FelippeMassa

Scuderia Marlboro Ferrari
 

Ferrari ladilo od posledního závodu pracovní postupy

Pohled do tabulek šampionátu Maranellské těší, zároveň jsou si všakvědomi, že mohl být ještě příjemnější, nebýt několika klopýtnutí.Ferrari se dopustilo několika poněkud zvláštních chyb, pro příkladuveďme zapomenuté tankování Räikkönenova vozu ve volném tréninku,problémy s maticemi kol na monopostech obou jezdců, či chyby přirozhodování o strategii v Silverstonu.

Felipe Massa prozradil, že právě na tyto nedostatky se v Maranellu zaměřili a šéf týmu Stefano Domenicali to potvrdil: "Nynívstupujeme do druhé poloviny sezóny, ta první byla pozitivní vzhledem ktomu, že oba naši jezdci spolu s dalším společně vedou klasifikacijezdců, zatímco Scuderia vede šampionát konstruktérů. Nicméně, i když stouto situací můžeme být jen spokojeni, víme, že jsme promarniliněkolik příležitostí bodovat."

"Čistě podle výkonnostníchkritérií ukázal tým, jezdci a vůz, že jsme konkurenceschopní na všechokruzích ve všech podmínkách, ale z několika neobvyklých důvodů jsme tone vždy dokázali využít."

"S ohledem na to jsme všechny tytodůvody analyzovali a došli k závěru, že musíme věnovat ještě vícepozornosti každému detailu. Jak toho docílit nás zaměstnávalo vMaranellu od posledního závodu."

Druhou polovinu sezónyotevře GP Německa. Poslední závod na Hockenheimu v roce 2006 dopadl proFerrari nejlepším možným způsobem, i s ohledem na pozdější přestupy,vyhrál Michael Schumacher, druhý byl Felipe Massa a třetí KimiRäikkönen. Na Hockenheimu oba současní závodní piloti Scuderietestovali minulý týden a s vozem byli velmi spokojeni.

MotorKimiho Räikkönena byl po problémech z Francie vyměněn před GP VelkéBritánie, Fin tak využil žolíka, který umožňuje jednu výměnu motoru vrozporu s pravidly a v Německu pojede druhý závod se stejným agregátem.Felipe Massa bude mít motor nový.

Německo představuje proFerrari největší evropský trh, od roku 1951 zde Scuderia zaznamenala 19vítězství, což je více než kdekoliv jinde. Räikkönen ani Massa však vNěmecku nikdy nezvítězili, oba ale dokázali dokončit na pódiu a Fin mána kontě dvě pole position z let 2005 a 2006.
« Domu | Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »

» Přidej komentář Ferrari ladilo od posledního závodu pracovní postupy | FelippeMassa

FelippeMassa

Scuderia Marlboro Ferrari
 

Ferrari ladilo od posledního závodu pracovní postupy

Pohled do tabulek šampionátu Maranellské těší, zároveň jsou si všakvědomi, že mohl být ještě příjemnější, nebýt několika klopýtnutí.Ferrari se dopustilo několika poněkud zvláštních chyb, pro příkladuveďme zapomenuté tankování Räikkönenova vozu ve volném tréninku,problémy s maticemi kol na monopostech obou jezdců, či chyby přirozhodování o strategii v Silverstonu.

Felipe Massa prozradil, že právě na tyto nedostatky se v Maranellu zaměřili a šéf týmu Stefano Domenicali to potvrdil: "Nynívstupujeme do druhé poloviny sezóny, ta první byla pozitivní vzhledem ktomu, že oba naši jezdci spolu s dalším společně vedou klasifikacijezdců, zatímco Scuderia vede šampionát konstruktérů. Nicméně, i když stouto situací můžeme být jen spokojeni, víme, že jsme promarniliněkolik příležitostí bodovat."

"Čistě podle výkonnostníchkritérií ukázal tým, jezdci a vůz, že jsme konkurenceschopní na všechokruzích ve všech podmínkách, ale z několika neobvyklých důvodů jsme tone vždy dokázali využít."

"S ohledem na to jsme všechny tytodůvody analyzovali a došli k závěru, že musíme věnovat ještě vícepozornosti každému detailu. Jak toho docílit nás zaměstnávalo vMaranellu od posledního závodu."

Druhou polovinu sezónyotevře GP Německa. Poslední závod na Hockenheimu v roce 2006 dopadl proFerrari nejlepším možným způsobem, i s ohledem na pozdější přestupy,vyhrál Michael Schumacher, druhý byl Felipe Massa a třetí KimiRäikkönen. Na Hockenheimu oba současní závodní piloti Scuderietestovali minulý týden a s vozem byli velmi spokojeni.

MotorKimiho Räikkönena byl po problémech z Francie vyměněn před GP VelkéBritánie, Fin tak využil žolíka, který umožňuje jednu výměnu motoru vrozporu s pravidly a v Německu pojede druhý závod se stejným agregátem.Felipe Massa bude mít motor nový.

Německo představuje proFerrari největší evropský trh, od roku 1951 zde Scuderia zaznamenala 19vítězství, což je více než kdekoliv jinde. Räikkönen ani Massa však vNěmecku nikdy nezvítězili, oba ale dokázali dokončit na pódiu a Fin mána kontě dvě pole position z let 2005 a 2006.
« Domu | Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »

 
   





© 2006 FelippeMassa | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly



 
   





© 2006 FelippeMassa | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly