Škoda Fabia Paris
08.Červen 2007Dokonalá symbióza
Návštěvníky prestižního pařížského autosalonu v roce 2002 zaujala studie Fabia Paris nevídanou symbiózou dvou prý neslučitelných vlastností. Dokonale spojuje požitek z jízdy pravým sportovním vozem a praktičnost vozu kombi.
Studie vychází ze sériové Fabie Combi, která se vyznačuje sportovní, dynamickou linií karoserie. K podtržení sportovního dojmu proto stačilo jen několik originálních doplňků: 17“ litá kola, přední spoiler s rozšířenými blatníky, nebo spoilery na pátých dveřích a zadním nárazníku. S modrou metalízou Santorin pak korespondují mimo jiné také bezpečnostní pásy ve voze.
Dominanty interiéru vytváří tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a dva hliníkové nosníky, spojující středovou konzolu a středový tunel. Originálním prvkem je i ochranný rám za opěrkami hlavy zadních sedadel, plynule přecházející v odkládací plochu nad zavazadlovým prostorem.![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/015100E7-FD5C-432E-9850-EB52EC3B93B7/0/Paris5.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/FA9C8F92-919F-458B-B720-B657B16AECFA/0/Paris3.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/E33DA019-E6A6-4D76-AB05-6240A6C8D3A9/0/Paris6.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/28ACCEB7-DFB1-4B81-AE88-D31EDF9BC2E2/0/Paris1.jpg)
Návštěvníky prestižního pařížského autosalonu v roce 2002 zaujala studie Fabia Paris nevídanou symbiózou dvou prý neslučitelných vlastností. Dokonale spojuje požitek z jízdy pravým sportovním vozem a praktičnost vozu kombi.
Studie vychází ze sériové Fabie Combi, která se vyznačuje sportovní, dynamickou linií karoserie. K podtržení sportovního dojmu proto stačilo jen několik originálních doplňků: 17“ litá kola, přední spoiler s rozšířenými blatníky, nebo spoilery na pátých dveřích a zadním nárazníku. S modrou metalízou Santorin pak korespondují mimo jiné také bezpečnostní pásy ve voze.
Dominanty interiéru vytváří tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a dva hliníkové nosníky, spojující středovou konzolu a středový tunel. Originálním prvkem je i ochranný rám za opěrkami hlavy zadních sedadel, plynule přecházející v odkládací plochu nad zavazadlovým prostorem.
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/015100E7-FD5C-432E-9850-EB52EC3B93B7/0/Paris5.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/FA9C8F92-919F-458B-B720-B657B16AECFA/0/Paris3.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/E33DA019-E6A6-4D76-AB05-6240A6C8D3A9/0/Paris6.jpg)
![](http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/28ACCEB7-DFB1-4B81-AE88-D31EDF9BC2E2/0/Paris1.jpg)