Bíla kočička Hello Kitty nechce být značkou jen pro dívky a mladé ženy. Brzy se proto tento komiksový symbol, který patří mezi největší hity v Japonsku, objeví také na tričkách, taškách, hodinkách a dalším zboží určeném pro mladé muže. Uvedla to japonská společnost Sanrio, která má na Hello Kitty autorská práva.
Hello Kitty nejprve v podobně plyšového mazlíčka pronikla takřka do všech postelí mladých dívek nejen na japonských ostrovech, ale i v dalších zemích. Postupně se pak Hello Kitty začala objevovat téměř na všem, od oděvů a módních doplňků přes elektronické přístroje, kytary až po drahé šperky. Veškeré zboží s Hello Kitty, která má zcela neutrální výraz, protože jí chybí ústa, však bylo vždy zaměřené na dívky a ženy.
Zboží s Hello Kitty pro muže se má na pultech japonských obchodů objevit tento měsíc. Brzy chce firma s tímto zbožím proniknout i do Spojených států a dalších asijských zemí. Kočička se však mírně změní, aby vypadala mužněji a drsněji a zalíbila se tak i mladým mužům. Obrázek hlavy kočičky na černém tričku pro muže, které by mělo stát 4095 jenů (asi 655 korun), tak bude mít místo obvyklých teček, které označují oči a nos, nápis hello kitty. Firma se hodlá zaměřit hlavně na náctileté a muže, kterým je jen něco málo přes 20.