Ferrari dnes poprvé testuje KERS na trati | Ferrari
Debut Ferrari F60 znamenal také první jízdní test systému na rekuperacikinetické energie, který Scuderia vyvinula ve spolupráci s MagnetiMarelli. O nasazení KERS do závodů budou rozhodovat přínosy na trati apředevším spolehlivost celého systému.
"Ažbudou výkony KERS splňovat naše očekávání, tak bude naším úkolem hopoužít. Je to naším cílem, pokud chceme vyhrát šampionát. Dnešníprezentace je pro nás důležitá, protože jsou to i první testy (KERS) natrati. Předpokládám, že budeme mít problémy, typické problémy, které seobjevuji na trati a řešit je budeme muset odlišným způsobem," řekl šéftýmu Ferrari Stefano Domenicali.
Letošní omezení testovacíchkilometrů na 15 tisíc a zákaz testování během sezóny mimo závodnívíkendy znamenají, že se týmy více soustředí na vývoj v továrnách. Víceke slovu se dostanou testovací stolice.
"První cíl, kterýmusíme splnit, je velmi spolehlivý vůz. Spolehlivost nás v loňskésezóně velmi tížila, takže prvním cílem je poznat potenciál KERS a potévyřešit všechny problémy se spolehlivostí," vysvětlil Domenicali.
Naotázku, zda omezené testování nebude znamenat, že Ferrari KERS nasadíbuď od začátku sezóny, nebo vůbec, Domenicali odpověděl: "Nemůžuodpovědět ano nebo ne, protože musíme samozřejmě nejdříve zjistit,jakou bude mít výkonnost. Budeme se snažit být připraveni co nejdříve."
Motor Ferrari 056 ve voze F60 poprvé ožil dnes v boxech naokruhu v Mugellu v 10:35. Felipe Massa odjel jedno kolo a vrátil sezpět ke svým mechanikům, další kolo odkroužil v 10:55.
"Ažbudou výkony KERS splňovat naše očekávání, tak bude naším úkolem hopoužít. Je to naším cílem, pokud chceme vyhrát šampionát. Dnešníprezentace je pro nás důležitá, protože jsou to i první testy (KERS) natrati. Předpokládám, že budeme mít problémy, typické problémy, které seobjevuji na trati a řešit je budeme muset odlišným způsobem," řekl šéftýmu Ferrari Stefano Domenicali.
Letošní omezení testovacíchkilometrů na 15 tisíc a zákaz testování během sezóny mimo závodnívíkendy znamenají, že se týmy více soustředí na vývoj v továrnách. Víceke slovu se dostanou testovací stolice.
"První cíl, kterýmusíme splnit, je velmi spolehlivý vůz. Spolehlivost nás v loňskésezóně velmi tížila, takže prvním cílem je poznat potenciál KERS a potévyřešit všechny problémy se spolehlivostí," vysvětlil Domenicali.
Naotázku, zda omezené testování nebude znamenat, že Ferrari KERS nasadíbuď od začátku sezóny, nebo vůbec, Domenicali odpověděl: "Nemůžuodpovědět ano nebo ne, protože musíme samozřejmě nejdříve zjistit,jakou bude mít výkonnost. Budeme se snažit být připraveni co nejdříve."
Motor Ferrari 056 ve voze F60 poprvé ožil dnes v boxech naokruhu v Mugellu v 10:35. Felipe Massa odjel jedno kolo a vrátil sezpět ke svým mechanikům, další kolo odkroužil v 10:55.
Přidej komentář