Postřehy pokladního | Ostatní
1. Každýidiot platí litrem (tisícikorunou), nejlepší úlovek byl asi nákup za 5Kč placený tisícikorunou či 18,50 placeno pětitisícikorunou - na otázkujestli náhodou nemají menší mi řekli ať se nestarám a vrátím jím zpátky
2. Kdyžsi někdo nabere do vozíku nákup, který je od pohledu za víc jak 1000 Kča dotyčný nakupující má s sebou jen 500, prosím pozor, pokladní jepodle všech přístojících debil, protože nevěděl že ta stará hodná panímá jen 500 Kč a včas jí neupozornil
3. Připlatběkartou, která je například zablokovaná (jednou dokonce kradená). Pokladní je opět debil, protožetu kartu zničil svým chováním k ní. Ještě že po mě nechtěli náhradu.
4. Pokladníje opět debil, když bez zarážky nepozná, že ten jeden dlouhatánskýnákup na páse patří dvěma lidem. Já začnu markovat "onen další nákup,"když v tom se kdosi ozve co dělám, že už dávno jedu druhý nákup a ať tovše vystornuji. Jelikož k tomuto potřebuju hlavního pokladního, kterýlítá někde po krámě, tvoří se fronty, než dorazí. Samozřejmě kdo je tendebil co za to může .... Pokladní
5. Naotázku jestli dotyčný může platit drobnými raději odpovídám, žejich mám dost. Nejednou se mi stalo, že mi jakýsi idiot platil 80 Kč vkorunách a padesátnících. Samozřejmě že jsem byl potom znovu debilem,když jsem zbylé drobné neshrabal a nedal dotyčnému do ruky. Musel zobatsám !!
6. Pokladní je opět debil, když zákazník zjistí, že v plusu jsou tašky placené a vyžaduje nějaké menší a zdarma.
7. Trochunechápu lidi, kteří si kupují dvacet stejných piv a všechny jevyndávají na pás. To samé platí u mléka, plata jogurtů a jiných věcí ... Přiděláváte tím práci sobě i pokladnímu.
8. Pokladníje troufalec, nevychovanec a jak jinak než debil, když si celý densedící na kase, dovolí jednou se napít před zákazníkem. To má zanásledek následnou potřebu si dojít na WC. Samozřejmě jsem nazvándebilem, když si na minutu odskočím.
9. Typickýmnešvarem zákazníku je samozřejmě to, že když nefunguje kód, nebo jejmusím vyťukávat ručne, nemine mne poznámka "TO JE ZADARMO." A následnýsmích celého davu přístojících. Ono když tohle slyšíte dvacetkrát zaden, přijde Vám to trochu trapné, co říkáte.
10. Dalšímpostojem zákazníka, k tomu podřadnému debilovi sedícího za kasou, kterýmě tak obtěžuje svým markováním je absence obyčejného a slušného Dobrýden a Nashledanou. Tyto způsoby řeším tak, že lidi prostě nezdravím, akdo je natolik vychovaný a pozdraví, dočká se mé milé odpovědi :-)
11. AkceBody pro věrné zákazníky Plusu přináší další úchvatnou věc. Za každýchutracených 300 Kč dostanete bod. Vždy po skončení nákupu slýchávám. Ajako body nedostanu nebo co! nebo A jako body už nedáváte! či Já sijako vezmu ty body, tak mi je dejte! A jen běda, pokud má někdonapříklad nákup za 450 a já mu dám jen jeden bod. To jsem hned debil alakomec!
Toto vyprávění berte s jistou nadsázkou, debilem (alespoň nahlas) mně nikdo kromě našcih romských spoluobčanů přistižených při krádeži nikdo nenazval. Ještěbych přišel na mnoho nešvarů Vás zákazníku, ale i tak bych Vás chtělpoprosit, nešlo by to trochu slušněji. I my pokladní jsme jen lidé asnažíme se vyjít co nejvíce vstříc. Stačí jen špetka dobrého vychovánía slušnosti. Samozřejmě ne všichni lidé jsou takto nevychovaní a naopak ne všichni pokladní ochotní. Ovšem pokud se oba tábory budou chovat dle zásad slušného chování, stane se nakupování mnohem příjemnějším. Doufám že Vám tato hitparáda k tomu alespoň trochunapomůže !!