Škoda Fabia Paris
08.Červen 2007Dokonalá symbióza
Návštěvníky prestižního pařížského autosalonu v roce 2002 zaujala studie Fabia Paris nevídanou symbiózou dvou prý neslučitelných vlastností. Dokonale spojuje požitek z jízdy pravým sportovním vozem a praktičnost vozu kombi.
Studie vychází ze sériové Fabie Combi, která se vyznačuje sportovní, dynamickou linií karoserie. K podtržení sportovního dojmu proto stačilo jen několik originálních doplňků: 17“ litá kola, přední spoiler s rozšířenými blatníky, nebo spoilery na pátých dveřích a zadním nárazníku. S modrou metalízou Santorin pak korespondují mimo jiné také bezpečnostní pásy ve voze.
Dominanty interiéru vytváří tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a dva hliníkové nosníky, spojující středovou konzolu a středový tunel. Originálním prvkem je i ochranný rám za opěrkami hlavy zadních sedadel, plynule přecházející v odkládací plochu nad zavazadlovým prostorem.



Návštěvníky prestižního pařížského autosalonu v roce 2002 zaujala studie Fabia Paris nevídanou symbiózou dvou prý neslučitelných vlastností. Dokonale spojuje požitek z jízdy pravým sportovním vozem a praktičnost vozu kombi.
Studie vychází ze sériové Fabie Combi, která se vyznačuje sportovní, dynamickou linií karoserie. K podtržení sportovního dojmu proto stačilo jen několik originálních doplňků: 17“ litá kola, přední spoiler s rozšířenými blatníky, nebo spoilery na pátých dveřích a zadním nárazníku. S modrou metalízou Santorin pak korespondují mimo jiné také bezpečnostní pásy ve voze.
Dominanty interiéru vytváří tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a dva hliníkové nosníky, spojující středovou konzolu a středový tunel. Originálním prvkem je i ochranný rám za opěrkami hlavy zadních sedadel, plynule přecházející v odkládací plochu nad zavazadlovým prostorem.



