Zóny placeného stání
12.Září 2008Predem pisu, ze to je muj osobni nazor, podle toho co jsem si precetl na netu. Takze zjistil jsem z toho, co je volne dostupne o ZPS na netu, ze pravdepodobne normalni obcan, co bydli v Praze, nepodnika v ZPS, ani tam nebydli nebo bydli v jiny ZPS nez kam musi jezdit, tak pravdepodobne nema pravo na to ziskat tamni parkovaci kartu. V Prikladu.... Bydlite na Praze 1 a potrebujete jezdit kazdy den na Prahu 3. Jednim z reseni je koupit si parkovaci kartu na praze 3. Coz ovsem nejde, pokud na Praze 3 nepodnikate nebo tam nemate nemovitost. Takze normalni obcan bydlici v praze je diskriminovan, nemohouci se pohybovat denne autem z mista A do mista B. Proc mam byt diskriminovan v tom, ze nemohu jezdit do prace autem , kde mi to trva 15minut a namisto toho musim z donuceni volit MHD, ktere je pomalejsi a cesta se ve finale prodlouzi na neuveritelnych 35minut. Navic to neni zadarmo a ve srovnani s cenou LPG to neni ani o moc levnejsi, natoz komfortnejsi. DEKUJI RADNIM PRAHY, ZE JSEM ZBYTECNE UTRATIL 130 TISIC ZA AUTO S KTERYM SE TED NEMOHU SVOBODNE POHYBOVAT A PARKOVAT PO PRAZE. A DO BUDOUCNA BUDE HUR, snad krome Prahy 10. Dalsi problem, ktery neni vyresen je, ze nemohu uzivat cizi auto, pro vlastni potrebu a parkovat s nim tam kde bydlim, protoze opet k takovemu vozu nesezenu parkovaci kartu. Znam mnoho rodin, ktere maji dve ruzne bydliste (rodice, deti) a maji jedno auto. Diky zonam neni moznost aby tyto rodiny uzivaly toto jedno auto na dvou "adresach". DEKUJI RADNIM PRAHY, ZE CHUDSIM RODINAM VZALI MOZNOST PUJCOVAT SI AUTO OD SVYCH PRIBUZNYCH. Jeden z poslednich neresenych problemu ZPS je bydleni v najmu. Clovek majici trvale bydliste treba 20km za Prahou a ma pronajaty byt v Praze nema narok na parkovaci kartu v ZPS. Tyka se to predevsim vysokoskolaku. Preci je logicke, ze si vysokoskolak nebude kvuli autu menit sve trvale bydliste! Pritom nevidim zadny rozdil v naroku mit auto pred barakem na zaklade toho jestli bydlim v najmu nebo byt vlastnim. DEKUJI RADNIM PRAHY, ZE ZNEVYHODNUJE MIMOPRAZSKE STUDENTY VYSOKYCH SKOL! napsal/a: Muf8383 21:30 Link
Komentáře
Muf8383 11.10.2008 12:34:10
Kdybys byl aspon trochu v obraze, tak zony se nedelaji kvuli ucpane praze, prahou jezdi auta, protoze neexistuje hotovy okruh. Proto je to ucpane a bude ucpane. Navic konkretne v Londyne si obyvatele Londyna stezujou ze tento system je nefunkci a navic tam este maji myto a to ze je uplne spatne. Zavedem zon se stalo akorat to, ze v jedny casti mas 800m volneho prosoru kde nesmi nikdo zaparkovat protoze modra zona a na druhy strane mas 200 metru oranzove zony kam se uz nkdo nevejde... Tento system je proste spatne a nefunguje. Navic mi stale unika proc JA mam platit za to ze tu ziju a delam zcela normalni veci jako Venca z Horni dolni (pouzivam auto pro premisteni z mista A do mista B) By the way v parizi jsou take zony, jenze nikdo je nedodrzuje a policajti kazdy rok radsi anulujou pokuty protoze to nestihaj ani resit. To ze lidi jezdi sami se da resit tzv vyhrazenym pruhem jako ma BUS, je to odzkousene, auta, kde jede vic jak jeden clovek maji vyhrazene pruhy a projedou centrem rychleji. JE spousta reseni ale zonama se opravdu nic nevyresi. A co se tyka parkovani konkretne v nasi ctvrti neni vice aut, nez kolik je tu mist na parkovani a nikdy nebylo! Takze zony tu opravdu nemaji zadny smysl! a nikdy mit nebudou. Navic MHD je draha, neflexibilni , nepohodlna. Spocitej si kolik vyjde jednoho cloveka v prepoctu na plnou tramvaj cesta cca 15km kdyz provoz kilometru tramvaje stoji priblizne 50kc dopravni dopnik.
Tester0609 11.10.2008 02:31:19
je dulezity si uvedomit ze praha je ucpany mesto lidma a autama a to misto v centru uz proste neni. jak myslis ze to funguje ve velkych mestech v anglii? tady jsou vsude vybudovany podzemni nebo x-patrovy garaze a stejne to nestaci. a duvod? proste uz je tolik aut ze neni misto. a centrech jsou vsude 3 proudovky v jednom smeru a stejne je to komplet zacpany. A parkovani ve meste stoji 100 liber tydne (asi 3000 Kc)! Proto tady je verejna doprava i kdyz pro nekoho asi neni dost luxusni a ohrnuje nad tim nos. Ale splni to hlavni,ze prepravi bezpecne z bodu A do bodu B a pri koupi tydenni nebo mesicni jizdenky je rozhodne levnejsi nez naklady na auto. Staci se kolikrat podivat kolem sebe na silnici a uvidis v kazdym (nebo skoro kazdym) aute jednoho cloveka.