Ferrari upravilo koncovky výfuků F60 v souladu s pravidly | Ferrari
K prvním testům v Mugellu vyjelo nové Ferrari F60 s výfuky, kterévyčnívaly z karoserie vozu více, než povolují pravidla. Maranellštíinženýři však provedli potřebné úpravy a nyní je i tato část auta vsouladu s pravidly.
Nanelegální úpravu výfuků F60 upozorňovali soupeři, mezi nimi byl iPascal Vasselon z Toyoty, který během testů v Algarve uvedl:"Očekáváme, že se zadní část karoserie Ferrari velmi rychle změní,protože neodpovídá regulím."
Podle původního znění technickýchpravidel pro rok 2009 bylo řešení Ferrari v pořádku, ale během jednáníTechnické pracovní skupiny s Charliem Whitingem došlo v září ke změně.V té době bylo rozhodnuto, že budou výfuky považovány za součástkaroserie vozu.
FIA letošními pravidly zakázala většinupřídavných aerodynamických elementů na karoserii vozu a měla obavy, žeby mohly týmy toto nařízení obcházet prostřednictvím výfuků, které byvyčnívaly ven z vozu a byly tvarovány tak, aby podle potřebyusměrňovaly tok vzduchu. Takovou funkci měly výfuky například naFerrari F2003 GA.
Nanelegální úpravu výfuků F60 upozorňovali soupeři, mezi nimi byl iPascal Vasselon z Toyoty, který během testů v Algarve uvedl:"Očekáváme, že se zadní část karoserie Ferrari velmi rychle změní,protože neodpovídá regulím."
Podle původního znění technickýchpravidel pro rok 2009 bylo řešení Ferrari v pořádku, ale během jednáníTechnické pracovní skupiny s Charliem Whitingem došlo v září ke změně.V té době bylo rozhodnuto, že budou výfuky považovány za součástkaroserie vozu.
FIA letošními pravidly zakázala většinupřídavných aerodynamických elementů na karoserii vozu a měla obavy, žeby mohly týmy toto nařízení obcházet prostřednictvím výfuků, které byvyčnívaly ven z vozu a byly tvarovány tak, aby podle potřebyusměrňovaly tok vzduchu. Takovou funkci měly výfuky například naFerrari F2003 GA.
Přidej komentář