Ještě nikdy jsem neměla vztah

A to mi je už 25 let. Mám z toho deprese. Nemyslím si že bych byla nějak extrémně ošklivá, ale hezká taky nejsem, jsem spíš podprůměr. Všichni moji stejně staří známí si už zakládají rodiny, stavějí domy, mají i několikaleté vztahy. Já jsem se ještě ani jednou s klukem nelíbala, nechodila, prostě nic :-(. Rodina do mě furt reje ať si někoho najdu, hlavně sestra která je vdaná a má už děcko, ale i bratr, a hlavně rodiče a příbuzní. Já hledám, snažím se s muži komunikovat, seznamovat se,ale stejně je to na hovno, a všechno se vždy dosere. Mám z toho deprese, chodím k psycholožce, nic nepomáhá, bojím se že budu celý život rodičům na krku, a zemřu jako osamělá bába...

17.01.2012 16:41:06
Jsi teď příspěvek smazala, tak to napíši sem. Ono se s někým seznámit zase není až tak problém. Pokud máš nějaké kamarády, tak lze poznat jejich kamarády, lze jít na nějaký kroužek, lze chodit pravidelněji někam jinak (čajovna, knihovna...). Všude poznáš lidi. Ale u tebe se zdá, že se seznámení celkem bráníš, byť bys jej ráda.
Unrealik 28
17.01.2012 04:56:40
Honzíku a proč ty nenapíšeš z jakého jsi města? Po ní to chceš a sám bys to nenapsal, viď? Přitom kdybys to napsal, tak ona už by řekla, jestli je to moc daleko nebo ne a rovnou přihoď mail ať ti může napsat, ne?
White Lamb
17.01.2012 00:26:16
Neboj dočkáš se, jen ať nepřebereš, zatím si přišla akorát tak o zlomené srdce a to je spíš výhra.
Jasimyslim 28
16.01.2012 22:39:36
mas vyssi jak zs vzdelani? predpokladam ze ano :) tak zas tak hloupa nebudes... a pokud mas jen zs jiste k tomu mas sve duvody.... myslim ze tady na zpovednici jsem videl uz par hlupaku... ty tak rozhodne nepusobis...hlavne si neveris a je to tak jak napsal-a? Assire, DentediLeone..aspol. :) je to jen v tvoji hlave... jestli ti rodice nechteji pomoct a nemas jejich podporu, naopak si z tebe delaji srandu tak chapu ze to je tezky se presvedcit o opaku...
mart1n54321 24
16.01.2012 22:16:12
Neexistuje tak hloupý a ošklivý člověk, že by "neměl" na někoho jiného. Nikdy a nikde. To je všechno v hlavě. Tohle, co tu teď tvrdíš, nemá co společného s realitou, ale je jen v Tvé hlavě. Člověk, který má sebevědomí v pořádku, by nikdy, nikdy neřekl a nenapsal, co teď Ty. Jiný důkaz špatného sebevědomí jsi už podat nemohla. To je přesně totéž, jako by Ti někdo vyčítal, že na něj křičíš, a ty jsi odvětila, že TY PŘECE NIKDY NA NIKOHO NEŘVEŠ!!
S tím, jak člověk vypadá a jestli je hloupý, nemá nic společného, co mu běhá v hlavě a jaký je pak výsledek. Je dost psychopatů, násilníků, kteří napadli, ublížili, a lidé se mají tendenci divit, proč to udělal, když to byl takový hezký chlapec a mohl mít normálně děvče, že neměl zapotřebí si ten sex vynutit... Všechno špatně, on neútočil proto, že by mu vizáž bránila najít si normální cestou sex a vztah, ale protože mu v tom bránila jeho porucha. Tím neříkám, že si myslím, že jsi psychopatka. Jen říkám, že tím, co píšeš, usvědčuješ sama sebe a obviňuješ místo toho svůj vzhled.
Koukni se kolem sebe. Jsou všichni krasavci vystřižení ze žurnálu? Mají třetí stupeň VŠ vzdělání? Pokud ne, jaktože mají vztah? Kde bys viděla tu hranici, kde je už člověk dost krásný a chytrý, aby na to "měl"? Kolik lidí kolem Tebe je ještě hloupějších a ošklivějších? Kdepak, Jani, tenhle pocit je v Tobě a nikdy nebude dostatečný, i kdybys byla objektivně největší kráska města a měla docenturu. A ubezpečuju Tě, že i tehdy bys leckomu připadla hloupá a ošklivá - a hlavně sama sobě. Ty sama v sobě si stavíš tu hranici. Pochybnosti o svém vzhledu a duchaplnosti mají všichni kromě barbínek...
Assire
16.01.2012 21:58:57
'Proste kdyz v vim, ze jsem hloupa a oskliva?' > A to Ti jako rekl kdo??? Pokud jsi zdrave sebevedoma, tak nam vyjmenuj i nejake svoje klady a ne to ohrane klise 'jsem hloupa a oskliva a nebudu se snazit o nekoho na koho nemam'...

Proc zijes v domnence, ze muzi kteri jsou kolem tebe (potencionalni partneri) jsou chytrejsi a hezci??? Proc se podcenujes??? Jsou i muzi kteri vidi krasu predevsim v krase zivota prozitem s krasnym clovekem (nerikam s IQ 148 a fyzicky jako modelka).:O)

Vztah neni o tom, ze si najdeme nekoho krasneho a chytreho a zazvonil zvonec a pohadky je konec.:O) Vztah je o tom, ze si najdeme k sobe partnera, spriznenou dusi, pritele do slunnych i destivych dnu atd. Prehnane vidis ve vztahu aspekty ktere jsou z hlediska dlouhodobych vztahu vice mene pomijive...
DentediLeone 26
16.01.2012 20:54:15
mladá vdova - hlavní problém není v sebedůvěře, prostě když vím že jsem hloupá a ošklivá, tak si nebudu něco začínat s klukem na kterého nemám...
J*A*N*A 25
16.01.2012 20:40:52
Taky se mi zdá, že hlavní problém bude v sebedůvěře. Takový věci jako "jsi na mě moc dobrý" bys vůbec říkat neměla, bez ohledu na to, jak vypadáš. NIKDO není pro nikoho dost dobrý, každý může nabídnout něco, čím je jedinečný. Je třeba se více poznat a začít se mít rád. Tvoji rodiče ti v tom bohužel nepomáhají, dělají pravý opak :( Seznamku bych na tvým místě nezatracovala, zvlášť pokud nemáš dost příležitostí k "přirozenému" seznamování. Když vyfiltruješ všechny ty úchyláky a echtzoufalce, nějakou blízkou duši jistě najdeš. Držím palce. A hlavně - měj se ráda! Pak tě budou mít rádi i druzí.
mladá vdova 25
16.01.2012 20:33:18
Tak myslím, že v každém vztahu občas je chvilka, kdy se bojíme, že o toho druhého přijdeme, ale neměli bychom to cítit pořád, protože to prostě ten druhý vycítí. Nezkušenost při navazování vztahu je něco jiného-pokud je to spojeno s tím, že nevím, co mám dělat, podlamují se mi kolena...:) Prostě nesmíš ukázat přílišnou závislost na druhém.
Clay 23
16.01.2012 20:18:56
Clay:

Nevážit si sám sebe... Může se to tak jevit i při pokusu navázat kontakt? Když je ten člověk třeba nezkušený a neohrabaný a má strach, aby mu ten druhý neutekl nebo neztratil zájem... Dá se to označit za podbízení a nevážení si sama sebe? Co myslíš?

spajk:

Já myslím, že mě spíš unavují nenaplněné přání... a jelikož jsou velká a upřímná a jsem citlivá, stává se to často. Pak si lidi myslí, že jsem permanentně smutná, ale to není pravda. Život je fajn, někdy je jemný jako peříčko... (ale ne to televizní, to bylo příšerné. Běželo to za dob, kdy jsem ještě byla malá a měla naivní představy. Pro mě to tehdy byly úchylárny :) )
DikyZaOdpoved
16.01.2012 20:09:59
DikyZaOdpoved: no az pojedes kolem Prahy - Plzně - Kralovic... tak dej vědět...můžeme pokecat :)
mart1n54321 24
16.01.2012 20:06:47
"Jak to myslíš že ženu bez sebevědomí by chlap ušlapal? To jako každý chlap? I chlap s charakterem by k tomu mohl sklouznout? "

chtěla jsem prostě jednodušše vyjádřit to, že když vedle sebe má někdo "nerovnocenného(nesebevědomého)" partnera, tak ten druhý ho začne využívat, často to souvisí s tím, že třeba neumí říct ne, nechá na sobě dříví štípat apod., ještě je tu možnost, že si ho prostě přestane vážit. Když si člověk neváží sám sebe, tak ten druhý to vycítí.
Jo a když bych chtěla být přesná, tak je tu ještě jedna možnost - a to že naopak nesebevědomý partner začne manipulovat s tím druhým, chová se majetnicky..apod., ale to z mých zkušeností jsou častěji muži než ženy. Ty jsou naopak při nízkém sebevědomí "až moc hodné"
Clay 23
16.01.2012 20:02:15
DikyZaOdpoved: nazev by mohl byt něco jako klub životem unavených lidi :-D
spajk007 22
16.01.2012 20:00:59
martin:

Takže klasicky hodně daleko ;) To je škoda... Ale nemusíš na to nic říkat, já sama nevím co bych si na to řekla... maximálně jen takové to brouknutí "hmm..." :)
DikyZaOdpoved
16.01.2012 19:57:17
spajk: Jo, to můžem. Ale chtěla bych, abysme se jmenovali nějak vzletněji než třeba Klub tragédů :)

Páč já sem tragéd jenom někdy ;)
DikyZaOdpoved
16.01.2012 19:57:10
DikyZaOdpoved:ja jsem tak různě :) teď hlavně z Prahy... jezdívám přes Plzeň
mart1n54321 24
16.01.2012 19:53:21
mužeme založit klub :-D myslim že by se to chytlo takovych lidi jako např. ja je všude dost...
spajk007 22
16.01.2012 19:50:10
martin:

Odkud jsi? Byl bys fajn kamarád... totiž, ne že bych je zrovna přehazovala vidlema :)
DikyZaOdpoved
16.01.2012 19:49:11
když už je tady řeč na tohle tema tak jsem taky něco přidám.Jestli vam to pomuže tak je mi 22 let za 2 měsice mi bude 23 a taky jsem neměl nikdy žadny vztah ani holku na sex.Snažim se na to moc nemyslet jinak mysleim taky nevypadm až tak hrozně fotku nemam ale řekl bych že jsem tak pruměr
spajk007 22
16.01.2012 19:46:48
Clay: Jak to myslíš že ženu bez sebevědomí by chlap ušlapal? To jako každý chlap? I chlap s charakterem by k tomu mohl sklouznout?

(co je to "charakter" že...)
DikyZaOdpoved
16.01.2012 19:28:13
..já že nejsem Brad Pitt?? No to bych se na to podíval! :D Já jsem přeci dokonalý dvojče Brada Pitta! vem si brýle! :D
mart1n54321 24
16.01.2012 19:24:01
tak jim to rekni.... ze mas plan... at ti pomuzou s tim jak rika Clay... nebo at se do tebe nenavazi :) ze to ni nijak nepomaha ba naopak...

mam to samy... taky si ze me delaj vsichni srandu akorat... jeden "kamarad" mi treba rikal asi hodinu v kuse ze jsem hovno a ze nejsem ani hovno a bla bla... no krasnej monolog to byl :) asi se pokoušel o "léčbu šokem" :) neúspěšně :) ale pravda...asi bych potřeboval pořádně rozbít hubu abych se probral a nevymlouval se pořád na něco, ale konečně začal nějak jednat ...chodit do posilovny např. atd.. :) Jenže on neví kolikrát jsem někoho oslovil a jak to dopadlo... s každym dalšm odmítnutim sebevědomí klesa i když už dávno žádný nemam :D
mart1n54321 24
16.01.2012 19:23:06
Jani, nemají pravdu. Spíš jsou neschopní oni jako rodiče, samozřejmě ti nechci urážet tvou mámu a tátu, ale takhle se prostě ke svému dítěti, které má problémy nechovám. Otcové to třeba tolik nechápou-ty holčičí věci, ale u mámy by mi to bylo teda líto-možná stojí za to k ní najít cestu..
Tak nezbývá než najít si brigádu, práci..nevím, jestli ještě studuješ..
Koníček, sport..atd. tě z toho dostane, když budeš sedět doma, tak se v tom akorát tak utopíš! Nemůžeš hledat vztah, když nemáš sebevědomí, chlap tě potom ušlape..
Bylo by skvělý, kdybys měla nějakou nej kámošku a řešila to taky s ní..pomůže ti.
Clay 23
16.01.2012 19:21:53
Jak to tady čtu tak si myslím, že tvůj největší problém bude v nízkym sebevědomí.
asd
16.01.2012 19:19:39
mart1n54321 - na rovinu, Brad Pitt zrovna nejsi, ale jsi úplně normální kluk, nejsi ošklivý, máš sympatický vzhled, žádná normální holka by s tvým vzhledem neměla mít problém.
J*A*N*A 25
16.01.2012 19:15:57
Clay - rodiče by mi určitě nedali, oni by mě ještě seřvali že jsem si je dovolila o to požádat, oni mě moc nepodporují, spíše kritizují a nadávají mi jak jsem neschopná,nejhorší je že mají pravdu :-(.
J*A*N*A 25
16.01.2012 19:14:49
njn vzhled neni všecho... ja si po tech vsech odmitnuti jako pohledny - jak ty pises rozhodne nepripadam.... moje sebevedomi je nekde buhvikde :)
mart1n54321 24
16.01.2012 19:11:48
Jo, problém s penězi moc dobře znám, já teda nemám stálé zaměstnání, tak nevím, jak si na tom ty, ale zase - jedna návštěva vizážistky, ať ti poradí, jak se ostříhat a líčit se - může být i dárek od někoho k svátku nebo k narozkám, nebo stejně tak ti někdo může věnovat permanentku. Holt jestli chce člověk něco dělat, tak to stojí i peníze. Neříkej, že by ti rodiče nedali stovku na jednu hodinu jogy, aerobiku, zumbu..atd. týdně? Zvlášť když tě bombardují otázkami,, které se týkají mužů? Prostě jim v jednu chvíli říct, dobře makám na sobě, ale potřebuju vaší finanční podporu. Budeš se cítit líp, budeš mít lepší náladu..
Když natrefíš na toho správného, tak ti to nepřirozené přijde první hodinu a pak se koukneš na hodinky a...sakra to už je 1 hodina ráno??? To se mi totiž stalo..
Clay 23
16.01.2012 19:11:05
mart1n54321 - ale vždyť jsi hezký, pohledný kluk, nechápu to že jsi nezkušený...
Já bych pro tebe nebyla dost dobrá věř mi, ty máš na úplně normální holku, podle fotek mi přijdeš jako normální hodný kluk. Já jsem tuhle zpověď nezakládala za účelem seznámení, potřebovala jsem se prostě jen vypsat... Určitě si někoho časem najdeš, držím palce, a podle fotek mi opravdu jako tragéd nepřipadáš...
J*A*N*A 25
16.01.2012 19:10:27
...paranoidní asi možná budeš :) a kdyby se někdo z tvého města dozvěděl, že jsi neměla vážný vztah co by se stalo? :) probadla by jsi se hanbou? :) holt jsi neměla štěstí... já taky ne....to se stává jak je vidno
mart1n54321 24
16.01.2012 19:07:33
Když napíšeš třeba olomouc tak tě nemůže nikdo poznat.
honzik34
16.01.2012 19:05:22
traged jsem :-D to mas pravdu :-D

tady mam nejaky fotky
http://moje.sms.cz/hanuman

samozrejme ze je blby se schazet jen kvuli tomu ze jsme tragedi, ale tak sejit se pokecat si o svych nezdarech :) ja myslim ze by to mohlo byt zajimavy
mart1n54321 24
16.01.2012 19:02:32
honzik34 - když já se bojím, že by mě tu třeba někdo mohl poznat, jsem asi paranoidní...
mart1n54321 - Martine nezlob se, ale to asi radši zkusím tu seznamku, nemáš tu foto, já taky ne, a zkusit to spolu(tedy aspoň tak jsem to pochopila) jenom proto že jsme oba tragédi(doufám že jsem tě neurazila) by asi nemělo smysl.
J*A*N*A 25
16.01.2012 19:01:59
*War*: hele tak zkouším to :) zatím stále marně..kdo nic nezkusí nic nezíská... možná tu působím jako úchyl... ale nevím jestli 27 letý panic může být úchyl... spíš jsem divnej ale úchyl ne si myslim..... navíc ze zpovednice jsem se s nikym nikdy ani nesesel a dokud se nesejdu aspon s jednou tak to nevzdam! :)
mart1n54321 24
16.01.2012 18:57:00
jo..zajimalo mi mesto :)
mart1n54321 24
16.01.2012 18:56:20
mě by nezkusena holka nevadila :) sam jsem nezkuseny :D ale byl bych rad kdybych to vedel co nejdriv...
mart1n54321 24
16.01.2012 18:55:15
Anonimita na internetu je hezká věc ale když budeš tajit i základní údaje o sobě tak se neseznámíš. Když se tě někdo zeptá "Odkud jsi?" tak hned nemusíš psát ulici dům a patro. Stačí město.
honzik34
16.01.2012 18:50:37
J*A*N*A: Tak mu napiš pravdu. Tím nemyslím, abys hned jsi hned psala o svých zkušenostech, ale řekni mu, že se můžete někde setkat, ale ať od toho nic nečeká, pouze jestli přeskočí jiskra oboustranně... pokud přeskočí, tak se na další schůzce můžete lépe poznat, potom ještě lépe, atd.. až tě třeba na 5. rande políbí. ;-)
Může to vyjít, nemusí. Negativní výsledek je přece také výsledek, každá zkušenost se seznamováním dobrá, i když na seznamkách a zpovědnici i nebezpečná. :-) Proto volit veřejná místa a vybírat spíše inzeráty s fotkou. ;-)
*War* 20
16.01.2012 18:45:12
*War* - já bych tu seznamku třeba i zkusila, ale bojím se aby pak ten kluk ze mě nebyl zklamaný, nejsem hezká ani chytrá...
J*A*N*A 25
16.01.2012 18:42:37
mart1n54321 - jenže já jsem se ještě nikdy ani nelíbala, promiň ale údaje o mým bydlišti tu psát nebudu, využívám internetovou anonymitu.
J*A*N*A 25
16.01.2012 18:41:06
J*A*N*A: Já na seznamkách hledal inspiraci ve věkové kategorii 25-30 a narazil jsem tam na pár slušných inzerátů, většinou to byli IT a technici, kteří ven a mezi holky moc nechodí. ;-) Já neříkám, aby sis tam dala inzerát, ale můžeš zkusit pročíst pár inzerátů a třeba ti někdo padne do oka, vždyť za to nic nedáš a je to jen chvilka. ;-)

mart1n54321: Zase zde hledáš další oběť, úchyle? ;-)
*War* 20
16.01.2012 18:40:21
Těch seznamek se neboj a klidně si dej inzerát do seznamky. Když ti někdo odpoví tak s ním nemusíš hned začít chodi. Když zjistíš že je to individum tak vycouvej. A jedna rada nakonec - Nedávej si inzerát bez fotky. Takové profily a inzeráty totiž my kluci většinou přeskakujeme bez zájmu. Takže hlavně fotku ale musíš vypadat přitažlivě. I když nejsi (jak píšeš) moc hezká (to se mi ale nezdá každá holka je trochu hezká) tak na té fotce musíš zvýraznit svoje klady. Takže žádné fotky typu skřivéný obličej. Někdy postačí i fotka co máš na občance. Přeji ti hodně štěstí při hledání partnera.
honzik34
16.01.2012 18:39:55
Se mi zkus ozvat, náhoda je blbec. Třeba ani nejsme každý z jiné strany republiky. :)
tcp 34
16.01.2012 18:39:29
...nepřirozený to je když se sejdeš s někým prvně ze seznamky... pak už ti to zase tak nepřirozený nepřijde si myslim... a čím se ti to vždycky "dosralo" např.? :)
mart1n54321 24
16.01.2012 18:36:18
aha..to je zajimavy... mam to dost podobne ale jsem starsi a libal jsem se asi 3x :) odkud jsi?
mart1n54321 24
16.01.2012 18:20:27
Clay - já bych ty seznamky možná i zkusila, ale přijde mi to hrozně nepřirozený a mám strach z lidí co tam chodí. Já bych ráda sportovala a šla i k vizážistce, ale všechno to stojí peníze, a těch já moc nemám...
J*A*N*A 25
16.01.2012 18:10:57
Neodsuzuj tak ty seznamky, téměř všechny mé kamarádky se tam seznámily a nyní mají už 3 a víceleté vztahy. Včetně mě. Prostě je jiná doba.
Tím svým chováním tě teda rodina si moc nepodporuje:( Jako nebudu říkat, že kdybych tě poznala a řekla si mi to, že se tomu nebudu divit, ale někdy to tak holt dopadne a nikde není psáno, že zůstaneš sama, hlavně se musíš vzmátořit a hledat. Nesedět v koutě a nebrečet sama nad sebou. Najít si nový koníček, kde se mimochodem také můžeš seznámit a prostě hledat možnosti zvýšení svého sebevědomí. Začít sportovat, jít k vizážistce..apod.
Clay 23
16.01.2012 17:55:39
*War* - já už na prince na bílem koni nevěřím, nemám absolutně žádný typ muže který se mi líbí, jsem tak zoufalá že bych brala snad každého kdo by mi byl aspoň trochu sympatický... Seznamek se děsím.
J*A*N*A 25
16.01.2012 17:52:39
Ale neboj, však on se ten princ na bílém koni ukáže. Spíš by jsi neměla tlačit na pilu (nevím jak moc se snažíš) a také nevím, jaké typy mužů si vybíráš. Co zkusit seznamky? Ve věku 25-30 by se tam mohlo najít pár rozumných a svobodných mužů. ;-)
*War* 20
16.01.2012 17:44:25
Ono je to těžký. Člověk se musí naučit být spokojenej sám se sebou a mít rád sám sebe. Taky s tím mám problémy.
Moučník

Ozvy se na Peterkajan22@seznam.cz :)

Přidej komentář

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy