Moje chyba,která se neodčiní

Povím vám svůj příběh.
Byl hezkej den a s přítelkyní jsme vyrazili na cestu autem. Miloval jsem jí a stále miluju svým srdcem.
Šli jsme do hospody kde jsme se bavili. Já jsem vypil asi 6 vodek a nějaký to pivo.
Přítelkyně nic nepila a byla střízlivá. Už bylo pozdě a chtěli jsme se vrátit autem zpátky.
Přítelkyně chtěla řídit,ale já jsem ji nenechal. O řízení ženských jsem si myslel své a raději to odřídím sám ač opilý.Před náma jel traktor a já ho předjížděl v plný rychlosti.Jenže jsem dostal smyk a dál si už nic nepamatuju. Pa jsem se probral ,byla tam sanitka a přítelkyně byla ve špatném stavu. Přežila zázrakem,jak řekl doktor.
Zotavuje,ale o mně nechce ani slyšet a ani mě vidět. Byl jsem za ní několikrát ,ale její otec mě vyhodil...Navždy jsem jí ztratil...

16.02.2012 23:54:33
Když někdo nedokáže jasně říct ne, ačkoli viděl druhého exnout šest panáků, je to z polovic stejně tak jeho chyba, jako řidiče.
eXtreme
16.02.2012 23:16:08
Ale hovno chyba. Chyby udělá občas každej, ale tohle nemá s chybou nic společnýho! Seš čůrák a doufám, že tě její otec zabije, než mi autem zabiješ někoho, koho mám ráda!
Zasraný hovado!!
dgrwgetw
16.02.2012 20:54:30
Svůj názor na to psát nebudu, ten už vyjádřili jiní. Jen bych ti chtěla poradit, aby ses s tím smířil a zkusil nový vztah. I kdyby ti odpustila a vrátila se k tobě, tak by tohle mezi vámi pořád bylo, takové to dusno, nebo by ti to dokonce i často vyčítala, nemluvě o tom, že by s tebou už asi nikdy nesedla do auta. Zkrátka už je tím "poznamenaná" a nejde to vrátit.
missisferr
16.02.2012 16:43:44
No nevím, jestli to zase není nějakej výmysl, jakých se tady objevuje spousta, ale jestli ne, tak je to dost dobrá ukázka toho, že s alkoholem se za volant opravdu sedat nemá. Šest vodek a pár piv, to se asi nejelo moc dobře.
Ted Striker
16.02.2012 16:08:58
o řízení ženských si myslím své - já si myslím své o tobě
to říkám já
16.02.2012 15:26:45
Ikdyby to byla pravda, tak je jen a jen její chyba, že s tebou do toho auta sedla.
Roztodivná 21
16.02.2012 15:16:54
Fejk jako bejk. Řízení pod vlivem je trestný čin, potom je tu ublížení na zdraví z nedbalosti. Neměl by ses spíš připravovat na pobyt za mřížemi?
tatata
16.02.2012 14:58:03
Dotyčná vědomě řídit opilého. Taktéž s ním vědomě do toho auta nastoupila. Pokud skutečně nebylo v její moci zabránit tomu, aby řídil (nedovedu si představit, co by musel dělat, aby se jí nepovedlo ho nenechat řídit - snad jí bít a mlátit), tak si neměla jak blbka sedat na sedadlo spolujezdce.
Chyba je na obou stranách a víc na její protože ona byla ta střízlivá. Od opilého se nedá čekat nic rozumného, ale ona nebyla opilá takže její nerozum neomlouvá nic.
Co je těžkého na tom mu sebrat klíčky anebo se vrátit do hospody požádat někoho jiného o svezení, zavolat někomu, aby přijel nebo přinejhorším použít taxík?
Dneska má mobil každý. Měla někomu zavolat, aby pro ní přijel. Měla jet autobusem. Měla si vzít taxi. Takových možností a ona vleze do auta s opilým řidičem.
White Lamb
16.02.2012 14:48:18
Ach ti muzi... myslet si ze opilej chlap bude ridit lip nez strizliva zena, to uz je fakt moc... a i kdyz nektere zeny ridi hur, jedou pomalu a opatrne a kdyz se neco stane, tak to vetsinou neni nic vazneho...
Koala19
16.02.2012 14:17:49
Co se stalo stalo se teď už to nevrátíš. Pouč se ze svých chyb do budoucna. Já být tebou tak bych jí napsala omluvný dopis. Jí i její rodině. Napiš jí co cítíš, a že se omlouváš a sypej si popel na hlavu. Třeba se pak stane zázrak a ona ti odpustí.
Venezie
16.02.2012 14:14:51
Určitě nemají kdo může soudit druhý? je to směšný na co mi lidi si přikládáme moc jak si myslíme,že sme hrozně mocný,že bez nás by tu nebyl svět a příroda. Zapomínáte,že příroda a celkově vše okolo nás se obejde bez nás, člověk touží po ocenění pochvale moci touží po jméně které zůstane na vždy v historii je to směšný,že věčina lidí si to neuvědomuje. Ale druhý se nezmění tudíž nemá význam něco vysvětlovat ovce zůstanou ovcemi, dav zůstane davem už se to nezmění. Jen jedinec se dokáže změnit. Takže vy co soudíte druhý na internetu se podívejte samy na sebe popřemýšlejte o svém životě a pak sudte druhý
QuaterBack 21
16.02.2012 14:12:05
Na Pankrác už zavedli net?
Votrapa
16.02.2012 14:11:15
Ovšem, já sám bych nikdy neřídil ani po jednom pivě nikdy bych tohle neudělal, ale kolik nabídek jsem měl ject s opílým řidičem a prostě i když bych měl jít domu pěšky nepojedu, nejsem hlupák. Za každý život si zodpovídá sám spolujezdec pokud nasedne nenese za něj zodpovědnost druhý, ona si tam sedla tudíž ona za to může konec diskuze
QuaterBack 21
16.02.2012 14:10:56
koukám, že budeme muset zrušit soudy, protože nemají mandát
Klosinus 27
16.02.2012 14:09:55
Nezkrotná želva-Tak jsme nakonec vše úspěšně vyřešili :)
Šlo jen o to pití před jízdou,že s tebou přítel naboural je strašné,ale rozdíl je tady ten,že určitě nepil před jízdou,to se může stát komukoliv! Jádro pudla bylo jen v tom alkoholu a že je to hazard,svi.stvo! Toť vše! :)
KT8D5 25
16.02.2012 14:09:02
QuaterBack - na jednu stranu pravdu mas, nicmene ja i kdyz jsem ozraly tak proste reknu ze ridit nebudu, tak nejak to ve me je a proste bych neridil. Druha vec je kdo z kama jede a pokud by byli v nejake riti, vetsina lidi sedne a jede i s tim rizikem, ptz pocita ze jim se nic nestane, jsou to hloupe chyby za ktere se pak pplati bohuzel, ale hlavni zodpovednost ma ten co krouti tim volantem
Driver
16.02.2012 14:05:31
Především nemá střízlivý člověk dovolit to aby druhý v opilosti řídil a,když už tak k němu nesednu panebože.. přemýšlejte
QuaterBack 21
16.02.2012 14:05:10
A hlavně že tě nechala řídit;) dobrej fejk.
kokoškaaa 21
16.02.2012 14:05:08
Muze za to co se stalo pouze ridic a nikdo jiny, kdyby ridic ozraly jak hovado neridil, s nejv.pravdepodobnosti by se to nestalo. Kdo ridi bere na sebe tu zodpovednost, proto se za volantem nechlasta!
Driver
16.02.2012 14:05:03
KT8D5: Máš recht, možná jsem měla autorovi diskuze prostě jen napsat: Seš vážně vůl.

A taky si to myslím. Je to prostě blbost, která se neomlouvá.
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 14:03:47
Budiž odstrašujícím příkladem těm, kteří nemají s řízením v opilosti problém... protože jim se samozřejmě něco takového stát nemůže.
Finreir 29
16.02.2012 14:02:54
Nezkrotná želva-Ale snad něco jiného je nabourat bez alkoholu,to se může stát komukoliv a kdykoliv,bavíme se o řízení pod vlivem alkoholu,to je něco úplně jiného!
Že se autor cítí bídně,není třeba dlouho debatovat,kdyby to bylo bez alkoholu,je to něco jiného.Ale máš pravdu,nezažil jsem to,před řízením jsem nikdy nepil a ani nebudu!
KT8D5 25
16.02.2012 14:01:55
Nikdo by neměl být souzen pokud on sám nechce býti souzen, tak to funguje v životě, a jak se dívám jak vy ste chytrý všichni, samý soudce tady, alfa samců jak nasráno, samej borec a lidi co si prošli peklem a radí druhým, ale no tak už se proberte v hlavě si srovnejte svoje nedostatky které máte sudte sebe sama a nechte druhý žít.
QuaterBack 21
16.02.2012 14:00:26
Já nečekám,že se vrátíme k sobě,ale miluju jí pořád.
Ten největší odpad
16.02.2012 13:59:48
ty fejky ti fakt nejdou
trotro
16.02.2012 13:59:15
Klosinus: Tohle je dost zcestné, protože uhýbáš od tématu - já psala, kdo TOHLE nezažil - já sama to zažila. Nevím, asi to ztrácí význam k tomu ještě něco psát, aneb, každý máme svou pravdu.
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 13:57:33
Sorry, ale ani jeden z vás tu nemá právo soudit druhý, takže vy co tu soudíte někoho jiného se nejdřív podívejte samy na sebe, fakt miluju ty lidi co soudí něco z jiné dimenze.
QuaterBack 21
16.02.2012 13:57:33
"Kdo tohle nezažil, nepochopí." univerzální viniňovací formulka, podle toho by třeba nešlo soudit znásilnění, protože soudci by museli být sami násilníci
Klosinus 27
16.02.2012 13:57:03
Tak moje holka sice dle me taky moc ridit neumi ale ja jsem to vymyslel jinak. Auto ji pujcuju jezdim s ni a ucim ji nenasilne lepsi ridit, trochu se to zlepsilo a casem to bude jeste lepsi :). Jinak se vzdy teda domluvime a kdyz ja chci chlastat a ona ne tak ridi ona, za volant ozraly nikdy! navic potrebuju papiry do prace a to by byl muj konec.
Jinak ty jsi dobry vul teda ti reknu, za to bys mel dostat par facek a poradnych
driver
16.02.2012 13:56:05
Radši bys měl být rád, že se z toho vůbec dostane, fakt nečekej, že to zase dáte dohromady.
BlackRainbow 24
16.02.2012 13:55:50
Kdo tohle nezažil, nepochopí. Vnímáte situaci zkresleně, brát vám to nebudu
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 13:54:28
Může za to tvoje holka, né ty. Neměla jsi sedet do auta s opilým řidičem.
QuaterBack 21
16.02.2012 13:53:46
KT8D5: Nic ve zlém, ale mě se stal vážný úraz a není to tak dávno a zavinil to přítel. Přesně vím, jaké to je. Jen zázrakem jsme to oba přežili. Holt každý to vnímáme na základě svých zkušeností..

S čím souhlasím je toto:ale chlastat a pak ject autem,není chyba,to je svi.stvo

Ano, to máš pravdu.

Ale fakt si nemyslím, že to sem autor diskuze psal proto, abyste mu nadávali. Už se to stalo, chápeš to? Jak myslíš, že se asi cítí? Zažils to? Ne? Tak nesuď prosím.
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 13:52:33
litovat tě nebudu, dobře ti tak, vlastně máš štěstí, že nejsi vrah
Klosinus 27
16.02.2012 13:52:07
Nezkrotná želva: Sorry, ale ty nejsi normální. Jaká zkouška vztahu? Proč by chtěla takovýho vola? Ano, buďme rádi, že oba přežili, ale na vztah to fakt nebude. Nemá cenu mu nadávat, ale ani mazat med kolem huby.
Copka
16.02.2012 13:48:32
Nezkrotná želva-Nic ve zlém,ale zajímalo by mě,jak bys mluvila,kdyby tato osoba zabila třeba někoho Tvého blízkého a že je to na denním pořádku! Asi bys neřekla,že chybovat je lidské,ano lidi dělají chyby,ale chlastat a pak ject autem,není chyba,to je svi.stvo!
KT8D5 25
16.02.2012 13:47:20
jajina123: nechci se autora diskuze zastávat, ale myslím, že sám ví, že udělal blbost a už takhle tím dost trpí. Tím, že mu budeš nadávat a pouštět se do něj mu nijak nepomůže :( Toť můj názor..
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 13:45:43
ženské to nedovolíš i když je střízlivá a sám sis chtěl něco dokázat, se ani nedivím, že tě vyhodil.. chudák holka!!!!!
jajina123
16.02.2012 13:44:10
kdyby ale nemela boty, tak neprezije..
Kšandy máš pěkný
16.02.2012 13:44:07
To víš no, když někoho skoro zabiješ, tak se pak dá docela očekávat, že tě nemusí mít zcela v lásce..
xZdenish 25
16.02.2012 13:43:09
Co se stalo, stalo se. Teď už alespoň víš, že život má větší cenu než jeden hloupý risk. Každý chybujeme, to je normální, jsme lidé. Kdo je bez viny ať hodí kamenem. Chci Ti jen říct, že jste měli oba obrovské štěstí v neštěstí. Tvé přítelkyni se nedivím, je to příliš čerstvé a bude chvíli trvat, než se z toho dostane. Prostě tomu dej čas..

Držím vám palce oboum. Tohle je pořádná zkouška vztahu.. Vím, o čem mluvím. Ale nikdy neztrácej naději. Ber to jako druhou šanci, začít znovu a lépe.
Nezkrotná želva 23
16.02.2012 13:39:50
Budiž Ti to ponaučením,někdo tu šanci ani nedostane! Co člověk potkává podél cest,to je strašné,samé pomníčky,bohužel plné nevinných lidí!
KT8D5 25
16.02.2012 13:33:55
Já vím co jsem udělal a plně si to uvědomuju.Vím,že čas už nevrátím.
Ten největší odpad
16.02.2012 13:31:16
Hlavně že to přežila.
Oriq 28
16.02.2012 13:31:15
Jestli je to pravda,tak jsi .... a dobře Ti tak,kvůli takovým jako ty to od.erou vždy nevinní,můžeš být rád,že nikdo nepřišel o život!
KT8D5

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy