13.Září 2007,17:36

Příjemné pozdní odpoledne, chtěl bys se s vámi podělit o svoje zážitky ze zasraného, francouzského a špatného filmu, který se mi vůbec nelíbil (to více lidem). Úvodem bych si ještě rád postěžoval na to, že jakožto student jazykového gymnázia a navštěvovatel francouzské třídy musím chodit na francouzské filmy, které jsou vyloženě špatné. Ale zpět k filmu který sme museli sledovat dnes, jedná se o film Edith Piaf a jak jsem již uvedl výše, je strašně špatný. A jako by ještě nestačilo že je tak strašně špatný, tak je ještě dlouhý (140 min). Někomu se může zdát že 140 min. na film není tak moc, ale u tak špatného a hrozného filmu ( při jehož sledování můžete klidně začít zvaracet krev), jako je tento, je to až příliš. Během těchto neuvěřitelně dlouhých 140ti minut (zřejmě se jedná o nějaký časový paradox zapříčiněný špatností a nudností tohoto filmu) každou chvíli prosíte Boha, (který samozřejmě neexistuje) aby zničil promítací plátno nebo udělal něco jiného, jenom abyste se už nemuseli dívat na tento SHIT. Nejsem si jistý, ale je možně, že někdo při sledování tohoto filmu dostal záchvat a zemřel.  Pojďme se ale nyní podívat na dějovou linii tohoto velice špatného filmu. Jedná se vlastně o snímek zachycující život Edith Piaf (zpěvačka). Narodila se někde ve Francii, její tata byl v 1. světové válce a její mama byla nějaká pouliční zpěvačka a o ni se moc nestarala. Její mama byla alkoholička a myslela si že umí znaměnitě zpívat a tak odlejela někam do prdele a děcko(Edith) nechala u svoji mamy(taky notorička). Pak přijel jeji tata z valky a šoupl ji do bordelu k jeho mamě, kde malá Edith nějakou dobu pobývala. No pak si pro ni zas přijel a dělali v cirkuse. No a pak zas byli chvilu na ulici a tam zjistili, když si vydělavali na jidlo, že Edith umi pěkně zpivat. No a potom se dostala do nějakého kabaretu a pak zhebla na konci. Moc sem to nepochopil. Takže sou tu dvě možnosti. 1) Sem hluchý, slepý a nemám jednu ruku.  2) Ten film je tak debilně natočený a špatný že se to prostě na jedno podívání pochopit nedalo. Abyste tento film dokonale pochopili tak byste ho museli asi studovat na vysoké škole.

Osobně se přikláním k možnosti č.2 protože mam všechny končetiny a vidim a slyšim normalně. Duvod toho že je to tak dementně natočené je ten, že je to francouzský film. Ale hlavně dějová lini skáče jako postřelený kamzík. Začínáme v roce 1918 pak sme v roce 1965 pak zas v r. 1959 což zapřičiňuje, že se v tom nevyzná ani profesionální prase. Toť můj názor. Každý ať si udělá svůj. Ale doporučuji na to nechodit. Na závěr se pokusím vystihnout negativa a pozitiva.  Pozitiva: NIC   Negativa: VŠECHNO

vložil: mlete_husi_nohy
Permalink ¤

4 Komentáře:

• 28.09.2009 14:58:16, Anna

podle mě už jen z fotek vyplývá že asi dobrý kritik nebudeš a že tvoje slovní zásoba bude chudá jak kostelní myš.Všichni ti ohodnotili obsah tvé kritiky a tak já ti k tomu ještě ohodnotím formu tvého díla.Když už by jsi chtěl začít kritizovat,tak určitě nezačneš trapným příjemným odpolednem a nebudeš hned v prvním řádku psát o zasraném filmu.Dobrý kritik totiž nehodnotí svoje zážitky i když je tam může připsat ale formu a obsah díla.Neměl by jsi tam ani psát že jsi student jazykového gymnázia protože pak by si nějací lidé mohli začít myslit že na tu školu vezmou každého hnupa.Mno nic jedeme dál.časový limit si myslím že je shodný s jinými filmy.dále myslím že by jsi neměl divákům popřípadě čtenářům hned vyžvanit celý film. A když už tak by jsi neměl používát slovo zhebla... . Protože myslím že Edit Piaf toho za svůj život dokázala víc než ty dokážeš třeba za 100 let. Byla a vlastně pořád je uznávanou francouskou na kterou můžou být Francouzi moc pyšní což se o tobě říct nedá.Mnohokrát se ti tam opakuje slovo No a pak,potom,špatný film ... . A to že tam přiznáváš že jsi ten film neúpochopil tak tím jsi dal tomu všemu korunu. Prosím vysvětli mi jak můžeš kritizovat něco co jsi vůbec nepochopil ? Když jsi to nepochopil a chtěl jsi ze sebe udělat machra a zkritizovat film který je dle více názorů dost dobrý tak být tebou bych sem vůbec nic nepsala a nechala si to pro svůj tajný deníček a nebo bych se na to koukla ještě a ještě dokat by to tvůj evidentně slabý mozek nepochopil!A pokud by si někdo měl vybrat jeddnu z možností tak bych si vsadila že každej kívne na možnost 1.A pokud máš takový odpor k francouzským filmům které tvoří čtvrtinu francouzské kultury tak nevím proč se učíš francouzsky.Páč až budeš ve francii a budeš jim popisovat své dojmy myslím že tam budeš za debila páč francouzi jsou na své filmy pyšní! Příště až budeš prosím kritizovat filmy nebo i něco jiného nech to bud odborníkům a nebo si přečti sedmero kritika . Děkuju !
    pokud chceš o tom dál diskutovat můžeš sem přidat objasnějí tvé kritiky-myslím že by to bylo i vhodné :D

• 23.06.2009 09:54:05, Luca

Takže osobo,být tebou by jsem si aspon dala jsem jmeno..mam pocit, ze zrovna u tebe to bude ta prva moznost, jak si zminoval..la, ano si blbej a tupej a o tu tvoji koncetinu nejde..jako student gymnazia mas, predpokladam, ze bys mel byt asi prandepodobne trochu jiny vyjadrovani..no ted k filmu, no film byl trochu v tech casovych dejich trochu zmatecny, ale ne nepochopitelny..mel by sis zistit take jeji zivot, jaky ona opravdu mela, v tom filmu je to videt..a to jeste nahrali celkem solidne, protoze ta doba byla opravdu blba..muzes obdivovat jedine to, ze ze zoufaleho decka, pres divku, ktera se tahala po bordelech se z ni stala hvezda svetoveho formatu..a to ze zemrela na selhani jater..kdyz si teda ten gymnazista, mel bys vedet, ze v histojii zemrelo vic lidi takovymhle zpusobem a jeste hur..takze tvoje ideali ti neberu ale poradim ti par veci..kdyz nerozumis filmu, tak se jeste jednou na to koukni, az to pochopis pak muzes blejt svoje sracky vsude mozne..dalsiskus si sehnat film Goyovi prizraky a ty specialne se na to koukni alespon desekrat..a dalsi zkus si najit Toulouse Locreka, omlouvam se neumim francouzky..je to francouzsky umelec v obdobi secese..jeho zivotopis je velmi zajimavy..

• 03.10.2008 19:00:57, Želvoun

Ten kdo psal tu kritiku k filmu Edith Piaf je (to souhlasím tady s klárkou) debil...no víc než jen debil.....jak si jen může opováživ takto nechutně kritizovat film o Edith Piaf.....ten kdo psal tu kritiku nemá asi s kritikem nic společného.......Těšilo mě....a ten film je báječný.....jste ignoranti a polibte mi zadnici..!!

• 09.02.2008 22:58:49, Klárka

Vedela jsem, ze jsou lidi tupi. Ale ze az tak, to jsem opravdu nepochopila. Je videt, ze jsi tak silene omezeny, ze nechaes absolutne nic. Ted prosim Boha ja (ktery neexistuje, bohuzel, v tomhle pripade), aby si tu krev blil, protoze tkaovejch lidi, jako ses ty, neni absolutne zadna skoda. Zabednence, musim se ti jenom smat :)