hm tak koukam ty se asi vyznas v hudebni branzi holka ....,tvuj hudebni sluch 0 , porozumeni pisnicek 0 , vciteni se do KVALITNI hudby 0 a jeste jen tak mimochodem proc by hrali ta tvoje uzasna skupina s bonem kdyby byli dumbbasove ... xd vetsi kravu sem nevidel
jo a dystak mi napis na mail jestli chces podiskutovat marek55555@seznam.cz
21.10.08 22:12 napsal
The Fly
Zakomplexovaný oplácanec Andy a jeho ubohé výplody zjevně choré mysli...strč hlavu do hajzlu a třikrát spláchni.
26.12.07 14:15 napsal
McPhisto
tak tahle ubohá stránka patří tomu tlustýmu diletantovi, potřenýmu hovnem na hrudi? co to je za sráče?
Kazdopadne diky a tobe preju stastny Novy rok hodne lasky, spokojenosti, penez a stesti :-).
19.12.07 12:31 napsal
Bedňák
Andy: to podpasovka vubec neni,protoze prodavanost nema nic spolecnyho s kvalitou:)Prodavanost neni vlastnost urcujici kvalitu:) U2 tu anketu vyhrali ne diky fanouskum, ale diky hudebnim producentum, casopisum, redaktorum, jinym skupinam, vydavatelstvim a dalsim profesionalum z hudebni branze.
Tak Ti preju hodne uspechu v dalsich zcestnych hate clancich nicim nepodlozenych a vytvorenych zcela subjektivne a iracionalne.
Ano ano muj nazor, internet je ta skvela vec, ze zde svoje nazory muzu prezentovat a ostatni se mnou muzou souhlasit nebo se nad nimi usmivat :-).
Co se tyce uvedeni do sine slavy atd., jiste bych nasel dalsich 5 kapel, ktere tam byly uvedeny a nepovazuju je ani za dobre, ani za rock, ale to je proste muj nazor :-).
A kdyz uz ti budu chtit dat podpasovku, tak v dnesni dobe je mezi nejprodavanejsimi alby i ty R'n'B crap a spousta hudby, na ktere bysme se shodli, ze by nejprodavanejsi byt nemela a prece je. Holt ten odlisny nazor :).
Pokud se ti U2 libi a neco ti davaji, tak ti to preju, ja si budu dal poslouchat PF a Pearl Jam a psat hate clanky o U2 :)))
19.12.07 12:13 napsal
Bedňák
Andy:no je to Tvůj názor a já se při jeho čtení jen usmívám. U2 jsou multistylový (classic, light,blues nebo pop rock...), Oasis jsou beatová kapela, to už PF jsou celkově popovější, než U2. Ta Tvoje popová škatulka vznikla jen díky popové tvorbě U2 (jak jsi sám napsal), ale opakuji, že popová tvorba U2 je otázka cca 7mi let z celkových třiceti:) Co třeba uvedení U2 do rock´n´rollové síně slávy? Nemám pocit že by se toto prestižní ocenění dávalo jasně popovým interpretům.
Tvoje čísla sice působí orientačně, ale jsou to Tvoje čísla, ničím nepodložená. Já zase beru na vědomí fakt, že v roce 2000 bylo album The Joshua Tree (1987) prohlášeno za nejlepší album vůbec a singl I still haven´t found... za nejlepší singl.
Bednak: Kazdy ma na pop jina meritka, pro mne to pop je. Asi vsechno s tak plochym zvukem a nedostatkem melodie od jedne z nejprodavanejsich kapel pro mne pop je. Taky jsem cetl, ze zezacatky byli ovlivneni Joy Division a Television, coz jsou moje oblibene kapely a neco na tom i je. Ale ja pisu hlavne o jejich popovejsi tvorbe, diky ktere IMHO maji ten status, ktery maji. A jak rikam, pro mne to porad pop vice ci mene je.
A to, ze do kategorie kapel, o kterych pisu, spada i U2 samozrejme vim a plne s tim souhlasim, myslel jsem, ze chytry ctenar pochopi, co jsem tim chtel demonstrovat, zvlaste v souvuslosti se zbytkem textu a ten dovetek "az na U2, protoze..." tam psat nemusim.
A konstruktivnim vulgarismum se obcas neubranim :)
19.12.07 11:54 napsal
Bedňák
Andy: U2 s popem pracovali třeba na albu Zooropa (1993), určitě v albu POP (1997) a tenhle styl opouštěli albem ATYCLB (2000). To jsme v období sedmi let v jejich třicetiletý historii. Je snadný řídit se mediálníma škatulkama, ale je těžší ty škatulky vnímat tak, jak to dooppravdy je. Např. Vertigo je ztěží popová záležitost.
Mám pocit, že si protiřečíš, když píšeš, že se ti "libi vsechno, co spada do zanru pop-pop-rocku a prodava to miliony alb rocne", když do týhle oblasti částečně patří i U2 a vedle toho je kritizuješ s pomocí "konstruktivních" vulgarismů.
Jadro jezevcika je - jsou kapely, ktere prodavaji miliony alb rocne, kapely radiove, ale ne o nicem, v pripade U2 teda pouze obecne prijimany ze ne o nicem (mozna textove o necem, ale na povest jedne z nejlepsich kapel sveta je potreba vic nez text).
A kazda z tehle kapel jako Coldplay, Oasis, RHCHP (+- to proste spada do zanru U2) ma 20% pisnicek, ktere jsou hity na prvni poslech, 50% ktere jsou dobre a 30% nezajimavych pisnicek.
U2 ma 15% dobrych pisnicek a 85% nezajimavych. A i kdybych nesrovnaval vubec s nicim, tak si proste svuj status svoji hudbou nehudbou nezaslouzi ;-)
Bedňák: Diky za konstruktivni comment. O svet hudby se zajimam dost a hodnotim opravdu na zaklade subjektivnich pocitu. Ale ty pocity moc subjektivni nejsou, protoze jak pisu nekde ve 2. odstavci, me se zatim libi vsechno, co spada do zanru pop-pop-rocku a prodava to miliony alb rocne.
A neporovnatelne porovnavam, v tech konkretnich srovnanich s napr. PF, ale srovnavajic skatulku pop, ve ktere U2 prinejmensim uz par let jsou, vychazi mi to jak pisu.
Vetsi myslenku a nazor nez Britney U2 rozhodne neupiram ;-)
19.12.07 11:26 napsal
Bedňák
Doporučoval bych autorovi článků více se zajímat o svět hudby a nehodnotit kvality a nekvality subjektivně jen na základě vlastních pocitů:) Navrhoval bych googlovat a pídit se po znacích jednotlivých hudebních stylů,aby je byl schopet rozeznat.
Alba jako Boy, October nebo třeba HTDAAB mají k popu ušislyšně tak blízko, jako Britney ke SKAčku:)
Bono sice v posledních letech slábne na hlase, ale faktem zůstává, že U2 těží zejména ze svých textů.
Autorova úvaha je krapítek zcestná už jen proto, že porovnává neporovnatelné. U2,RHCHP či PF jsou kapely s myšlenkou a názorem pro naprosto odlišné publikum, než se zaměřuje třeba ta Britney, která nemá ani myšlenku, ani vlastní názor.
jo a dystak mi napis na mail jestli chces podiskutovat marek55555@seznam.cz
Kazdopadne diky a tobe preju stastny Novy rok hodne lasky, spokojenosti, penez a stesti :-).
Tak Ti preju hodne uspechu v dalsich zcestnych hate clancich nicim nepodlozenych a vytvorenych zcela subjektivne a iracionalne.
Co se tyce uvedeni do sine slavy atd., jiste bych nasel dalsich 5 kapel, ktere tam byly uvedeny a nepovazuju je ani za dobre, ani za rock, ale to je proste muj nazor :-).
A kdyz uz ti budu chtit dat podpasovku, tak v dnesni dobe je mezi nejprodavanejsimi alby i ty R'n'B crap a spousta hudby, na ktere bysme se shodli, ze by nejprodavanejsi byt nemela a prece je. Holt ten odlisny nazor :).
Pokud se ti U2 libi a neco ti davaji, tak ti to preju, ja si budu dal poslouchat PF a Pearl Jam a psat hate clanky o U2 :)))
Tvoje čísla sice působí orientačně, ale jsou to Tvoje čísla, ničím nepodložená. Já zase beru na vědomí fakt, že v roce 2000 bylo album The Joshua Tree (1987) prohlášeno za nejlepší album vůbec a singl I still haven´t found... za nejlepší singl.
A to, ze do kategorie kapel, o kterych pisu, spada i U2 samozrejme vim a plne s tim souhlasim, myslel jsem, ze chytry ctenar pochopi, co jsem tim chtel demonstrovat, zvlaste v souvuslosti se zbytkem textu a ten dovetek "az na U2, protoze..." tam psat nemusim.
A konstruktivnim vulgarismum se obcas neubranim :)
Mám pocit, že si protiřečíš, když píšeš, že se ti "libi vsechno, co spada do zanru pop-pop-rocku a prodava to miliony alb rocne", když do týhle oblasti částečně patří i U2 a vedle toho je kritizuješ s pomocí "konstruktivních" vulgarismů.
A kazda z tehle kapel jako Coldplay, Oasis, RHCHP (+- to proste spada do zanru U2) ma 20% pisnicek, ktere jsou hity na prvni poslech, 50% ktere jsou dobre a 30% nezajimavych pisnicek.
U2 ma 15% dobrych pisnicek a 85% nezajimavych. A i kdybych nesrovnaval vubec s nicim, tak si proste svuj status svoji hudbou nehudbou nezaslouzi ;-)
A neporovnatelne porovnavam, v tech konkretnich srovnanich s napr. PF, ale srovnavajic skatulku pop, ve ktere U2 prinejmensim uz par let jsou, vychazi mi to jak pisu.
Vetsi myslenku a nazor nez Britney U2 rozhodne neupiram ;-)
Alba jako Boy, October nebo třeba HTDAAB mají k popu ušislyšně tak blízko, jako Britney ke SKAčku:)
Bono sice v posledních letech slábne na hlase, ale faktem zůstává, že U2 těží zejména ze svých textů.
Autorova úvaha je krapítek zcestná už jen proto, že porovnává neporovnatelné. U2,RHCHP či PF jsou kapely s myšlenkou a názorem pro naprosto odlišné publikum, než se zaměřuje třeba ta Britney, která nemá ani myšlenku, ani vlastní názor.