Vážíte si Karla Gotta?

Včera jsem v TV sledoval pěveckou soutěž Hlas Česko Slovenska. Pro ty co nevědí, tak soutěž spočívá v tom, že na podiu vystupuje soutěžící a 4 porotci z řad mediálně známých lidí z oboru ho hodnotí. Aby ale nedošlo k ovlivnění poroty pouze na základě kvalitního zevnějšku, sedí porota zády k soutěžícímu a hodnotí pouze hlasový projev.
Jaké však bylo mé překvapení, když jako poslední vystupující přišel pan Karel Gott a začal zpívat na playback. Porota to samozřejmě poznala a za neskrývaného úžasu povstala aby tak vzdala Gottovi hold.
Kdyby ten samý playback pustili naprázdno bez Gotta, porotci by tedy reagovali úplně stejně a až po otočení by zjistili holý fakt, že fyzická přítomnost tohoto "umělce" je tedy úplně zbytečná, neb bez playbacku s ním prostě není kšeft.

Jaký je váš názor na osobu karla Gotta? Já osobně nechápu, jaký může mít kdo zájem na tom, neustále vytahovat z márnice na podia tohoto ulísaného dědka, normalizační loutku a plebejskou šedomyš a tahat ho na oči dnešní mladé generaci, u které je tolik důležité aby ze sebe konečně smyla hnilobu, způsobenou dobou, ve které tu žili její rodiče?

21.02.2012 01:15:55
kdybych ho měl postavit na svůj ego metr tak by vážil dokonce nula zpovědničářů což je relativně dost nízká jednotka.
Darwinista 22
20.02.2012 19:54:04
Karla Gotta si nevážím.
Afro 1
20.02.2012 19:03:35
Gott to dotáhnul daleko, je úspěšný ale abych mohla říct o někom že si ho vážím, musím toho člověka znát osobně. Je pravda že už mě Gott moc nebaví jak je všude a pořád se o něm mluví.
*Sueňa* 25
20.02.2012 18:37:12
cocococ: nenech se mýlit tím, že se do mě pro zábavu pouštějí hloupé děti a necítím potřebu reagovat na každý slint - na argumenty slyším, pípni mi do profilu konkrétní nesouhlas a můžeme se bavit, přesvědčit se nechám rád, každý kdo mi řekne něco co nevím je můj učitel.
poprvé dohola
20.02.2012 18:29:44
poprvé dohola: Platí. Ostatně to s tebou jinak nejde. Jsem tu přesně tři dny, sleduju tě (neber doslova), páč mě celkem baví tvoje hyperboly apod. (dlouhodobě to bude otravné) a všimla jsem si, že VŽDY, ale opravdu za všech okolností musíš mít pravdu a poslední slovo, čili hádat se dál by bylo zbytečné. Ještě se nestalo, že by tě někdo zviklal, zřejmě máš dojem, že vidíš vše správně a pochopitelně nejlepé. :)
cocococ
20.02.2012 18:25:15
cocococ: promiň že jsem to neviděl a vůbec mě to nezajímá. Já ti prominu, že jsi nečetl název diskuze a poslední odstavec. Platí?
poprvé dohola
20.02.2012 18:22:17
poprvé dohola: Takže znovu, zdá se ti plejbek v pořadu tohot typu, ojedinělém pořadu, ok? Jasná otázka, jasná odpověď. Já se vůbec nepřu o tom, jestli Kája zpívat umí nebo ne. Pochopitelně, že ANO. Otázkou je, proč tam vůbec byl? Plejbek by nestačil? V TOMTO pořadu?
cocococ
20.02.2012 18:17:25
cocococ: nemáš dojem že nadávat Karlovi že nezpíval (nebo neumí) naživo je jako nadávat řidiči červeného busu, že neřídí (nebo neumí) modrý?
poprvé dohola
20.02.2012 18:16:19
Co se mě týče, jen na pár kapel/interpretů si s chutí zajdu naživo (na Káju bych nešel vůbec) - to jsou ty/ti, kteří mě umí samovolně rozhýbat a nějaké chybičky, prasozvukař, nebo klidně i chybějící nástroje v bandě mě nerozhodí, ale většinu věcí si raději pustím ve studiové kvalitě s promyšleným a vymakaným aranžmá - živý zážitek je jedna věc, a kvalitně realizovaný úmysl co a jak chtěl umělec vyjádřit druhá.
poprvé dohola
20.02.2012 18:16:15
poprvé dohola: Ale produkce tady není, jde o tvůj názor na to. Víš, co to je, ne? Vlastní názor.
cocococ
20.02.2012 17:58:42
poprvé dohola, máš pravdu, těžko hodnotit, jestli umí zpívat nebo ne, z jednoho vystoupení na fotbalovém stadionu Borussie Dortmund, kde zazpíval německou verzi včelky Máji, za pět let, se to těžko hodnotí.

Sta67, on se podpisem anticharty a "zpěvem" na playback natřel sám.
vvvvvvvvvvvvvvvvvc
20.02.2012 17:50:15
to si myslím: to je výhradně věcí dramaturgie/produkce
poprvé dohola
20.02.2012 17:45:50
hlas lidu, vvvvvvvvvvvvc: Založte si kapelu a natřete mu to!
Sta67
20.02.2012 17:09:57
poprvé dohola: Tady jde o to, že ta samotná koncepce pořadu stojí na živém hlase lidí. Nejde o to, že Gott zpívá na playback v telce, to je běžné a v mnohém máš pravdu, nicméně v tomto pořadu to být nemělo, to bylo úplně na hlavu postavené.
to si myslím
20.02.2012 16:58:07
:-) Hned mám lepší den, když se košťata tetelí, už ti chybí jen vystrčit bradičku a podělal bych se smíchy. Z čeho soudíš, že neumí zpívat naživo? Chceš mi to vysvětlit do fialového mikrofonu rovnou, nebo spolu budeme nejdřív chodit?
poprvé dohola
20.02.2012 16:55:03
poprvé dohola, jestli ti nedochází "neumí zpívat naživo" neser se do diskuze, která se zpívání naživo (je jedno jestli v televizním pořadu nebo jinde) týká.

Kde jsem napsal, že mi je u prdele?
Jaká je souvislost mezi být někomu u prdele a konstatováním, že neumí zpívat naživo?

Zastřel se, hnído. Hnusná.
vvvvvvvvvvvvvvvvvc
20.02.2012 16:46:25
vvvvvvvvvvvvc: jestli ti nedochází pojem host zábavného pořadu, roztrhni si kušnu hákem, to se vyplatí. Jestli je vám božský Kája tak u prdele, nevím proč tak strašně toužíte slyšet ho živě.
poprvé dohola
20.02.2012 16:41:45
poprvé dohola, víš co znamená koncert, ty blbečku? Jseš si vědom toho, že tihle "umělci" se zlatem v hrdle otvírájí držku na playback zcela běžně, nikoliv jen v televizi?
Máš v hlavě nasráno, neser se mezi chytré, nepatříš tam.
vvvvvvvvvvvvc
20.02.2012 16:40:25
hlas lidu: taky nemám šaškování na playback rád, ale a) tohle nebyl jeho koncert, b) o koncertech a technice/organizaci/ozvučení vím trochu víc než je běžné a c) playback v živém tv pořadu není argument vyvracející profesionalitu - naopak, neprofesionální (ze strany televize/produkce) by byl nekvalitní výsledek, to nikdo nechce a nebude riskovat.
poprvé dohola
20.02.2012 16:34:10
poprvé dohola:
Plácáš nesmysly. Pokud TV Nova zažádá o vystoupení K. Gotta ve svém pořadu, dostane se jí jasného finančního vyčíslení jeho realizace. Jeho součástí je přesný popis jeho obsahu - v tomto případě nejspíš 5 minut zpěvu na playback a následně 5 otázek moderátora. Dole je vše podtrženo a vyčísleno na sumu, kterou musí TV Nova jeho managmentu zaplatit.
Kdyby K. Gott nebyl jen nafouknutá bublina a měl zájem v očích konzumentů hudby skutečně vypadat jako legenda, tak těch 5 minut zpívá naživo.
Protože je ale jeho cílem přesvědčit tobě podobné naivy a hlupáky, že má vždy a za každých okolností hlas ve 100% stavu (což v jeho věku ani nemůže být pravda), musí bohužel zašaškovat na playback a celou hodnotu své návštěvy tím pádem předefinovat na pár otázek pro Karla Gotta.

V tom je právě ten kámen úrazu. Pěvec a mistr by zazpíval. Šašek Karel Gott přijde jen předstírat že zpívá.
hlas lidu
20.02.2012 16:04:06
Nevážím.
Zpívat umí, umí se chovat k fanouškům, nicméně ten jeho výstup v oné soutěži byl naprosto k ničemu s playbackem, vůbec tam nemusel být. Fraška.
kvpj
20.02.2012 15:45:56
Karel drogy nebere, ten si šetří hlas...
Filda568 21
20.02.2012 15:26:45
Mám respekt k tomu, co umí a co dokázal...
Každopádně to jeho zatahování kamkoli, kde je to jen trochu možné, už mě taky trochu štve, jeho hudbu a vzezření nevyhledávám. :)
#adinecka# 21
20.02.2012 15:24:38
Fyzicky nejblíž jsem mu byl prdelí - když jsem asi dva měsíce jezdil po Praze na malém skútru, u nějž byl v techničáku zapsaný jako první majitel. Bohužel nevím, jestli na něm s oblibou nejméně jednou možná seděl...
poprvé dohola
20.02.2012 15:20:40
vvvvvvvvvvvvc: soutěžící nepočítej, ti se musejí předvést kvůli hodnocení, ale hostům kteří se tam staví jen na dvacet minut by nikdo živé vystoupení ani nezaplatil
poprvé dohola
20.02.2012 15:19:25
vvvvvvvvvvvvc: jsi debil odjakživa nebo to máš po bouračce? Víš jak je těžké zorganizovat živé vystoupení řady lidí vystupujících v jednom živém televizním pořadu těsně za sebou, aby to jako celek za něco stálo?
poprvé dohola
20.02.2012 15:16:14
poprvé dohola, ty vole, to je profík jako sviňa, když neumí zpívat naživo :D

Souhlas, je to panák.
vvvvvvvvvvvvc
20.02.2012 14:51:30
Čím jsem starší, tím větší umění/kumšt v jeho hlasu slyším. Plus fakta - je to profík jako málokdo, z jeho koncertu nikdo neodchází zklamaný a například dát autogram neodmítne, i kdyby na něj po koncertu stála v zástupu celá hala. Není moc lidí, o kterých nelze říci něco špatného - a je hromada dobrých věcí, kterými se nechlubí a vědí o nich jen lidé, kterých se to přímo týká. Jó, když jsem já byl tenkrát kluk... To tě přejde, nekřič moc nahlas.
poprvé dohola
20.02.2012 14:45:10
Neznám jej osobně, tudíž si ho nemůžu vážit. Některé jeho písničky znám, ale tvorba posledních 20 let stojí za starou belu, už by si měl užívat důchodu
Funnyeyes 6
20.02.2012 14:37:38
Ne že bych vyhledávala jeho hudbu, jsou písničky, který vyloženě nesnášim, ale na druhou stranu jsou taky písničky, který se mi od něj líbí, myslim si, že má opravdu perfektní hlas a jako jeden z mála se dokázal prosadit i jinde, než u nás. Já hudbu v dnešní době opravdu nevnímám jako nástroj politické moci, ten člověk zpíval a zpívá dál, hlas má pořád perfektní a já s ním nemám sebemenší problém. To už mi mnohem víc leze na nervy Michal David nebo Helena Vondráčková (o který toho taky mimochodem koluje dost, viz Štrougal - což jsem třeba u Gotta fakt nezaregistrovala)

Takže být tebou, zkusim házet hnojík na jinou, úrodnější půdu.
ilustrace 27
20.02.2012 14:34:14
Nevážím, ale to nikoho, koho osobně neznám a není k tomu jinej důvod než ten, že ho média proslavila.

Ale nevadí mi. Asi má něco do sebe, i když můj šálek kávy to teda není.
Hildegardinka 20
20.02.2012 14:32:31
:-) vážím, má hezké písničky a je známej po celém světě řekla bych, je to prostě borec. Ale raději mám Lucii Bílou. :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 14:28:43
Ulísaného? Jako že se hodně lísá?
*qqq
20.02.2012 14:26:22
taaak a teď nám pověz, co tak světobornýho si dokázal ty
Klofan
20.02.2012 14:25:32
"...aby ze sebe konečně smyla hnilobu, způsobenou dobou, ve které tu žili její rodiče?"
Ty už to nehul, leze ti to na mozek.

Gott je OK, no spíše je mi lhostejný, rozhodně bych se kvůli němu nerozčilovala tak jako ty :-)
Daisie

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy