Tuning automobilů Porsche patří k nejoblíbenějším. Je ale jen několik firem, které dovedou už tak výborné vozy k dokonalosti. Jednou z nich je i TechArt a posledním počinem je nejvýkonnější model v nabídce - 911 Turbo.
TechArt jsme představili s tuningem modelu Cayman celkem nedávno. [celá zpráva] Jenže firma umí upravit i jiné speciality, jakými jsou například modely 911 Turbo. Právě Turbo, které přišlo jako jedno z posledních do nové generace 911, [celá zpráva] je nyní vrcholným počinem německého tuningového specialisty. Vzhled vozu byl radikálně změněn. Všechny designérské úpravy prošly zkouškami v aerodynamickém tunelu, kde se optimalizoval jejich tvar pro obtékání vzduchem ve vysokých rychlostech. Tak kupříkladu přední nárazník snižuje vtékání vzduchu pod vůz a zvyšuje přítlak na přední nápravu. Stejný úkol má i zadní nárazník s velkým difusorem a dvojitým přítlačným křídlem. Prahy usměrňují vzduch do ideálních proudnic. Jenže jejich ostrá linie má ještě jednu funkci - společně s předním a zadním nárazníkem výrazně prodlužují linii vozu. | |
Technicky založení majitelé se zatím musí spokojit s úpravami podvozku a výfuku. Tuning motoru však na sebe nenechá dlouho čekat a je otázka pár měsíců, než vyjde sportovní kit pro šestiválcový boxer s turbodmychadly, který z něj vymáčkne víc, než sériových 353 kW. Na tlumičích si může zákazník vybrat, jaký styl preferuje. Buď dostane ostrý sportovní podvozek se sníženou světlostí o 20 mm, nebo v případě fajnšmekra elektronicky stavitelné pružení s rozmezím snížení světlosti až 25 mm a dvojicí režimů Normal a Sport. K základním pilířům dobrého vzhledu a slušných jízdních vlastností však patří kola. Ty nabízí TechArt v pětipaprskovém černém provedení s extrémně nízkoprofilovými pneumatikami o rozměrech 245/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu. |