn v hodinách neustále vyrušuje.Odpověď otce: Váš žák doma neustále odmítá jíst mrkev.
Poznámka třídní učitelky: Smrdí! Umývat! Odpověď otce: Učit!
Nečuchat!
autor zch1234 v 05:30, |
komentáře (0)