WordPress GVKB
Jak uspět ve veliké konkurenci s co nejmenšími časovými a ekonomickými náklady to je základní problém u každého podnikání a pokud máte na internetu stránku, tak jde o vaše podnikání, kdy se snažíte získat pozornost návštěvníků internetu. Nestačí mít jenom kvalitní stránku s kvalitním obsahem, takových stránek je na internetu mnoho a tak musíte použít vaši inteligenci a mnoho experimentovat a hledat zlatá pravidla, která vám pomohou zvednout návštěvnost stránky. Základem u stránek jsou kvalitní odkazy na vaší stránce, můžete si kvalitní odkazy zaplatit, nebo hledat způsoby jak si kvalitní odkazy vytvořit zadarmo? Dalším problémem je; obsah stránky, vzhled stánky, optimalizace stránky. Základem je rychlost načtení a zobrazení stránky uživateli, pokud se stránka dlouho načítá a zobrazuje se chybně tak přicházíte mnoho o návštěvníky. Hodnocení stránek vyhledávači. Internetový vyhledávač stahuje pravidelně obsah webových stránek a dalších dokumentů, které analyzuje a ukládá do databáze. Technologie této analýzy stránek, podle nichž vyhledávač stránky hodnotí, jsou tajemstvím, aby nebyli zneužívané, základní mechanismus této technologie je odpozorovaný. Pozice stránky ve výsledcích vyhledávání závisí na tom, do jaké míry podle algoritmu vyhledávacího stroje splňuje daná stránka očekávání vyhledávajícího uživatele. Techniky SEO se snaží algoritmům vyhledávačů vyjít vstříc. Zároveň ale kalkulují i se zvyklostmi a návyky uživatelů, protože většina uživatelů při hledání věnuje pozornost jen několika prvním odkazům. K tomuto cíli používají tvůrci stránek mnoho různých technik. Slušné metody se zhruba dají shrnout tak, že se snaží o vylepšení stránek samých pro všechny čtenáře s tím, že se takovým vylepšením zvýší i kvalita stránek z pohledu prohledávajícího robota. Mezi takové metody patří kvalitní a unikátní obsah. Stránka by měla mít kvalitní a unikátní obsah, pravidelně jednou týdně aktualizovaný. Tvůrce stránky by měl používat na správných místech doporučený zápis značek pro daný jazyk, vyhledávače takovému textu přikládají větší význam. Tvůrce by měl uvádět v titulku objektů konkrétní popis, obsahuje-li titulek stránky namísto obecných klíčová slova, získává stránka další významné plus. Uvedení krátké adresy podpoří zájem ostatních uživatelů o odkazování na stránku. Příliš dlouhá a lidem nesrozumitelná adresa naopak od odkazování spíše odrazuje. Přítomnost klíčového slova v adrese stránky zvýší umístění stránky ve výsledcích hledání těchto slov. Požadavek na neměnnost adres, vyplývá z fungování vyhledávacích strojů i z požadavku na budování zpětných odkazů. Pokud je na stránku odkazováno z jiných webů, zvyšuje se její hodnocení.