Mapy | CS 1.6
Původní typy navržených map byly tyto
- de_ - (defuse) T mají za úkol v určeném časovém limitu položitbombu na jedno ze dvou míst na mapě - bomba musí explodovat. CT se jimv tom snaží zabránit, případně musí položenou (aktivovanou) bombuzneškodnit.
- cs_ - (cstrike) CT mají za úkol odvést do základny rukojmí, které hlídají T ve své základně - omezeno časovým intervalem.
- as_ - (assault) jeden z CT je VIP, začíná pouze USP a 200% vestou acílem hry je dopravit VIP na určené místo, hlídané T (už se skoronehraje)
- es_ - (escape) T mají za úkol hromadný přesun z bodu A do B, CT se jim v tom snaží zabránit (už se prakticky nehraje)
Toto jsou nejčastější typy map hrané pro zábavu
- fy_ - (fight yard) mapy ve kterých se zpravidla nenakupuje, neboť zbraně leží volně na zemi
- aim_ - malé mapy, určené především k tréninku míření
- awp_ - podobné jako aim_, s tím rozdílem že je zde zpravidla jen AWP
- ka_ - (knife arena) mapy beze zbraní, pouze s noži
- he_ - mapy beze zbraní, pouze s HE granáty
V těhle mapách se nestřílí, jde pouze o obratnost
- kz_ - (kreedz) mapy, jejichž cílem je co nejrychleji vyskákat po překážkách do cíle
- surf_ - podobné jako kz_, s tím rozdílem, že se zde "surfuje" po překážkách
pozn. u těchto map se využívá jedna zajímavá vlastnost CS, a to že se Scoutem doskočíte dál než s nožem