Pokuď se bude někdo náhodou 19.01. v Brně nudit,tak doporučuju tuto akcičku
více ne :
Pokuď se bude někdo náhodou 19.01. v Brně nudit,tak doporučuju tuto akcičku
více ne :
Lucciny úspěchyV roce 2002 byla vyhlášena v České Republice dle časopisu Bassline objevem roku a o rok později, v roce 2003 se stala dle Dance Awards prestižního českého časopisu XMAG nejpopulárnějším djem v České Republice, v žebříčku německého časopisu Groove obsadila deváté místo v kategorii objev roku.
více na :http://www.lucca.cz/
převzato: senzaparty
Ovlivněna akcemi jako je Apokalypsa,Orion Hall,BassBlaster apod. , které po několik let aktivně navštěvovala, v sobě nacházela pocit, že svůj vztah k muzice může projevit i jiným způsobem, než je pouhý tanec.
V tomto období také pracovně navštěvuje Londýn, kde stejně tak jako na parties v Čechách pociťovala silnou touhu nepodílet se na akcích jen pasivním způsobem a tanec už zdaleka nestačil. Po návratu domů se se svými pocity svěřila dvěma libereckým DJům, díky kterým dostala poprvé příležitost vyzkoušet si, jaké to je být tou největší mírou součástí taneční párty – tj. postavit se za gramofony. První příležitosti ji ihned maximálně pohltily natolik, že se rozhodla djingu věnovat maximum svého volného času, kterého měla díky svému úspěšnému působení na poli modelingu i tak velmi málo.
Následuje spolupráce s pražským klubem Naif, kde se seznamuje s místními DJi a dostává prostor pro zkoušení a následné hraní. V tomto období také vstupuje pod booking agentury Depo9, čímž se z pohledu veřejnosti zařazuje mezi DJe typu Lucaso, Uwa, apod.
Její první oficiální vystoupení absolvovala při příležitosti oslav dvacátých narozenin dne 22. listopadu roku 2002 v pražském klubu Naif. Díky nečekanému úspěchu jí byla nabídnuta pravidelná týdenní rezidentura v klubu Naif. Rozjíždí se tak nová rezidentní noc pod názvem Fashion DJs. Posléze dostává nabídky na další různá hraní, díky kterým získává především nové zkušenosti, seznamuje se s reakcemi publika a čím dál více také zlepšuje techniku mixu.
V roce 2003, kdy má již za sebou nejen klubové akce, ale i vetší halové párty, rádiová vystoupení atd., začíná obměňovat housové desky za různé další styly, čímž si postupně vytváří svůj typický sound, jenž zahrnuje především retrobootlegy s příměsí elektro zvuku. Michaela se stále více dostává do povědomí médií, objevuje se na titulní stránce časopisu RAVE, kterou doplňuje čtyřstránkovým rozhovorem. Také nejoblíbenější a zároveň nejrozšířenější časopis Xmag hodnotí velmi pozitivně její posun kvality v technice mixu a výběru desek. V tomto roce také odchází od své první bookingové agentury Depo9 a stále více se vymaňuje ze škatulky house do svého autentického hudebního stylu, zahrnujícího prvky elektro, typických vokálů, tvrdého beatu a výjimkou nejsou ani kytarové samply. Další významnou nabídku získává od pořadatelů jedné z nejoblíbenějších halových akcí v ČR brněnské Apokalypsy, kde obsazuje post headlinera druhé retro stage a zároveň mícha společně s legendárním DJem Jerrym oficiální CD kompilaci , která vychází v nákladu 5000 ks a stáne se dárkem pro většinu návštěvníků této akce. V této době se jí také plni DJský kalendář hraním po celé ČR, Slovensku a výjimkou nejsou ani vystoupení v dalších zahraničních zemích. Díky svému nadšení se seznamuje také s oblastí produkce vlastní tvorby, kde konečně získává možnost realizovat své hudební nápady a myšlenky. Po Apokalypse 25.6. přijímá nabídku vystoupit na letním oblíbeném festivalu Summer Of Love, kde hrála po boku Space Djz,Dje Rushe apod..O měsíc později dostává nabídku na zastupování mimo českou republiku ........
více na :
vlastním jménem: Sander Ketelaars narozen:28.února 1979 Eindhoven,Nizozemsko
Sander nastartoval svou kariéru jako DJ ve věku 16 let a tvořil pod aliasy Sander Van Doorn, Larsson, Sandler, Stan Larsson a Sam Sharp. Sander se během posledních tří let vypracoval z téměř neznámého DJe na světoznámou osobnost, přičemž nejdůležitějším rokem v jeho kariéře byl rok 2006, kdy se de facto přehoupl na mezinárodní úroveň
více na :
Narozen: 30.srpna 1963 Greenhithe,Kent ,Anglie
V roce 1987 se Paulovi zalíbila taneční klubová hudba. Pod vlivem hudby z Ibizi, Italo disco, soulu a housu začal Paul tvořit, především remixy skladeb od U2, Massive Attack, Arrested Development, The Cure, Snoop Doggy Dogg, Simply Red, New Order a The Shamen, a to ve spolupráci se Stevem Osbornem pod názvem Perfecto. Mnoho z těchto remixů vydala Paulova nahrávací společnost Perfecto Records. Zpočátku hrál Paul v malých klubech, ale brzy si vysloužil reputaci kvalitního DJe. V roce 1994 vytvořil Paul dvouhodinový set pro Essential Mix rádia BBC Radio 1. Tento set je známý jako tzv. Goa Mix a i v současnosti je jedním z nejžádanějších na síti BBC Radio 1.
Od roku 1994 do roku 1997 byl Paul součástí projektu Grace a i nadále remixoval a tvořil pod různými pseudonymy. V roce 2002 vydal Paul své první album s názvem Bunkka, na kterém lze nalézt vokály zpěváků a zpěvaček, jako jsou Nelly Furtado, Tricky, Nusrat Fateh Ali Khan, Ice Cube a Shifty Shellshock. V roce 2006 pak Paul vydal své druhé album A Lively Mind, které vytvořil v Jižní Karolíně v nejmenovaném strašidelném domě, protože byl přesvědčen, že strašidelná atmosféra může albu přidat nové svěží elementy.
více na :
Paulovi začátky Tohoto DJ nemusím nijak více představovat, jeho jméno zná vesměs každý!! Paul se narodil 16. prosince v Eisenhüttenstadte. Dostal se do Berlína, kde se tehdy konali první technoparty.
Paul byl okouzlen zvukovými efekty a atmosférou nového stylu. A tak se roku 1991 rozhodl, že se stane DJ. Paula si vyhlédl pořadatel Dubmission-Parties, který mu dal příležitost hrát v jeho podniku Turbine. Jeho debut byl vynikající. Brzy se dostal na oči Berlínské klubové scény. Hudba, kterou Paul produkuje je čistě jeho práce a díky tomu že různých párty dokáže rozpoutat opravdové šílenství, začal dostávat pozvánky do nejprestižnějších Berlínských klubů.více na :
http://www.paulvandyk.de/flash/
převzato: senzaparty
Carl Cox je bezpochyby jeden z nejoblíbenějších DJs na světě. Jeho jméno je zárukou toho, že se lidé kdekoliv vystupuje budou v hojném počtu dobře bavit. Narodil se v Manchesteru rodičům pocházejícím z poklidného britského dominia v Karibiku Barbadosu. Jeho rodiče byli hudebně založeni a Carl již v deseti letech utrácel kapesné za soulové a funkové desky. V patnácti letech dostal první pár gramofonů a začal hrát všude, kde to jen šlo, nejprve, jak to tak bývá, po večírcích svých kamarádů a rodičů, ale díky jeho talentu se mu brzy otevřely dveře za hranice rodného města. V osmdesátých letech nabral vývoj hudby velkou dynamiku - soul se posunul k discu, pak k hip-hopu, ale po té, co se Carl přestěhoval v roce 1986 do Brightonu, ho naplno zasáhla vlna acidhouse. Proslavil se již během pověstného Summer of Love, kdy jako vůbec první DJ zapojil do setu třetí gramofon. Jeho energie, se níž od té doby roztancoval masy lidí se brzy stala pověstnou mezi majiteli klubů a promotéry. Přes náročné cestování po parties po celém světě již přes deset let si Carl našel čas i na další činnost spojenou s hudbou - zakládá nezávislý label Intec a s Jimem Mastersem se věnuje také společnému labelu Ultimatum a noci Ultimatum Base. Získal rovněž roli majitele klubu v legendárním britském filmu o klubové kultuře Human Traffic. Téměř po deset let se udržel na první příčce hlasování časopisu DJ o stovku nejlepších DJs světa. V roce 1992 vyšel jeho debutový singl I Want You' and, believe me na labelu Perfecto a okamžitě se dostal na 23. příčku Top Of The Pops. Do top 40 se vešel i následující Does It Feel Good To You. V roce 1995 vyšel první ze třech asi nejzásadnějších Coxových počinů - mixovaná kompilace F.A.C.T. (Future Alliance of Communication and Technology) na značce React. Ta dodnes patří mezi učebnice crossoveru trance a techna a celosvětově se jí prodalo pře čtvrt miliónu kusů. Její druhé pokračování sice již tak masový úspěch nezaznamenalo, ale díky distribuci ve Spojených Státech alespoň zajistilo mistrovi ohlas i za velkou louží. Mixovaných kompilací následoval nespočet. Za zmínku stojí i dvě Coxova autorská alba At The End Of A Cliché a Phuture 2000, nicméně stěžejním bodem pro jeho kariéru je Djské hraní. Carl Cox je totiž impozantní DJ a bavič. V jeho setech se snoubí až strojová preciznost, hudební rozhled, a pokrok, stejně jako ojedinělý temperament a schopnost komunikace s davem. Kdo měl možnost Carla Coxe vidět a slyšet hrát, jistě potvrdí, že se jedná o výjimečný zážitek a skvělou zábavu.
více na :
nebo: