03.Leden 2008

Jak to tak bývá u velkých hvězd, Armin van Buuren byl hudební fanda už od dětství. Po seznámení s počítači a hudební technikou začal tvořit své vlastní zvuky a pomalu i své vlastní skladby. Počátkem 90. let měla v Holandsku taneční scéna takový význam, že Armin, přestože ještě nebyl ve věku, kdy by sám mohl kluby navštěvovat, znal veškerou hudební tvorbu z prostého poslechu rádií. "Taneční hudbu jsem si okamžitě zamiloval - ten ohromný rebelský zvuk byl tolik odlišný od 'líbivé' hudby let 80." Jeho skladby se začaly objevovat na mnoha kompilacích a Armin hrál jako DJ stále častěji. Jeho hudební kariéra se rozjela velmi rychle a naplno. Jako zadní vrátka zvolil studium práv, které se však díky jeho vytíženosti trochu protáhlo. Nakonec však úspěšně absolvoval. Právnické praxi se zatím nevěnoval a asi to ještě nějakou dobu nemá v plánu.Velké množství vlastní tvorby a spousty remixů přivedla Armina až k založení značky Armind. Po té následoval další krok a v roce 2003 vzniká nahrávací společnost Armada. Zde se objevují další dvě jména Maykel Piron a David Lewis, který je Arminovým manažerem. "Trh se tolik změnil. Chtěli jsme založit společnost, která by umělcům nabízela široký záběr: prezentaci, booking, nahrávací společnost. Umělci mohou zvolit kompletní management nebo jen vydávání nahrávek. Armada dává umělcům možnost výběru, sami si zvolí, co chtějí, aniž by jim někdo říkal, co mají dělat."
Jako producent se v plném rozsahu ukázal na debutovém albu "76", za něž byl odměněn prestižní cenou Dancestar Award 2004 v nominacích na Best New Artist Album (nejlepší album nového autora). "Vždycky jsem si přál udělat vlastní album, ale buď nebyl čas nebo peníze. Získáním hned páté příčky v anketě DJ's Top 100 britského časopisu DJ Mag během předcházejícího roku se podařilo upoutat pozornost nahrávacích labelů, a tak jsem se nakonec ocitl ve studiu. V podstatě všechno, co jsem se během posledních 10 let naučil na svém vybavení u mne v obýváku, kulminuje v tomto albu - je to úžasný pocit!" I přes veškerá úskalí, která s sebou práce na albu nesla, už nadšeně uvažuje o přípravě alba dalšího.
Zajímavostí je jeho remixování hudby k populárnímu televiznímu seriálu "24 hodin", jenž běžel i u nás na obrazovkách.Nyní vychází na labelu Armada Arminova nejnovější kompilace "A State of Trance 2005," nazvaná podle jeho pravidelné radiové show, kterou můžete naladit nově na radiu ETN.FM. Kompilace bude obsahovat exklusivní tracky od jeho kolegů Remyho (který také přijede), Andyho Moora, Johna Askewa, samozřejmě Armina a dalších. Tuto událost oslaví sedmihodinovým setem na domácí půdě v Amsterodamu na party Armin Only.
Sám sebe nerad zařazuje do škatulky tranceových DJs. "Existuje mnoho rozdílných definicí žánru, ale pro mne je to prostě vřelá elektronická taneční hudba, cokoliv od progressive k technu. Nebuďte zajatci vlastního stylu, to říkám stále!"Armin přijede do Prahy jako další z řady nejlepších tranceových DJs, které jste měli možnost slyšet v minulém roce. Tento, dnes osmadvacetiletý, holandský Dj má za sebou opravdu hodně úspěšnou řadu vystoupení po celém světě včetně Japonska, Izraele nebo Austrálie. V současné době ho po několika vystoupeních v Anglii čeká turné napříč USA, kde navštíví největší metropole jako je New York, Los Angeles nebo Washington.Určitě si zaslouží ocenění "jeden z nejlepších Djů světa".

více na :

http://stage.arminvanbuuren.com/

 

převzato: senzaparty

Vložil: 7676 ¤ Komentářů (0)

vlastní jméno: Tijs Verwest narozen:17.ledna 1969,Breda,Nizozemsko

Pětatřicetiletý Tijs Verwest z Nizozemska se hudbě věnuje již přes polovinu života. Jeho kariéra začala před 20 lety za gramofony, ale uběhlo několik let, než na sebe okolí upozornil.

Tiësto to je jméno, které je proslavenné na celém světě jako nejlepší DJ současnosti.
DJ a producent, který sbírá jedno prestižní ocenění za druhým. Tiësto hrál na zahajovacím ceremoniálu
olympijských her v Athénách 2004 pro miliardy diváků, kteří sledovali toto vystoupení
u svých televizních obrazovek, měl koncert i v Disneylandu, v Madame Tussauds v Londýně stojí dokonce jeho socha. Dokázal dvakrát po sobě vyprodat halu pro 40.000 diváků v rámci jeho show Tiesto In Concert ze kterého bylo
vydáno také DVD a tříkrát po sobě zvolen nejlepším DJ na naší planetě. Již od dvanácti let se začal zajímat a pokoušel se tvořit elektronickou hudbu od svých dvaceti let již profesionálně.
Již v letech 1985 - 1993 si na Holandské scéně vybudoval velmi slušnou pozici jako DJ.

Soubor:DJ Tiesto2005.jpg

Muzika je nejvetší část Tiestova života a on chce sdílet tuto část jeho života a vášeň s ostatními lidmy. Hlavní část v jeho rodné zemi Holandsku, Tijs Verwest alias DJ TIESTO se začal zajímat o muziku jako 8 letý chlapec. V době kdy začínala jeho kariéra začínal nahrávat na různých discoshow a jeho hudba se provalila všude v hitparádách.

více na :

http://www.tiesto.com/

Vložil: 7676 ¤

Český DJ Michael Burian patří ve své zemi k nejznámějším umělcům moderní hudební scény. Michael je ovšem dobře znám i za hranicemy své země. V současné době je jeden z nejvyhledávanějších dýdžejů Střední Evropy a jeho rytmy uslyšíte na eventech po celé Evropě.

Michael začal svou kariéru dýdžeje již v 15 letech, když poprvé vystoupil na školní párty. Velice záhy na to se Michael nadchnul pro elektronickou hudbu a rozhodl se, že většinu svého času bude věnovat hudbě. Své první kroky v hudebním oboru neuskutečnil pouze jako dj ale rovněž jako producent a take pořadatel tanecnich akcí. Tímto si otevřel dveře do hudební branže. Poté se prosadil nejen jako promoter akcí a dj (Elektromajk) ale rovněž vydal několik úspěšných CD mixů (například Nextera CD, Evolution Beat a CD Trancing – jedno z nejúspěšnějších CD časopisu TRIPMAG).

Pod uměleckým pseudonymem „Electromajk“ koncertoval Michael úspěšně do roku 2001 a stal se dýdžejem roku 2001 v rámci Czech Dance Music Awards. Stal se neodmyslitelnou součástí největších akcí české moderní hudební scény. I mimo jeho rodnou zem je Michael velice dobře znám, jelikož hraje na směrodatných eventech v Anglii, Německu, Polsku, Madársku a na Slovensku

více na:

http://www.michaelburian.com/

Vložil: 7676 ¤ Komentářů (0)
Posezónní testy na konci minulého roku umožnily jezdcům vyzkoušet si jízdu podle nových pravidel bez kontroly trakce. Názory nejsou úplně jednotné, ale podle většiny pilotů by dění na trati mělo být více atraktivní.

Na druhé straně se také objevily obavy o bezpečnost v mokrých závodech, kdy by mohly mít jezdci velké problémy udržet své vozy pod kontrolou. Piloti se proto rozhodli diskutovat o těchto svých obavách s ředitelem závodů F1 Charliem Whitingem, aby se dohodli, jak se bude postupovat při mokrých závodech a kdy případně dojde k jejich označení za příliš nebezpečné.

David Coulthard přiblížil pohled pilotů: "Ve Fuji dostal Fernando Alonso smyk na vodě, dokonce i s kontrolou trakce. Elektronika mu nemohla pomoct a tohle se bude bez kontroly trakce dít mnohem více, protože motory F1 jsou velmi točivé. Nechceme vidět hrůznou nehodu, kdy někdo přejede přes vůz někoho jiného, vlétne mezi diváky, nebo bude mít nehodu jako Zanardi."

"Nemám obavy o to, jak pracuje Charlie. Možná udělal několik těžkých rozhodnutí, ale on pouze reaguje na informace, které má. Nemá před sebou rozptýlenou vodu jako my, když jedete naplno 180 mílí v hodině, prostě nic nevidíte."

"Ale věřím, že Charlie udělá tu správnou věc na základě naší pomoci a rad a proto jsme s nim začali hovořit raději teď, než abychom reagovali poté."

Obavy o bezpečnost potvrdil Jenson Button: "Jedinou starost, kterou mám bez kontroly trakce, je jízda na mokru. Bude to velmi nebezpečné. Bez kontroly trakce bychom bývali nemohli loni závodit ve Fuji, lidé by se roztáčeli na rovince."

Přidal se i Felipe Massa: "Co se týče bezpečnosti, je to velký krok zpět. Určitě bude více nehod a závodění na mokru bude velmi nebezpečné. Mluvil jsem s Michaelem Schumacherem a několika dalšími jezdci a oni mi řekli, že je nebezpečnější řídit vůz bez kontroly trakce teď, než to bylo v minulosti. Další závod jako ve Fuji by byl velmi nebezpečný."

Tyto starosti jezdců ale nesdílí prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley: "Jezdit na mokru je celkem nebezpečné, s nebo bez kontroly trakce. Je to nebezpečné v tom smyslu, že pravděpodobně vyjedete mimo trať, ale máte menší šanci, že se zraníte, protože jsou rychlosti nižší. Taková vždy byla teorie drážkovaných pneumatik, protože se snížil grip a vážnost nehody."
"Představte si extrém, kdy bychom pořádali GP Británie v Silverstonu na ujezděném sněhu. Nikdo by se nezranil, protože by nikdo ani nenabral rychlost, aby způsobil jakoukoliv škodu!"

"Na mokru to budě těžší, ale na mokru je to vždy těžké. A lidé zapomínají, že i ten nejméně schopný jezdec F1 je pořád úžasně dobrý v tom co dělá. Nikomu to nezpůsobí moc problémů."
 
Zdroj: Autosport
Vložil: 7676 ¤ Komentářů (0)

Podle Nicka Heidfelda, jezdce týmu BMW-Sauber, bude Formule 1 v příští sezoně zajímavější díky změnám v pravidlech. Podle Němce budou závody od startu do cíle zajímavější a k vidění bude i více přídjíždění.

Od nové sezony totiž bude zakázaná kontrola trakce, která je součástí Formule 1 od roku 2002, a která se za tuto dobu příliš neosvědčila.

"Zákazem kontroly trakce budou věci napínavější," řekl Heidfeld na svých oficiálních webových stránkách.

"Bude tu více driftů a snadněji budete chybovat, což povede k více předjížděcím manévrům, zvláště když budete pod tlakem."

S tímto zákazem také souvisí konec tzv. "launch control", která pomáhala jezdcům proti prokluzu kol po startu. I to podle Heidfelda udělá Formuli 1 divácky atraktivnější.

"V posledních letech jsme měli launch control nebo při nejmenším jiné pomocníky, kvůli nimž byl start vždy velmi předvídatelný. Na začátku byl vždy Renault skvělý, pak jsem měli zase velmi dobré starty my. Před návratem launch control bylo snazší získat či ztratil pozici po startu, a proto bude nová sezona znovu zajímavější."

Heidfeld skončil v sezoně 2007 na páté pozici celkového pořadí jezdců a BMW po celou sezonu bezpečně figurovalo jako třetí nejsilnější tým F1. Věci spojené se skutečností, že narozdl od Ferrari a McLarenu se během loňské sezony soustředili i na další ročník, aniž by dávali všechnu sílu do boje o titul, může podle Heidfelda BMW v roce 2008 pomoci.

"Mělo by být pro nás výhodou, že Ferrari a McLaren dávali vše pro zisk titulu, kdyžto my a Renault jsem se již mohli soustředit na další rok," řekl dále. "Takže věci teoreticky vypadají velmi dobře."

 
Zdroj: ITV-F1
Vložil: 7676 ¤ Komentářů (0)

Výkon 185 koní, suchá váha 172 kg, špičkové jízdní vlastnosti a perfektní křivka výkonu motoru. To je vizitka Suzuki GSX-R 1000 K7. Zmíníte-li o GSX-R K7 ve společnosti silničních maniaků, stoprocentně všichni hned zbystří. Někteří se budou šibalsky usmívat, někomu naskočí vrásky na čele. Téměř okamžitě začnou vzduchem létat hlášky typu, brutální, pekelná, přísná, hrubá… a tak bych mohl pokračovat do nekonečna. Nezbývá mi než souhlasit a nějaké to příslovce do placu přihodit. Nával emocí v sedle této ostré kočičky je až zdraví nebezpečný a jen stěží se dá úplně popsat. Jedno je ale jasné, superbike K7 patří do rukou zkušených jezdců a je potřeba jej krotit s pořádnou dávkou respektu......

                           

Technické iformace:

Motorčtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec
Objem 999 cm3
Výkon 136 kW (185 koní) při 12.000 min-1
Kroutící moment117 Nm při 10.000 min-1
Počet rychlostí6
Pneu přední120/70 ZR 17
Pneu zadní 190/50 ZR 17
Přední vidlice upside-down, 43 mm
Zavěšení zadního kolacentrální plně nastavitelná jednotka Link-System
Brzdy- vpředu/ vzadu dva kotouče, průměr 310 mm, 4 pístkové / jeden kotouč, průměr 220 mm, 1 pístek
Sekundární převodřetěz
Vnější rozměry d x š x v (mm)2045 x 720 x 1130
Průměrná spotřeba7,5 - 8 l /100 km
Výška sedla810 mm
Max. rychlostpřes 200 km/h
Suchá hmotnost172 kg
Objem palivové nádrže17,5 l
Cena: (ke dni 10.12.2007)329 900 Kč

 

video zde :

http://www.youtube.com/watch?v=EtKmAnb4qnQvideo

Vložil: 7676 ¤
V těchto dnech byl dokončen vývoj ryze českého šestiválcového motoru FGR 2500 V6, který byl vyvinut ve firmách MOTO FGR a FPOS-Kovovýroba v Ústí nad Orlicí. Motor byl úspěšně odzkoušen a v příštích dvou letech se plánuje dokončení kompletního motocyklu do třídy Naked Bike. Bude se jednat o malokusovou výrobu dle přání zákazníků. Tento exklusivní motor patří v současné době se svým objemem 2500 ccm k největším motocyklovým motorům na světě. Další informace zde budou zveřejněny v průběhu měsíce ledna 2008. Pro všechny fandy je oživení tohoto motoru dárek pod stromeček od firmy a týmu MOTO FGR.
Vložil: 7676 ¤