Mapy | CS 1.6

Původní typy navržených map byly tyto

  • de_ - (defuse) T mají za úkol v určeném časovém limitu položitbombu na jedno ze dvou míst na mapě - bomba musí explodovat. CT se jimv tom snaží zabránit, případně musí položenou (aktivovanou) bombuzneškodnit.
  • cs_ - (cstrike) CT mají za úkol odvést do základny rukojmí, které hlídají T ve své základně - omezeno časovým intervalem.
  • as_ - (assault) jeden z CT je VIP, začíná pouze USP a 200% vestou acílem hry je dopravit VIP na určené místo, hlídané T (už se skoronehraje)
  • es_ - (escape) T mají za úkol hromadný přesun z bodu A do B, CT se jim v tom snaží zabránit (už se prakticky nehraje)

Toto jsou nejčastější typy map hrané pro zábavu

  • fy_ - (fight yard) mapy ve kterých se zpravidla nenakupuje, neboť zbraně leží volně na zemi
  • aim_ - malé mapy, určené především k tréninku míření
  • awp_ - podobné jako aim_, s tím rozdílem že je zde zpravidla jen AWP
  • ka_ - (knife arena) mapy beze zbraní, pouze s noži
  • he_ - mapy beze zbraní, pouze s HE granáty

V těhle mapách se nestřílí, jde pouze o obratnost

  • kz_ - (kreedz) mapy, jejichž cílem je co nejrychleji vyskákat po překážkách do cíle
  • surf_ - podobné jako kz_, s tím rozdílem, že se zde "surfuje" po překážkách

pozn. u těchto map se využívá jedna zajímavá vlastnost CS, a to že se Scoutem doskočíte dál než s nožem

a to jsem já

  • Jméno kingsula
  • Bydliště Kutná Hora
  • lepsi uz to nebude
něco málo o mě

kdo, že tu byl?