Massa: S F60 jsme ještě nejeli na limitu, takže ho nemůžeme hodnotit | Felipe Massa
Felipe Massa si jako první z jezdců Ferrari vyzkoušel nový monopost F60na trati v Mugellu, ale zatím se ho neodvažuje hodnotit. Celkem odjelzhruba jen 100 kilometrů a nikdy nejel naplno.
"V Mugellu jsme moc nejezdili a nikdy to nebylo na limitu. Proto nemůžeme poskytnout konkrétní a konečné dojmy," řekl Massa.
Knovému vozu dodal: "Z pohledu jezdce je F60 zcela odlišný vůz vesrovnání s předchozím monopostem. Má méně přítlaku, mnohem více klouže,i když dost pomohly pneumatiky. A pak je tu KERS, nová komponenta, nakterou si musíme rychle zvyknout. Přední přítlačné křídlo je další věc,s kterou musíme hodně pracovat. Ale teprve až po několika prvníchzávodech, když budeme na trati s ostatními vozy, zjistíme, jestli totoopatření (možnost měnit sklon křídla za jízdy) není přehnané."
Premiéra F60 znamenala také první jízdu se systémem na rekuperaci kinetické energie.
"Cose týče KERS, výsledky byly lepší, než jsme očekávali. Při využitívšech možností při brzdění jsme se systémem dosáhli na tu nejvyššíúroveň. Ten systém je tu, aby zlepšil výkonnost (vozu), ale také bymohl pomáhat při předjíždění," popsal své zkušenosti brazilský pilot.
Ačkolivse diskuze s Felipem Massou ve středisku Madonna di Campiglio točilypředevším kolem nového vozu a pravidel, došlo i na téma přestupuFernanda Alonsa do Ferrari, o kterém se dlouhodobě spekuluje.
"Lidéo tom hovoří dva roky a já jsem ho tu ještě neviděl. Jsou to jenzvěsti. Někdy se vyplní, někdy ne. My máme naše smlouvy. Uvidíme za dvaroky. Mnoho věcí se může změnit, ale v tuto chvíli hovoříme jen ofámách," řekl Massa.
"V Mugellu jsme moc nejezdili a nikdy to nebylo na limitu. Proto nemůžeme poskytnout konkrétní a konečné dojmy," řekl Massa.
Knovému vozu dodal: "Z pohledu jezdce je F60 zcela odlišný vůz vesrovnání s předchozím monopostem. Má méně přítlaku, mnohem více klouže,i když dost pomohly pneumatiky. A pak je tu KERS, nová komponenta, nakterou si musíme rychle zvyknout. Přední přítlačné křídlo je další věc,s kterou musíme hodně pracovat. Ale teprve až po několika prvníchzávodech, když budeme na trati s ostatními vozy, zjistíme, jestli totoopatření (možnost měnit sklon křídla za jízdy) není přehnané."
Premiéra F60 znamenala také první jízdu se systémem na rekuperaci kinetické energie.
"Cose týče KERS, výsledky byly lepší, než jsme očekávali. Při využitívšech možností při brzdění jsme se systémem dosáhli na tu nejvyššíúroveň. Ten systém je tu, aby zlepšil výkonnost (vozu), ale také bymohl pomáhat při předjíždění," popsal své zkušenosti brazilský pilot.
Ačkolivse diskuze s Felipem Massou ve středisku Madonna di Campiglio točilypředevším kolem nového vozu a pravidel, došlo i na téma přestupuFernanda Alonsa do Ferrari, o kterém se dlouhodobě spekuluje.
"Lidéo tom hovoří dva roky a já jsem ho tu ještě neviděl. Jsou to jenzvěsti. Někdy se vyplní, někdy ne. My máme naše smlouvy. Uvidíme za dvaroky. Mnoho věcí se může změnit, ale v tuto chvíli hovoříme jen ofámách," řekl Massa.
Přidej komentář