Ještě něco z Tvých dnů...

4.ledna 2009
Natýsku,
Máme tu nový rok a taky nové zážitky. Stalo se toho moc od té doby, co jsem psala naposled..Prožili jsme spolu první společné Vánoce, Silvestra i Nový rok. Ale to předbíhám…15.prosince jsme byli na prohlídce u pana doktora, už jsi byla zdravá a tak Tě mohl očkovat. Bylo to Tvé druhé očkování, tentokrát Hexavakcína. Vážila jsi 5 270g a pan doktor Ti naměřil 55,5cm, my doma s tátou ale 60cm. Pan doktor Ti objevil v pusince tzv.moučnivku a předepsal Ti fialovou vodičku na potírání, zvanou Genciánová violeť. Se sestřičkou jsme se domluvily na druhý den, že Ti nastřelí naušničky. Maminka měla na výběr stříbrné a modré, vybrala Ti modré, aby Ti sedly k očím J. Sestřička před nastřelením prohlásila, že jsme Ti nekoupili uši J, neměla Ti to málem kam píchnout…To bylo křiku, ale na ten já jsem byla zvyklá J. Moc Ti naušničky sluší, snad už Tě teď nebude mít nikdo za kluka. Tyhle nastřelené musíš mít měsíc, ale už máš připravené jiné…Dostala jsi je k Vánocům od dvojčat Michalčinových. Jsou zlaté s modrým kamínkem, krásně jemné a budou Ti jistě úžasně slušet. Ouška se Ti hojí hezky, jen trochu hnisala, ale nic závažného. Maminka Ti na Vánoce koupila krásný vánoční obleček-overal s bryndáčkem a čepičkou, s motivem Médi Pú, kterého Tvůj taťka tak zbožňuje. Moc Ti slušel, jako všechny Tvé oblečky. Den před Štědrým dnem jsme byli navštívit Mírovou, Tvé prarodiče a praprarodiče. U Pittroffů jsme dostali dárečky, které tam Ježíšek nechal. Rozbalování jsme ale nechali až na ten velký den. Štědrý den jsme trávili my tři a přišla i babička Drahuška, aby nebyla doma sama. Bylo to moc hezké, u večeře jsi byla moc hodňoučkatá a při rozbalování Tvých dárečků jsi byla naprosto úžasná, jako bys tomu rozuměla J. Dostala jsi tolik dárečků!!!!! Ale my jsme Ti to nezáviděli, neboj. Ani Ti maminka nestihla rozbalit všechny a Ty jsi usnula u tatínka…Byla jsi unavená, kdo by nebyl. Večer šel pak tatínek doprovodit babičku domů a maminka se Ti věnovala. 25.prosince jsme jeli za Tvým dědou Pepíkem do Pochlovic. Vezl nás tam děda Jeřábek, tak jsme jeli pohodlně autíčkem. Ač jsi toho ten den moc nenaspala, u dědy jsi byla naprosto kouzelná, měl z Tebe radost!!!! 26.prosince je naším zvykem, že navštěvujeme babičku Jašovou, která je už pár let takhle přes zimu u strejdy Jendy a tety Ilonky v Sokolově. Tam nás čekal taky Ježíšek, i u nás pro ně něco nechal. Samozřejmě nejvíc dárků jsi dostala Ty a byly to taky ty nejkrásnější. Jeli jsme tam vláčkem i s babi D.,tak to byl Tvůj druhý výlet někam dál…Čekal nás ale výlet nejnáročnější, ale taky nejpříjemnější. 28.prosince jsme se s Tebou vydali za Tvým strejdou Danem, tetou Káčou a sestřenicemi Terezkou a Aničkou. Anička je o 3 měsíce starší než Ty. Cesta byla namáhavá. Měli jsme Tě v kočárku a cestovali jsme ještě s cestovní taškou plnou dárečků pro Sobotčata. Do Varů nás vezl děda Jeřábek a zapřáhnout jsme museli i dědu Brunu, protože se Tvůj kočárek k dědovi J. nevešel. V 11 hodin nám jel z Varů autobus do Prahy. Měli jsme zarezervovaná 3 místa na pětce vzadu, tak, abychom měli pohodlí. Celou cestu jsi byla moooc hodná. Báli jsme se s tatínkem, že budeš křičet, ale cestování Tě zřejmě baví. Největší sranda a zároveň hrůza byla, když s Tebou maminka vystupovala v Praze z autobusu. Nesla jsme Tě v tašce z kočáru a přehlídla poslední schod. Letěly jsme obě dvě na chodník a já se snažila, abys hlavně Ty dopadla co nejlépe. Povedlo se, jen maminka si dost odřela kolena a roztrhala kalhoty. Ještě teď mám na levém koleni obrovskou modřinu J. V Praze jsme byli o něco dřív a tak jsme stihli ten nejbližší vlak do Českého Brodu. V pořádku jsme dojeli a došli k Sobotčatům a pak už to byla jen legrace. Vlastně ne až taková..

11.ledna 2009
Na návštěvě u strejdy jsi nebyla zrovna hodné miminko..Mělo Tě ale co trápit, měla jsi tu ošklivou moučnivku a nemohla jsi kvůli ní pomalu ani papat. Měla jsi ekzém na tvářičkách a hlavně jsi byla v jiném prostředí a to Ti asi dobře nedělalo. I v noci ses dost často budila a první den tam jsi usnula až o půlnoci..To Ti trošku zůstalo pak i doma, taky ses v noci budila, my s tatínkem myslíme, že za to mohla naše vrzající postel a tak od té doby spíme radši na zemi na madraci, abys měla klidný spánek. Už je to taky lepší. Abych se vrátila k našemu výletu v Brodě. Tvoje o 3 měsíce starší sestřenka je moc šikovná a já se těším, až už si třeba v létě budete spolu hrát…2.Tvá sestřenka Terezka má moc ráda miminka a uměla to s Tebou.
Cesta zpátky ušla, nemá cenu ji popisovat, snad jen, že maminka v Praze potkala svou spolužačku ze střední a dokonce s námi jela i autobusem do Varů a seděla před námi..třičtvrtě cesty jsi prospinkala, což bylo jedině dobře. Ve Varech nás čekal děda Jeřábek s dědou Brunou a všichni jsme se už těšili, až budeme doma ve svém. Výlet byl krásný, ale doma je doma. Viď?dnes už je neděle, včera Ti byly 4 měsíce…….Ty naše velká holko!!!
V pátek jsme spolu navštívily tetu Marcelku a Matyáška…To už je taky chlapák…I na téhle návštěvě jsi byla nevrlá, a tak teta přišla na to, že máš zřejmě hlad, že už Ti mé mlíčko nestačí. Takže Tě od 9.1.po kojení dokrmujeme ještě lahvičkou a umělým mlíčkem. Umělé mlíčko už jsi znala z mnoha hlídání, ale museli jsme Ti koupit jinou značku, z tamtoho Tě bolelo bříško. Od té doby jsi moc hodné a spokojené miminko. Mamča Tě kojí dál..Navíc, když jsi tak hladová, tak jsme Ti včera začali dávat obídky. Začali jsme mrkvičkou a zdá se, že Ti opravdu chutná. Snědla bys málem celou sklenku, ale zezačátku musíš papat po málu.
Včera Tě zase navštívily holky dvojčata a přinesly Ti zase dva dárečky, Ty se teda máš..Dostala jsi mikinku, která Ti je zatím dost velká, ale určitě ji unosíš. A plyšovou ovečku, ta se mamce mooc líbíla. Víš vůbec, kdy poslední dobou vstáváš?Probudíš se k ránu na kojení, pak ještě usneš (sama bez uspávání v postýlce) a spinkáš obvykle do půl osmé, do osmi. Dnes jsi ale překonala rekord. Nechala jsi se maminku vyspat až do 9:15hod, šikulinka!!!Táta chodí stále do školy a do práce, dnes je v Kauflandu a včera byl také. Milujeme Tě!!!!!

O autorovi

• Jméno gabulesul
  • Bydliště Sokolov
  • Jsem jaká jsem, trošku bláznivá, občas vážná, hodně o všem přemýšlím, protože to je vždy důležité. mám ráda pěkný humor a upřímné lidi a MILUJU mou lásku Tálinku, krásnou dcerušku :-)