po delší době
je tady další zápis...
Začnu od včerejška.. tak.. u nás ve škole se chodí kouřit před bránu.. a paní ředitelka včera rozhodla, že se kouřit nebude... a .. ZAVŘELA BRÁNU !!! no, tak se dvé přestávky kouřilo v šatnách... všude smrad, dým... humus.. ... a najednou se brána zase otvírá.. vydrželo to dvě hodiny..
jo a včera sem se octnul na prasecu... hmmm... a potom na key westu.. HMMMM... tam se mně podařilo nabrnknout si nějakýho kluka.. bylo mu tak okolo 20.. bloďáček.. ... IN LOVE ...
No a dneska?? Krom mých vnitřních stavů se stalo to, že sem si četl fejeton od nějaké 18 letée holky.. to musim zveřejnit :
„Ve škole si nikdo z učitelů nevšiml, že jsem intelektuál. Až budu slavný, budou litovat.“
(Sue Townsendová : Tajný deník Adriana Molea)
Dnes mi učitel sdělil, že by si v brzké době rád promluvil s mými rodiči ohledně mého chování. Nejspíš jim doporučím, aby se té schůzky ve svém vlastním zájmu nezúčastnili; stejně jako já nemají rádi srážky s blbcem. Snažil jsem se totiž učiteli pouze vysvětlit, že metoda, kterou zvolil pro řešení příkladu, je velmi nepraktická a zdlouhavá a chtěl jsem mu proto navrhnout jinou, lepší variantu. A on? Zcela nepochopitelně mě osočil z drzosti, čímž jen potvrdil svoji podprůměrnost. Spolužáci se mi ve své omezenosti ještě smáli. Nechápu, jak mohu chodit s takovými lidmi do stejné třídy.
Jestli jsem v něčem po rodičích, je to právě vysoká inteligence, kterou jsme zdědil. Ježto tuto vlohu neustále a úspěšně rozvíjím, čím dál více ve mně roste pocit, že své okolí svojí myšlenkovou kapacitou značně převyšuji. Zřejmě byste proto řekli, že z toho pro mě ve škole plynou nějaké výhody.
Nikoliv.
Většina kantorů stále nepochopila, že hlavním povahovým rysem intelektuálů je, že nemají potřebu svoji moudrost ventilovat navenek. Těžko byste učiteli vysvětlili, že to, že žák sedí o přestávce tiše v lavici, zatímco se jeho spolužáci halasně baví, není znakem jeho nespolečenskosti, nýbrž jeho výjimečnosti.
Já například dnes o přestávce ani nepípl.
Vědom si politováníhodné skutečnosti, že nejnadanější lidé zpravidla nebývají nejlepšími žáky, jal jsem se pátrat, kde je zakopaný pes. Opíral jsem se přitom i o historická fakta, neboť situace ve školách, jak jsem zjistil, se od dob středověku prakticky nezměnila. (Například malý Albert Einstein také nebyl ve škole žádným einsteinem. Při představě vyjevených obličejů jeho učitelů, kteří právě zjistili, že onen podceňovaný Bertík vynalezl teorii relativity, se vždy mimoděk usmívám.)
Ptáte se, kdo je tedy vinen neblahou situací intelektuálů ve vzdělávacích ústavech? Po několikaměsíčním pozorování mohu říci jasnou odpověď. Jsou to učitelé. Došel jsem k názoru, že kantoři jsou ve školách nikoliv proto, aby rozvíjeli talent a potenciál žáka, nýbrž proto, aby mladého člověka během několika let strhli do šedi průměrnosti a udupali v něm tak veškeré neobyčejné rysy osobnosti. Zdá se vám to příliš tvrdé a nepravdivé? Pak vám musím sdělit politováníhodnou skutečnost, že zřejmě patříte k té většině, která tuto manipulaci téměř nepocítí.
Přiznám se ale, že už nejsem svojí situací tak rozladěn. Konejší mě představa blízké budoucnosti, kdy budu otištěn ve všech novinách, zřejmě také díky vynalezení nějaké teorie (v tom ještě nemám tak jasno), a po tiskové konferenci potkám na autogramiádě své učitele, kteří se budou snažit všemožně se vetřít do mojí společnosti. A já se shovívavě usměji a k podpisu pro každého z nich připíšu větu:
Neříkal jsem to?
one girl
------
jo.. a další novinka.. oprášil sem foťák
Začnu od včerejška.. tak.. u nás ve škole se chodí kouřit před bránu.. a paní ředitelka včera rozhodla, že se kouřit nebude... a .. ZAVŘELA BRÁNU !!! no, tak se dvé přestávky kouřilo v šatnách... všude smrad, dým... humus.. ... a najednou se brána zase otvírá.. vydrželo to dvě hodiny..
jo a včera sem se octnul na prasecu... hmmm... a potom na key westu.. HMMMM... tam se mně podařilo nabrnknout si nějakýho kluka.. bylo mu tak okolo 20.. bloďáček.. ... IN LOVE ...
No a dneska?? Krom mých vnitřních stavů se stalo to, že sem si četl fejeton od nějaké 18 letée holky.. to musim zveřejnit :
„Ve škole si nikdo z učitelů nevšiml, že jsem intelektuál. Až budu slavný, budou litovat.“
(Sue Townsendová : Tajný deník Adriana Molea)
Dnes mi učitel sdělil, že by si v brzké době rád promluvil s mými rodiči ohledně mého chování. Nejspíš jim doporučím, aby se té schůzky ve svém vlastním zájmu nezúčastnili; stejně jako já nemají rádi srážky s blbcem. Snažil jsem se totiž učiteli pouze vysvětlit, že metoda, kterou zvolil pro řešení příkladu, je velmi nepraktická a zdlouhavá a chtěl jsem mu proto navrhnout jinou, lepší variantu. A on? Zcela nepochopitelně mě osočil z drzosti, čímž jen potvrdil svoji podprůměrnost. Spolužáci se mi ve své omezenosti ještě smáli. Nechápu, jak mohu chodit s takovými lidmi do stejné třídy.
Jestli jsem v něčem po rodičích, je to právě vysoká inteligence, kterou jsme zdědil. Ježto tuto vlohu neustále a úspěšně rozvíjím, čím dál více ve mně roste pocit, že své okolí svojí myšlenkovou kapacitou značně převyšuji. Zřejmě byste proto řekli, že z toho pro mě ve škole plynou nějaké výhody.
Nikoliv.
Většina kantorů stále nepochopila, že hlavním povahovým rysem intelektuálů je, že nemají potřebu svoji moudrost ventilovat navenek. Těžko byste učiteli vysvětlili, že to, že žák sedí o přestávce tiše v lavici, zatímco se jeho spolužáci halasně baví, není znakem jeho nespolečenskosti, nýbrž jeho výjimečnosti.
Já například dnes o přestávce ani nepípl.
Vědom si politováníhodné skutečnosti, že nejnadanější lidé zpravidla nebývají nejlepšími žáky, jal jsem se pátrat, kde je zakopaný pes. Opíral jsem se přitom i o historická fakta, neboť situace ve školách, jak jsem zjistil, se od dob středověku prakticky nezměnila. (Například malý Albert Einstein také nebyl ve škole žádným einsteinem. Při představě vyjevených obličejů jeho učitelů, kteří právě zjistili, že onen podceňovaný Bertík vynalezl teorii relativity, se vždy mimoděk usmívám.)
Ptáte se, kdo je tedy vinen neblahou situací intelektuálů ve vzdělávacích ústavech? Po několikaměsíčním pozorování mohu říci jasnou odpověď. Jsou to učitelé. Došel jsem k názoru, že kantoři jsou ve školách nikoliv proto, aby rozvíjeli talent a potenciál žáka, nýbrž proto, aby mladého člověka během několika let strhli do šedi průměrnosti a udupali v něm tak veškeré neobyčejné rysy osobnosti. Zdá se vám to příliš tvrdé a nepravdivé? Pak vám musím sdělit politováníhodnou skutečnost, že zřejmě patříte k té většině, která tuto manipulaci téměř nepocítí.
Přiznám se ale, že už nejsem svojí situací tak rozladěn. Konejší mě představa blízké budoucnosti, kdy budu otištěn ve všech novinách, zřejmě také díky vynalezení nějaké teorie (v tom ještě nemám tak jasno), a po tiskové konferenci potkám na autogramiádě své učitele, kteří se budou snažit všemožně se vetřít do mojí společnosti. A já se shovívavě usměji a k podpisu pro každého z nich připíšu větu:
Neříkal jsem to?
one girl
------
jo.. a další novinka.. oprášil sem foťák
0 Komentáře
Přidej komentář