Populární je to co je geniální


Existuje zde snaha o to, aby byl povrch populární a tím se zlepšil odbyt zboží nebo služby, či jedinec aby snadněji získával moc a peníze. Je snadné učinit u něčeho povrch populárním, ale takováto popularita nemívá dlouhého trvání, protože jakmile zákazník zjistí, že byl obchodníky nebo politiky podveden, tak popularita zmizí, proto dochází k veliké obměně u; zboží, služeb, celebrit, atd. protože netrvá dlouho a zákazníci jsou nespokojení s tím, že je někdo podvedl. Podívejme se na obyčejnou šicí jehlu, díky které máme levné a kvalitní oblečení, zde jde o geniální populární systém, který umožňuje snadno a levně vyrábět oblečení, obzvláště nám slouží moderní šicí jehly v elektrických šicích strojích, které odstranili namáhavou ruční práci. Tak jako jsou zde geniální populární technické vynálezy, tak jsou zde i klasické populární informace a programy, které používáme stejně mnoho, jako používáme šicí jehly. Lidová moudrost je geniální a tak je populární, naopak to co říká elita, to není geniální a tak to není ani populární, proč vlastně elita nemá snahu zde být populární a tak nepoužívá lidovou moudrost? Elita má mocenský a ekonomický monopol a tak místo popularity používá násilí a trestá vězením nebo ekonomicky ty, co jí otrocky neposlouchají, nespokojení naivní ubožáci chodí k volbám v naději, že si zde mohou zvolit populární politiky, co se budou řídit konečně lidovou moudrostí a nebudou používat žádné násilí k prosazování svých sobeckých zájmů. Je třeba elitě odebrat její výhody, díky kterým si ona žije v ráji a tak je jí jedno že ubožáci žijí v očistci, hodnoty vznikají jenom z aktivity a pokud je někdo v ráji tak není už aktivní, v tom je zásadní problém u naší politické a náboženské ideologie že umožňujeme elitě, aby žila v ekonomickém ráji, kde je jí pochopitelně jedno to že pracující ubožáci žijí v ekonomickém očistci. Bůh, se nemusí snažit být populární, vše je o tom, aby díky konkurenci zde nebyl nikde hmotný ani duševní ráj, ve kterém existují bohové, co se nesnaží být populární. Myslíme a konáme podle situace, když jsme v ráji tak se nesnažíme být populární a když jsme v očistci, snažíme se zde být populární, abychom se zde měli dobře. Trpaslíci co stojí v ekonomickém ráji na vrcholu mocenské a ekonomické pyramidy, mají často na hlavě zlatou ideologickou korunu, si o sobě myslí, že jsou svatí nedotknutelní velicí Bohové a mohou si dělat, co je napadne do té doby, než jim jiný ideologický sobecký trpaslík podrazí nohy a oni spadnou zase mezi ostatní ubohé bezvýznamné trpaslíky. Ekonomický ráj je pro nás drogou a mnozí lakomci jsou schopni pro zisk této tvrdé drogy i; lhát, krást, zabíjet, vydírat, znásilňovat, mučit, atd. Pokud se vrátím do minulosti naší kulturní civilizace tak zjistím to, že se za mnoho století nic nezměnilo, pořád je zde jenom ekonomická pyramida, kde na vrcholu je ideologický Bůh v ráji a dole je mnoho pracujících ubožáků v ekonomickém očistci, mění se často jenom na povrchu ideologie, ale princip centrální monopolní společnosti se nikdy nemění. Popularita mocných je uměle vytvořená pomocí televize a tisku, protože mocní lidé vlastní televizní společnosti a tiskové agentury, problémem je pro ně zatím internet, který je svobodný a tak poukazuje na to, že elita, to jsou jenom sobecké svině, co se perou o koryta. Adolf Hitler nám ukázal, jak myslí sobecké svině tím, že postavil koncentrační tábor Osvětim, kde zahynuli rodiče mého otce, protože byli Židé. Jakmile my Židé začneme vyrábět roboty s umělou inteligencí, tak konečně dojde k tomu, že se začnou lidé, co nejsou Židovského původu likvidovat v koncentračních táborech, kam je roboti naženou, protože už zde nebude pro tyto lidi práce nikde na světě ani místo k životu, kdo Židům v minulosti jámu kopal, ten zítra sám do ní spadne. S roboty máme velké zkušenosti, což dosvědčuje pověst o Golemovi, který byl kdysi námi stvořen v Praze. Ten kdo chce být spasen, musí se rychle dát k nám, kdo nejde s námi, jde proti nám, vše pomine, jenom víra v Hospodina našeho Stvořitele zde zůstane. Hospodin je populární protože je geniální a tak vše snadno a rychle stvořil za šest dní a sedmý den si odpočinul, Ježíš Kristus Hospodina pokorně neposlouchal a tak jej nechal za trest nahého ukřižovat mezi zloději. Proč v našem chrámu se na hlavě nosí pokrývka a v Křesťanském chrámu se na hlavě pokrývka hlavy nenosí? Na plný hrnec se dává poklička a na prázdný hrnec se poklička nedává, o tom to je, že Křesťané mají prázdné hlavy a tak očekávají naivně a marně že jim v Kostele kněží do hlav nalijí konečně životní moudrost, bohužel Křesťanští kněží jim tam místo moudrosti lijí samé hlouposti o tom, že je jejich ubohý Bůh na nebesích a že jej mají pokorně často prosit o chleba a odpuštění hříchů.

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy