FelippeMassa

Scuderia Marlboro Ferrari
 

Rozhovor s Davidem Coulthardem

Poslednídva nebo tři roky se vás média pokaždé ptají, jestli to bude pro vás vSilverstonu naposledy. Řekl jste, že chcete dále závodit a jednoupřijde čas, kdy budete vědět, že je to vaše poslední britská GrandPrix. Bude to chvíle plná emocí?
David Coulthard: "Teoretickyby měla. Každý jsme jiný a já jsem celkem realista. Když se něco stane,nebo je učiněno nějaké rozhodnutí, nebo cokoliv, netrávím nad tím čas,prostě jdu dál. Tak to chodí. Když ta chvíle přijde, pokračuje cestaživotem. Pouze přejdete k další věci."

"V současnosti jsemjezdec Grand Prix, už mnoho sezón a pořád jsem GP jezdec, protože si tostále užívám, baví mě to a pro tým jsem byl takovým přínosem, že semnou pracovali v posledních několika letech."

"Přirozeněpřijde chvíle, kdy to nebude dál pokračovat a... co? Můžou se vámpřihodit daleko horší věcí. Prostě se budu věnovat další výzvě."
Patří Silverstone stále mezi závody, které vám přinášejí nejvíce vzrušení?
DC:"Rozhodně. Jet po rovince Hangar k zatáčce Stowe a vidět všechny tydiváky stát vedle trati je na Silverstonu mimořádné, protože jsou tobritští diváci, vidíte britské vlajky a domov motorsportu v Británii.Takže jsou to velmi příjemné chvíle."

"Na mnoha tratích senenamáháte na tribuny ani podívat, ale když jste na rovince Hangar,neřídíte, jen sedíte na rovince a čekáte, až se dostanete do místabrzdění. Nasáváte atmosféru. A bylo to tak vždy od roku 1994 a až tambudu za týden závodit, bude to stejné."
Takže britská GP pro vás není jen další závod?
DC:"Co se týče bodů, tak je to jen další závod, ale ve smyslu atmosféry,pocitů, historie a těchto věcí je to mimořádné. Monaco je mimořádné zevšech těch důvodů, které známe. Magny-Cours není nijak zvláštní, je tojedna z Grand Prix, trať je hezká, ale není to moc dobré místo."
Často jste hovořil o řízení těchto vozů v dešti bez kontroly trakce. Máte obavy z aquaplaningu v Silverstonu?
DC: "Rozhodně.V Silverstonu bývá hodně stojaté vody. Když projíždíte tou smyčkou předrovinkou Hangar, bývá tam hodně stojaté vody. Podobné je to mezi Club aAbbey, vždy je tam stojatá voda. Takže na tomto typu okruhů budou kvidění odlišné mokré závody."
Co byste dal za možnost ještě jednou se postavit na pódium v Silverstonu?
DC:"No, nedal bych nic, ale určitě by to byl skvělý pocit. Ale pódium vKanadě jsem si opravdu užil, je to skvělý pocit. Bylo to skvělé protým, pro mě osobně a možná to byla naše jediná letošní příležitost,když vezmeme v úvahu, jak na tom v současnosti jsme skonkurenceschopností vozu. Ale závody jsou závody a může se stát hodněvěcí."
« Domu | Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »

» Přidej komentář Rozhovor s Davidem Coulthardem | FelippeMassa

FelippeMassa

Scuderia Marlboro Ferrari
 

Rozhovor s Davidem Coulthardem

Poslednídva nebo tři roky se vás média pokaždé ptají, jestli to bude pro vás vSilverstonu naposledy. Řekl jste, že chcete dále závodit a jednoupřijde čas, kdy budete vědět, že je to vaše poslední britská GrandPrix. Bude to chvíle plná emocí?
David Coulthard: "Teoretickyby měla. Každý jsme jiný a já jsem celkem realista. Když se něco stane,nebo je učiněno nějaké rozhodnutí, nebo cokoliv, netrávím nad tím čas,prostě jdu dál. Tak to chodí. Když ta chvíle přijde, pokračuje cestaživotem. Pouze přejdete k další věci."

"V současnosti jsemjezdec Grand Prix, už mnoho sezón a pořád jsem GP jezdec, protože si tostále užívám, baví mě to a pro tým jsem byl takovým přínosem, že semnou pracovali v posledních několika letech."

"Přirozeněpřijde chvíle, kdy to nebude dál pokračovat a... co? Můžou se vámpřihodit daleko horší věcí. Prostě se budu věnovat další výzvě."
Patří Silverstone stále mezi závody, které vám přinášejí nejvíce vzrušení?
DC:"Rozhodně. Jet po rovince Hangar k zatáčce Stowe a vidět všechny tydiváky stát vedle trati je na Silverstonu mimořádné, protože jsou tobritští diváci, vidíte britské vlajky a domov motorsportu v Británii.Takže jsou to velmi příjemné chvíle."

"Na mnoha tratích senenamáháte na tribuny ani podívat, ale když jste na rovince Hangar,neřídíte, jen sedíte na rovince a čekáte, až se dostanete do místabrzdění. Nasáváte atmosféru. A bylo to tak vždy od roku 1994 a až tambudu za týden závodit, bude to stejné."
Takže britská GP pro vás není jen další závod?
DC:"Co se týče bodů, tak je to jen další závod, ale ve smyslu atmosféry,pocitů, historie a těchto věcí je to mimořádné. Monaco je mimořádné zevšech těch důvodů, které známe. Magny-Cours není nijak zvláštní, je tojedna z Grand Prix, trať je hezká, ale není to moc dobré místo."
Často jste hovořil o řízení těchto vozů v dešti bez kontroly trakce. Máte obavy z aquaplaningu v Silverstonu?
DC: "Rozhodně.V Silverstonu bývá hodně stojaté vody. Když projíždíte tou smyčkou předrovinkou Hangar, bývá tam hodně stojaté vody. Podobné je to mezi Club aAbbey, vždy je tam stojatá voda. Takže na tomto typu okruhů budou kvidění odlišné mokré závody."
Co byste dal za možnost ještě jednou se postavit na pódium v Silverstonu?
DC:"No, nedal bych nic, ale určitě by to byl skvělý pocit. Ale pódium vKanadě jsem si opravdu užil, je to skvělý pocit. Bylo to skvělé protým, pro mě osobně a možná to byla naše jediná letošní příležitost,když vezmeme v úvahu, jak na tom v současnosti jsme skonkurenceschopností vozu. Ale závody jsou závody a může se stát hodněvěcí."
« Domu | Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »
| Další »

 
   





© 2006 FelippeMassa | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly



 
   





© 2006 FelippeMassa | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly