Nepouštím sednou lidi v MHD

Zdravím. Už skoro půl roku nepouštím sednou žádné lidi v MHD či autobusu. Prostě, nevidím důvod, proč bych měl nějaký ženský uvolňovat místo, když jsem tam byl první. Jenže většina z nich má pak kecy, takže to řeším nasazením sluchátek do uší a ať si žbrblají co chtějí.

No, ale to co se mi stalo dneska. Přijdu do BUSu a sednu si k nějaký ženský. O jednu zastávku dál nastoupila nějaká ženská a chtěla, jestli bych ji nepustil sednout. Jasně a zřetelně jsem řekl, že ne a začal si dávat do uší sluchátka. Jenže to indiviuum které sedělo u mě mi ty sluchátka z uší vyrvalo a řeklo mi, že ji mám okamžitě pustit sednout. No nechtěl jsem, ale tak nějak mě vytlačila, takže se tam udělalo místo pro tu ženskou co si chtěla sednout. No, ale ta ženská co mě vytlačila jelikož vystupovala dřív, tak si taky vylezla ven a tu druhou postila k oknu. Toho jsem využil já a zasedl jsem její místo.

Ona na mě prý, co jsem to za hovado, že takovýho fakana jako jsem já ještě neviděla. Na to jsem jí v klidu odpověděl, že si sedám na to místo, ze kterýho mě vyhodila a že je to její problém, že chtěla abych pustil tu ženskou sednout (mohli jsme sedět oba!) a že mi laskavě nemá nadávat, když o mě vůbec nic nevím a nasadil jsem si sluchátka, ale i přes ně, sem poslouchat celý zbytek cesty, jak se tam s jinýma ženskýma bavila, jaký jsou dnešní mladí lidé hovada, který nemají k ničemu úctu.

No řekněte mi, zažil už tohle někdo? Doufám, že tuhle krávu (ta co seděla vedle mě, ne ta co si chtěla sednout) už nikdy nepotkám, protože to co tam ztropila, to byl hnus a bejt v její kůži, tak už radši v tomhle autobusu nikdy nejezdím.


17.02.2012 19:30:31
Obdivuji staré lidi kteří nejsou drbny a je na nich vidět že jsou to poctiví lidé takže takhle : Staří , tělesně postižení , nemocní , těhotné ženy . Tyhle okamžitě pouštím sednou bez přemýšlení. Máš představu jak se musejí babičky , které mají po porodu a vychovávali dvě děti minimálně 18 Let jak se pak musí cítit ? Víš co to je starat se o dítě ????? Asi ne takže ty nevychovaná sračko začni pouštět lidi které jsem jmenoval nebo se připrav , že ti to pánbůh oplatí a ty na tom budeš stejně jako ti poctivý lidé . Ale souhlasím s tím , že tě nemá co právo vystrkovat z místa , protože si za něco dal peníze(zjevně od tvojí mámy) ale to je ted vedlější . Souhlasím takový lidi nepouštěj , když poprosí tak je to jiná . Ale prosím nauč se slušnosti/Dobročinnosti/ohleduplnosti a Bůh ti to vráti v podobě štastného života
ČlověkAniZlýAniHodný
17.02.2012 17:58:10
Tak já jsem jednou jela takhle úplně narvaným autobusem, léto vedro, měla jsem sebou 3-letého synovce (pro upřesnění vážil 17 kg) a začal usínat ve stoje, takže jsem ho musela celou cestu chovat, přičemž druhou rukou jsem se musela držet a myslíte si, že mě někdo pustil sednou, ať mladej nebo starej? Lidi jsou neohleduplný. Já lidi sednout pouštim, i když se mi nechce. Nebo když sedim v metru a vedle mě z každý strany je místo a přijde pár/ kamarádi/ky, tak se posunu, aby mohli vedle sebe sedět. Mě to nic neudělá.
Jen lituju, že díky tobě, nás všechny mladý strkaj do jedno pytle jak nevychovaný fakany.
A vsadim boty, že až tobě bude 50, tak to o těch dětech budeš řikat nejvíc taky, až tě nebudou chtít pustit sednout.
Jen se třeba zamysli: až budeš mít třeba těhotnou přítelkyni a člověk jako ty jí nepustí sednou a ona v tramvaji upane, což neni zas takový problém při některých stylech jízd a stane se něco jí nebo dítěti, tak tu zase budeš psát jaký jsou ty ldii hovada, že jí nepustili sednout.
Takže tak...
Purpura 27
17.02.2012 00:11:51
Amy Wongová: Pokud by paní slušně požádala, jestli bych jí nepustil sednout, dalo by se to zvažovat... Ale pokud na mě začne mít kecy a pak mě dokonce tahala za bundu abych vypadnul z jejího místa, tak to pardon, tohle si fakt líbit nenechám. Naštěstí ono se to vyřešilo tak nějak samo, protože jak mě zatáhla za bundu, tak se mi rozepnul zip a odhalila se pistole v podpažním poudzru. Hele ta ženská brala čáru že by předběhla i Bolta...
Teiwaz88 21
16.02.2012 23:27:00
A to když studuješ práva, tak to Vás na škole neučí nic o etice? Slušnosti? Morálce? A s tím kdo dřív přijde, nejsme zvířata (i když i ty projevovou více altruistického chování než většina lidí), nežijeme někde v džungli a život není každodenní boj o přežití. Jenže to někdo, kdo může vyplodit takovej blábol a ještě tady vyhrožuje tatínkem (fakt drsný, takhle se projevuje dospělý člověk) nemůže pochopit.
Jako na střední jsem chodila do třídy s některými jedinci, kteří se taky neuměli chovat, ale tohle to už je fakt moc. A tvoje argumenty o autu jsou opravdu směšné. Mám dědu a dobrovolně odevzdal řidičák – už se na to necítil, a jelikož mu záleží i na ostatních lidech, tak se ho dobrovolně vzdal, než aby někoho zbytečně ohrožoval. A to že jednou řekneš dětem – jestli tvé děti budou vychované jako ty (teda jestli budeš mít nějakou holku, kterou by je s tebou chtěla mít, protože každá normální, která by tě slyšela takhle mluvit, by asi hodně rychle utekla) tak se na tebe akorát vykašlou, zastrčej tě někam do domova důchodců a nechají tě tam shnít. A možná když budeš mít štěstí, tak ti pak něco dojde. Nebo taky ne.
hanaka
16.02.2012 22:32:43
ITix: ta Tva jednicka, verim, ze to nemyslis vazne. Se zbytkem vicemene souhlasim.

Limetka99: nemas zac...
Thx2U
16.02.2012 22:22:11
Ve tvém věku jsem měl podobné názory. Ted ti vzkážu toto:
1. Neoháněj se tu právničinou, když jsi zatím nic nedokázal.
2. Takových, kteří si se mnou chtěli hrát, už pár bylo.
3. Máš pravdu v tom, že pustit někoho sednout není tvá povinnost.
4. Je to však slušnost.
5. Aby ses neposral z těch několika minut stání.
ITix
16.02.2012 21:45:18
Teiwaz88
Hele, oni celej život makali jako šrouby, tak mají nárok na důchod. Ty makáš pár let a už si otvíráš hubu. Chtěla jsem původně napsat něco o dost ostřejšího ale za ban mi nestojíš.
Amy Wongová 23
16.02.2012 21:40:20
No hele jestli to byla těhotná paní nebo už starší paní, tak je reakce sice přehnaná ale pochopitelná. Pokud ani jedno z toho nebyla tak ses jí měl omluvit s tím, že ti není dobře a at se nezlobí. Určitě by to dopadlo jinak. Ale když se k jiným chováš hnusně a sobecky, nemůžeš od nich na oplátku čekat vstřícnost.
Amy Wongová 23
16.02.2012 21:09:22
A kolikrát bez poprošení přišly obtloustlé báby a sedly mi na batoh a basta. Normálně bych tam měla nejradši špendlíky. Kdybych tam něco měla, tak mi to zničej a nezaplatí. Fakt na nakopání do zadku, tyhle bych vykázala z autobusu či tramvaje. A také se mi stalo, když jsem měla ortézu na noze od pasu dolů, že mě na férovku prosily, abych je pustila, místo toho, aby si sedly na jiné sedadlo, nebo se zeptaly někoho zdravého.
sambo1987 25
16.02.2012 21:06:58
Já lidi pouštím sednout, ale dostalo mě, když jsem ve 13 jela s mámou z nemocnice, kde jsem byla zrovna asi hodinku po operaci ruky, s rozbitou hlavou a kolenem, nastoupily jsme do autobusu, který byl narvaný důchodcema, tak jsme poprosily jednu z nejmladších (tak 65 let), jestli mě nepustí, že jsem pooperaci a viděla, jak vypadám, a ta bába odvětila, že mě nepustí a koukala se z okna a dělala, že nás nevidí, takové báby nesnáším a přitom si myslí, že samy mohou všechno a jsou na lidi drzé.
sambo1987 25
16.02.2012 20:23:47
Lidi vzdejte to, hádat se z nevychovaným frackem nemá cenu. Nechápu proč si vozí zadek v autobuse, když papínek je tak úspěšný právník.
Venezie
16.02.2012 20:20:41
Limetka99: No ty mě fakt bavíš!!! :-D Tatínka vytahujou tak děti na písku, ale dobrý no :-D
Hele tak jo. Až někde dostaneš od nějakýho týpka na budku, řekni mu pak ještě, ať ti ukáže občanku!!! :-D
sportovní dravec
16.02.2012 20:20:15
http://www.priznejse.cz/4-cestujici-v-mhd/ :)
donatelloo
16.02.2012 20:18:42
Jasně, schovej se za tatínka. Bez něj bys byl v prdeli, ubožáčku. Je mi tě líto.
Znechucenej limetkou
16.02.2012 20:08:18
sportovní dravec: Já ještě ne samozřejmě, ale otec by si tě jistě vychutnal :) Věř mi, že na každýho se dá něco vyhrabat :)
Limetka99
16.02.2012 19:54:15
Limetka99: No jooo, tak teď už nepochybuju :-D
Ty jsi ale ubožák!! :-D Určitě jsem se v tobě nesplet :-D
Moc si věříš :-) S nikym by sis nepohrál, možná se ti ta představa líbí, ale nemáš na to.
A dej si pozor, ty jeden budoucí právníku, v 19ti to ještě moc jistý nemáš :-D



Spíš mě překvapuje, kolik lidí tady otevřeně přiznává, že taky nikoho nepouští sednout... Ach jo... To jste fakt takový chudáci skoro všichni?? Že jste si koupili jízdenku apod... No to je fakt trapná hláška, nikdo vám jí taky nebere :-D
sportovní dravec
16.02.2012 19:40:31
Já tu mluvím o starých lidech a lidech nemocných. Ne o tobě a tvojí únavě. Ohled přece bereme na lidi, co jsou na tom hůře než my samotní a pokud jim můžu pomoct tím, že je pustím sednout, udělám to. Pustím i tebe, když uvidím, že ti není dobře.

Jen jsem se ti snažila vysvětlit, že až se dostaneš do stejné situace, v jaké jsou tito lidé, pochopíš, že lidská slušnost je nad zlato.
Tydlidá 30
16.02.2012 19:35:20
Tak trochu slušnosti by to přecejen chtělo..na druhou stranu, pouštím sednou staré, opravdu nemohoucí...a těhotné, možná ještě postižené... semtam maminku s dítětem... Ostatní ne.. Zaplatila jsem si roční open card, a chci taky mít službu..když se mohou vozit bezdomovci zdarma, tak já mám snad nárok na sednutí.. Jinak bych jí asi řekla, že ona taky nemá slušnost, když ti vyrve sluchátka z uší.. a normálně bych jí řekla třeba, že mám zdravotní problémy, nebo jsem po operaci, nebo mi je zle..možná by dost čuměla..jednou se mi tohle stalo a měla jsem opravdu zdr. problémy a radši jsem seděla... ten dotyčnej pěkně setřel..
Veve1
16.02.2012 19:31:30
Proc bych mel lidi poustet, kdyz jsem si zaplatil opencartu, takze vlastne i misto k sezeni a jeste k tomu duchodci jezdi zadarmo, tak nevidim duvod proc je poustet. Neni to nutne, jen ze zdvorilosti, ale ja take nepoustim sem tam obcas, ale to je minimum pripadu.
PHIL
16.02.2012 19:19:48
sportovní dravec: To by jsi udělal jednou a taky naposled. Ne, že bych tě zmlátil, to určitě ne, ale jakožto budoucí právník, bych si s tebou pohrál jinak :) Pak by jsi ještě litoval, že jsi chtěl někomu pomoct.

Tydlidá: A já když přiběhnu k doktorovi a sem unavenej, protože sem musel brzo stávat, tak mě někdo pustí sednout? Ne. Tak co, hold se buď opřu o zeď, nebo si sednu na bobek a taky neotravuju jiný lidi, který to nezajímá.
Limetka99
16.02.2012 19:14:59
DumSpiroSpero-----Společnost tvoří lidé jako jste vy.Kdyby ti ''hodní'' lidumilové neexistovaly nic takového by nebylo.Politici na nás můžou z vysoka srát?Proč bych měl být tím pádem také hodný a ohleduplný
HulkJeNasraty
16.02.2012 19:14:57
Seš trapák. Kdybych v tom buse jel i já, tak tě na 100procent vypleskám ven a kdybys měl ještě nějaký kecy, tak bys dostal bomby jak prase. Ubožáku zakomplexovanej... Máš ho malýho, nebo co tě sere??
sportovní dravec
16.02.2012 19:13:02
Jen se modlím, aby až budu těhotná, nebo stará, nebudou v buse všichni takový kokoni líní zvednout prdel.
Myslím, že zvlášť u starých, těhotných, s berlema a podobně je slušnost vstát a pustit je sednout. Lidi jsou v tomhle někdy hrozně bezohlední. Kdysi si moje prababička, ve věku asi 85 let, pochroumala ruku a to jen proto, že bylo v buse plno kreténů, nikdo se ani nehnul a ona, stará, chatrná osůbka o holi, neudržela rovnováhu a upadla.

Jinak samozřejmě nevidím důvod pouštět sednout lidi v mém věku, nebo ve středním věku, pokud nemaj berle, těžký tašky, nebo jinej viditelnej "hendikep"(nebo pokud mě nepožádají), případně pouštět kohokoliv, když je okolo několik volných míst.
Bystrouška 19
16.02.2012 19:12:00
Kdyby ses vyhnul socce, potkáš se s tím jinde. Je to analogické třeba čekárně u doktora, kdo dřív přijde, sedí. Dle tvojí logiky si ten s berlema holt postojí, protože nepřišel dřív. Že si postojí třeba dvě hodiny ty sedící netankuje, přišel pozdě, jeho mínus..

Prostě až se do dané situace dostaneš, pochopíš, jak je fajn, když jsou k sobě lidé ohleduplní.
Tydlidá 30
16.02.2012 19:09:50
Jednou až z tebe bude starý páprda a budeš sotva stát na nohou ti to někdo vrátí.
Metuje 28
16.02.2012 19:05:30
Hulk: Mám pocit, že jsi obyčejně hloupý. Nebo jsi troll, ale stejně hloupý.

Nikdy jsem takovou zpověd nepsala.

Neslušná doba? Doba je taková, jaká je společnost. Člověk by s napravováním "doby" měl začít vždy u sebe. Primitivní alibismus: Když jsou oni neslušní, proč bych měl být já.
DumSpiroSpero 21
16.02.2012 19:03:04
To se jako chlubíš, že jsi debil nebo to oznamuješ nebo co to je?
nechápu
16.02.2012 18:53:05
Jsem jiná: A když tě jako nepustí, tak uděláš co? Půjdeš za nějakým chlapem a požádáš ho, aby nás vyhodil z místa? Nebo si půjdeš stěžovat řidiči? Oboje je trapné a většina z nich by se na tebe vykašlala :)
Limetka99
16.02.2012 18:51:29
Proč by 40 tiletí chlapi měli chtít sedět? :-O Vždyť to je chlap pomalu v nejlepším věku, takže nechápu, proč to sem taháš.

Kdyby mi bylo nějak špatně, nebo bych byla těhotná, a potřebovala bych si FAKT sednout, tak si klidně řeknu. To mám chcípnout kvůli tomu, že nějací puberťáci si vezou řiť ze školy?

To samé, když jde důchodce s těma taškama a bolavýma nohama.

Ale to ty nepochopíš.

Měj se.
Jsem jiná 26
16.02.2012 18:51:28
Tydlidá: Se zlomenou nohou asi stejně jako žádnej jinej soudnej člověk nepojedu MHD, ale pojedu autem s nějakým spolužákem se kterým se domluvím nebo zůstanu doma úplně.
Limetka99
16.02.2012 18:50:36
DumSpiroSpero------Pak sem nepiš zpověd' ''PROČ NA MĚ LIDÉ ŘVOU?''!!! Lidé jsou čím dál tím horší...Proč se chovat v neslušné době slušně?
HulkJeNasraty
16.02.2012 18:49:30
Neměl ses nechat vytlačit. Jednou tam sedíš, tak tě nikdo nemůže vyhazovat. Pustit sednout starší lidi je pouze dobrovolná záležitost, ne povinnost.
Já veřejnou hromadnou dopravou nejezdím.
Slečna Důležitá 19
16.02.2012 18:48:25
"Opravdu by mě musela být hanba, abych se někoho, kdo sedí v BUSu doprošoval aby mě pustil sednout, jak nějakej lempl. "

Tak počkej, až si zlomíš nohu, budeš sakra vděčnej, že tě pustí sednout někdo, kdo si (na rozdíl od tebe) neplete jízdenku s místenkou. :-)
Tydlidá 30
16.02.2012 18:46:16
HULK: To bych asi čuměla. Jenže oni to asi nemají proč dělat. :) Nech si své agresivní výlevy na záchodovou mísu. :)
DumSpiroSpero 21
16.02.2012 18:46:06
Tobě se tak neskutečně uleví, až budeš mít na práci konečně taky něco jiného než prudit lidi v MHD.
Webbz 28
16.02.2012 18:43:56
Jsem jiná: Ano, můžou si sednout v MHD, ale když je tam místo! Pokud tam není místo, protože jiní přistoupili dříve, tak ať se necpou na sedačky a prostě stojí!
Nikdy jsem nezažil, že by třeba nějací 40letí chlapy chtěli si sednout jenom proto, že jsou starší než já.
Opravdu by mě musela být hanba, abych se někoho, kdo sedí v BUSu doprošoval aby mě pustil sednout, jak nějakej lempl.
Limetka99
16.02.2012 18:40:28
DumSpiroSpero----Kdyby na tebe někdo otevřel hubu asi by jsi čuměla
HulkJeNasraty
16.02.2012 18:38:16
Já s tebou nebudu dohadovat o rodiných rozpočtech. Tvojí výchovo asi těžko předělám. Jak už jsem psala. Chybí ti určitá slova ve tvém slovníku a já ti je doplňovat nebudu. Až budeš stará tak ti to dojde. Adios
Venezie
16.02.2012 18:37:58
A to jako mají chcípnout hlady, nebo jezdit po obchodě na vozíku, nebo jak by sis to představoval? V tom obchodě jim nic jiného nezbyde, než chodit a k té zastávce taky musí dojít.

Ale v tom autobuse si už MŮŽOU sednout, tam ty sedačky jsou. Já to znám i podle sebe, vydržím 3 hodiny lítat po obchodech a potom vlezu do MHD, tam je špinavá zem, tašku musím teda držet v ruce, do toho musím uhýbat lidem co nastupují a vystupují. Do toho zatáčky, držet se, držet ty tašky. Taky bych si sedla, kdybych mohla, takže chápu ty důchodce. Zvlášť když je bolí půlka těla a jsou třikrát starší než já.
Jsem jiná 26
16.02.2012 18:36:56
A víš, že být tam revizor, klidně tě z toho místa může vyhodit? (Viz. smluvní přepravní podmínky)

Asi žiju v úplně jiném světě (a to MHD jezdím minimálně dvakrát denně), protože na mne ještě nikdy nikdo "nepíčoval", at ho pustím sednout. Možná proto, že jsem slušně vychovaná a pouštím lidi sednout automaticky.
DumSpiroSpero 21
16.02.2012 18:36:02
Chlape... starsi lidi urcite poustej (ted nemyslim 40ti lety panicky). Protoze az tobe bude 60+ tak budes rad ze se udrzis u ty tycky. Jinak ty jsi si nezaplatil misto na sednouti.... ty si platis pouze svezeni autobusem/tramvaji.
Na druhou stranu me osobne serou stari lidi co se serou ke dverim kdyz jeste autobus jede, nekdy autobus prudceji zabrzdi a ti duchodci maji co delat aby nespadli, samozrejme v te chvilce staci pozduchat dalsich 5 lidi, .... jako by na ne ten ridic nechtel pockat :)
Pálivá Omáčka 20
16.02.2012 18:30:23
Ano, ale k zastávce dojdou svým tempem, trvá jim to déle než tobě. Přesto, když nastoupí do tramvaje a ta s nimi cukne, padají, protože se neudrží. Toho sis nikdy nevšiml?
Tydlidá 30
16.02.2012 18:23:12
Jsem jiná: Ale chápeš to, že když můžou to táhnout kilometr k tý zastávce, tak to můžou i půl hodiny držet v BUSu? Kdyby je opravdu tak boleli nohy a podobně (že to nevydrží stát, a musí si sednout), tak by ani k tý zastávce nedošli.

Logicky - dojdou kilometr s taškama v zastávce, takže mají na to sílu, takže vydrží i stát v BUSu ne?
Limetka99
16.02.2012 18:21:45
Tak 12 000 důchod asi jen tak někdo nemá, za druhé to ve většině nemůžeš násobit dvěma, lidi v pozdějším věku jsou často sami (vdovci, vdovy) a za třetí, o ŘP přicházejí právě kvůli svému zdravotnímu stavu. Nezbude jim nic jiného, než jezdit sockou...

Souhlasím, že ta ženská, co tě vystrkovala, byla extrém, ale ani ty nejsi dokonalý. Chybí ti empatie, ohleduplnost a trocha pokory by taky nezaškodila. ;-)
Tydlidá 30
16.02.2012 18:19:41
Jo, půl dne musí chodit po tescu a ještě to táhnout půl kikometru k zastávce.
To jsi teď udělal objev roku, nebo sis vážně myslel, že každý důchodce bydlí dva kroky od obchodu?

S tím autem to prostě neřeš, ne každý ho má. A když už by ho ti důchodci mohli mít, tak dobře, že jím nejezdí - někteří blbě vidí, mají pomalé reakce...zbytečně by byly bouračky, to snad není zapotřebí.
Jsem jiná 26
16.02.2012 18:18:50
Nejhorší je když jezdíš až na konečnou a ten někdo jede jen pár zastávek... A jezdíš tak každej den a nakonec zjistíš, že vlastně kdybys měl pouštět sednout starší, tak si NIKDY nesedneš, bo je furt narváno a když zůstaneš stát, tak to místo obsadí stejně nějakej trouba. není to tak jednoduchý.
Proto zastávám názor, že kdo si sednout potřebuje, ať slušně poprosí. Ale pokud se někdo chová jak hovado... tak jako sorry.

Vždycky mě udivovalo, jak jsou lidi v metru a vůbec takhle v MHD takoví divní a jakoby nasraní. Měl jsem pár takovejch plánů jak to změnit, no ale bylo by to na moc dlouho. Zkus se jen usmát na někoho - se zatváří jako "kurwa, co po mně chce" a chytne si kapsu... nasadit hudbu má taky svý úskalí, jedním z nich je OSA. Nakonec jsem dospěl k závěru, že to shnilý jabko je hloubš, takže se vůbec nemá cenu do těchto povrchových záležitostí pouštět. Lidi prostě nebudou veselí---dokud nebudou veselí..
CZloveK.
16.02.2012 18:14:23
Pokiaľ si sedel na mieste označenom pre starých a postihnutých ľudí nediv sa.

Pokiaľ nie, tiež by som bola naštvaná... ale keď poprosia, ja väčšinou vstanem. Keď už to. Naopak neznášam, keď niekto "vyjednáva" za nich - ako v tvojom prípade. za to, že som si akejsi babičky nevšimla mi bolo nadávané celú cestu a ešte k tomu hnsuným tónom a čo ma naozaj najviac hnevalo - žena, čo ma prinútila vstať, mi tykala... "Co tak blbě čumíš.." a neviem čo všetko. Je pravda, je to dávnejšie, ale keby tam sedela nejaká žena stredného veku, pochybujem, že by si dovolila taký tón, či dokonca tykanie.

A tiež som sa stretla s tým, že mi akýsi starý muž vynadal za to, že sedím na mieste pre postihnutých... Električka bola poloprízdna. Po nijakom postihnutom ani stopy. A mňa príšerne bolela hlava. Prepánajána, tie nálepky znamenajú, že sa má člvoek postaviť, nei, že si nesmie sadnúť!
Shika
16.02.2012 18:14:00
Venezie: Z důchodu 12 000 Kč x 2 se nedá uživit auto? Já myslím, že v pohodě. Když to zvládnou i dospělí s 2 dětma, který mají třeba 30 000 Kč, tak proč by ně oni.
Limetka99
16.02.2012 18:12:49
To Jsem jiná-----Předpokládám,že jsi jedna z těch tlustých brejlatých kurev co píčujou na všechno!!!!
HulkJeNasraty
16.02.2012 18:12:35
no jo, já to pořád říkám, že měšťáci jsou divný.
kokot
16.02.2012 18:11:36
Jsem jiná: Víš kolik lidí má dneska auto a to i ti starý? Docela dost.
Mě nejde o to, že bych nemohl stát - taky občas stojím, když není nikde místo. TO mi problém nedělá. Ale štve mě to, že bych se někomu měl uhnout, když jsem si tam sedl dřív jenom proto, že jí / ho bolí nohy, tak proto může chodit půlku dne v Tescu a nosit 4 tašky nákupu půl kilometru k zastávce a pak nemůže zůstat půl hodiny stát a čekat, jestli někdo nevystoupí a místo toho, bych se měl uhnout já, který tam sedím už 15 minut!
Limetka99
16.02.2012 18:09:57
Jestli ty tvoje děti budou vychovaný jak ty, tak se na tebe vykašlou.Proč být ochotný a ohleduplný když můžu být sobec. To si opravdu myslíš, že z dnešním důchodem by jsi měla na financování auta.To jsi dost naivní.
Venezie
16.02.2012 18:07:48
"Mají 4 tašky z tesca" - No a ty si myslíš, že důchodci snad žijí ze vzduchu, že nepotřebují jíst? To je sice super, že tvoji rodiče si vozí na nákupy prdel autem, ale někdo prostě to auto nemá. A když je člověk starší a má v ruce držet celou cestu X kilo potravin, tak to fakt musí být super.

Jinak předpokládám, že je to fake. Takoví poseroutkové, kteří chvilku nepostojí v MHD a ještě se tím chlubí na netu, snad ani nemůžou existovat.
Jsem jiná 26
16.02.2012 18:05:32
:D:D:D taky je nepouštím sednout,mě by taky nikdo nepustil,tak co..mají chodit pěšky,pokud se jim něco nelíbí,ne?:D
17CK2B23456
16.02.2012 18:04:47
V něčem s tebou souhlasím. Já teda nesnáším, když někdo někomu takhle poroučí. Jestli se jí nelíbilo, že paní stojí, měla jí pustit sama! Mně zas dostalo, když jsem jela jako asi 8letá holka s tátou a do tramvaje si to nakráčely dvě padesátnice na jehlovejch podpatkách - takový ty s milionama plastik za sebou. A jedna hned přišla ke mně a povídá:"Pusť tady paní sednout, bolí ji nohy." Táta mi řek ať zůstanu sedět a jí řekl, ať si příště nebere deseti centimetrový podpadky. Takový lidi fakt nechápu, kde berou tu drzost! Na druhou stranu, když jedu s mojí babčou, tak jsem opravdu rráda, že pokaždý v metru jí nekdo pustí. Já staré lidi sednout pouštím, pokud jsou opravdu všechna místa plná. Někteří důchodci ale mají tu drzost, chtít uvolnit místo, že nemohou sedět v protisměru jízdy. Mě se ale dělá stejně zle jako jim, když sedím naopak, takže to mají pěknou smůlu.
Andyinka144
16.02.2012 18:04:31
Venezie: Nevím jak ty, ale já budu jezdit autem a přinejhorším mě nakoupit budou moci děti nebo mě tam odvezou a když bych musel jet autobusem, tak rozhodně nebudu otravovat lidi v autobusu, jestli by mě nepustili sednout.

XCrazySlimeX: Souhlasím - kdo pozdě chodí sám sobě škodí :) Kdyby jezdili z nádraží, tak tam je místo vždycky. Navíc mě taky nikdo nikdy nepustil sednout!
Limetka99
16.02.2012 18:00:48
ssssss: Měli by vůbec být rádi, že jim za pár let budu vydělávat na jejich důchody, aby vůbec měli co jíst a ne mě ještě vyhazovat z místa! Navíc nikdo je nenutí jezdit zrovna když jezdí studenti do školy nebo můžou jet autem.
Limetka99
16.02.2012 17:59:54
Naprosto s tebou souhlasím. Já taky nepouštím nikoho, dokonce ani stařeny co ledva stojí na nohou... Já přece nejsem žádnej otrok abych ustupovala lidem, navíc když mě nikdo nemá rád... To bych byla sama proti sobě :) Lidi jsou svině...
XCrazySlimeX 16
16.02.2012 17:59:41
Neboj ty taky budeš jednou stará. Budou tě bolet celé tělo opotřebováním.Budeš si chtít nakoupit jídlo na celý týden, aby jsi do obchodu nemusela chodit každý druhý den, tak si vezmeš víc tašek. Poprosíš pak nějakou slečnu, aby tě pustila sednout a ona na tebe akorát opovrženě koukne, a nasadí si sluchátka. Já jsem vděčná za to, že jsem mladá a že můžu chodit. Protože jiní to štěstí nemají. Celý život jsem byla slušná, a mám všechno po čem jsem vždy toužila.
Venezie
16.02.2012 17:56:53
Myslíte si,že se v neslušné době musíme chovat slušně.A to je problém.Dojíždím do školy vlakem.Už kolikrát jsem to zažil.Staří nebo nemocní (také těhotné ženy) by se měly pouštět sednou.Ale jakmile přijde 2 tunová zkurvená vyjebaná píča co vás pobrindá marmeládou z koblihy a začne ještě k tomu všemu nehorázně na vás píčovat,končí veškerá legrace.O to horší to je když tam má manžílka s pivním pupkem.Zaplatil jsem si jízdenku tak si snad kurva můžu sednout a ne pouštět takovýhle ubožáky co sotva vyjdou schůdky do vlaku (nemyslím ty lidi co jsem zmínil v 5 větě)!!!!! Vstávám do školy (na praxi) v půl 3 ráno tak si snad mohu odpočinout v tom vypíčeným vyjebaným zkurveným vlaku!!! Už abych měl auto! S pozdravem nespokojený občan!
HulkJeNasraty
16.02.2012 17:54:21
Ja mluvil obecne. Ale co ty vis co ta zenska dela? Treba je zubarka nebo jinak lekarka. Treba je ucitelka, pravnicka nebo proste cokoli... A poloz si zakladni otazku, co ty si dokazal oproti tem lidem, ke kterym se chovas bez ucty? Oni treba cely zivot dreli nebo drou, maji jiste zkusenosti se zivotem. Ucta by mela byt oboustranna, ale od mladsiho ke starsimu slusnemu prece jen krapet vetsi.
ssssss
16.02.2012 17:50:13
ssssss: No nevím, jak by mě zrovna taková uřvaná a do mých věcí se pletoucí osoba mohla někdy pomoct. Jedině snad, že by mě dala rajče, že ji pustím sednout, což by teda byla výhra :D :D
Limetka99
16.02.2012 17:49:28
Ja jsem hovadu a poustim sednout lidi jen kdyz se mi chce. Nekdy se mi nechce... ale nikdo na mne nepicuje, pac uz nejsem frikulin a hlavne nevypadam ze by mne to zajimalo.
Hmmhator 30
16.02.2012 17:49:12
Ale co se mi stalo, tak v autobuse, kterým jsem jednou jela do školy. Byl hrozně přecpaný a jeden pán, co tam seděl asi od první zastávky (cca 40 let) se posadil na sedátko blíž uličce a to druhé, u okna, nechal volné. Všichni jsme se tam tlačili a ho asi nenapadlo, že by si někteří z nás sedli, aby uvolnil to jedno místo, hned by se nám lépe "dýchalo" a měli bychom víc prostoru.Tohle mi vadí hodně
Misaki-chen 16
16.02.2012 17:45:09
Jsi prostě nevychovanej fracek. To je vina tvých rodičů, ne tvoje.
šakna
16.02.2012 17:45:06
Přesně jak říká Granice. Nesetkala jsem se tím, že by se takhle dožadoval místa opravdu starý člověk, který by to opravdu potřeboval - ti se spíš hádají, když je někdo pouští na místo, že si sednout nechtějí. Největší cirkus jsem naopak zažila od dobře živené ženy na podpatečkách, tak 40 - 50 let, stejný typ, který se zásadně v autobuse roztáhne přes obě místa, aby se k nim už nikdo nevešel. A nejdojemnější je, když se někdo tahle sprostě dožaduje místa na sezení, a pak vystupuje hned příští zastávku (to jsem zažila v metru, paní si potřebovala na ty 4 minuty strašně nutně sednout).
LIvon92 19
16.02.2012 17:43:51
Samozrejme, ze mas pravo sedet na miste, protoze sis to zaplatil. Nikdo nema pravo te vyhodit. Jenze kazda vec ma stranku jak pravni, tak i lidskou. Mas snad nejake zdravotni potize? Vis kolik lidi ma problemy treba s klouby? Nemusi byt ani tak stari a uz je muzou mit. Nebo mas snad krecove zily? Taky si predstav lidi, kteri pracuji cely den na nohach, nesedi v lavici ve skole jako ty. V tomhle smyslu jsi opravdu neohleduplny, netaktni a kreten.

Jo a ten tvuj dovetek, ze se slusnosti nic nedokazes, je jen kec. Vubec to neni pravda. Ani nevis, jak ti nekdy lidi muzou pomoct jen za to, ze si k nim byl nekdy slusny nebo si pro ne udelal neco navic. Ale na to vsechno prijdes. Sice si myslim, ze takove elementarni veci bys mel uz v 19 vedet, ale ne kazdemu je dano, rozumim.
ssssss
16.02.2012 17:43:00
limetka: Ještě proto nemusíš hned být jako všichni ostatní. Jinak být přehnaně slušný a nechat sebou zametat taky není úplně dobrý, obzvlášť dnes, ale otázka proč být slušný když ostatní taky nejsou... být slušný, protože to tak je správný, ne?
Aragorn
16.02.2012 17:42:33
to Granice: těm ve středním věku, co peskují a evidentně jim nic není, je nejlepší říct, že se omlouváš, ale že jsi nevěděla, že je stará a potřebuje si sednout. :-)
Tydlidá 30
16.02.2012 17:39:35
Aragorn: Myslím to tak, že znám okolo sebe dost slušných lidí, se kterýma každý zametá :)
Když je někdo požádá, vždy jim poradí a pomůžou, ale když potřebují pomoct oni, tak se na ně pokaždý vykašlou. Takže tolik asi ke slušnosti.
Limetka99
16.02.2012 17:38:16
Pro mě je to slušnost pustit lidi sednout, myslím tím starší lidi, těhotné ženy, nebo když mají třeba berle. Jezdím daleko do školy, asi hodinu cesty v tramvaji a ráno si vždycky čtu knížku nebo se učím. To potom musí požádat, protože si jich prostě nevšimnu, soustředím se na čtení/učení. Jednou se mi stalo, že jsem měla berle a když jsem nastoupila do tramvaje, nikdo mě nepustil sednout. Vylezla jsem (a šlo to těžko) a musela jsem asi 10 zastávek stát, než mě někdo pustil...nejsem ten typ, co by někoho požádal, ten člověk může mít taky zdravotní problém...ale přece jen mě to zamrzelo
Misaki-chen 16
16.02.2012 17:37:03
limetka: se slušností nikdo nic nedokáže - to myslíš jak? Třeba slušnost, ohleduplnost,..apod. je pro vnitřní pocit, ne?
Aragorn
16.02.2012 17:34:56
Venezie: Ohleduplnost? Kdo ji bere na mě? Nikdo! Ochota? Vidím, jak jsou lidi ochotní někomu s nečím pomoci. Slušnost? V dnešní době? Se slušností nikdo nic nedokáže!
Limetka99
16.02.2012 17:32:33
To je těžký vysvětlovat něco lidem, kteří neznají slova jako slušnost,ohleduplnost a ochota.
Venezie
16.02.2012 17:28:08
Pustit sednout je slušnost, nikoliv povinnost.
Ano nezachoval ses slušně, ovšem ještě větší neslušnost mi příjde vystrkovat tě ze sedadla - to je opravdu trapné.

A ono taky nepouštím sednout většinou... ano, jestliže vstoupí do busu babička co má chudák problém do toho busu vůbec nalézt, těhotná ženská nebo někdo s berlema (např.) tak by mě hanba fackovala zůstat sedět. Ale je vtipné, že tito lidé většinou ani nechcou abys je pouštěl, ale příjde obtloustlá kravka středního věku a bude dělat frky, že ona si chce sednout ... to vážně miluju. A kdyby se alespoň slušně zeptaly, ale ne, postaví se nad tebe a celou cestu posloucháš jaké seš hovado.
Jedna taková pí*inka mi ztropila scénu, že ji nechci pustit sednout, zrovna když sem měla nohu v dlaze... ale já sem drzý spratek...
Granice
16.02.2012 17:23:54
Teiwaz88: Přesně. Hlavně, že mají 4 tašky ze supermarketu, ale musejí si jít sednout. Mě to taky nezajímá. Když na mě nezůstane místo, tak taky neotravuju cizí lidi, aby mě pustili sednout. Nikdo by mě taky nepustil, takže nevidím důvod proč bych měl pouštět je.

Mě nejde o to dělat problémy, ale o princip. Zaplatím jízdenku, sednu si na volný místo - a pak ho mám dát někomu kdo přišel o zastávku dál jenom proto, že mu / jí je 60 a má 4 tašky z Tesca (to jí nevadí, že to tahá), ale sednou by si chtěl / a?
Nezájem, ať si klidně půl hodiny stojí.
Limetka99
16.02.2012 17:22:02
Pěkná provokace, evidentně to tady padlo na úrodnou půdu.
Ted Striker
16.02.2012 17:20:21
Podobnej problém... Po celodenním štípání dříví jedu domů, úplně zničenej a nějaká babka začala buzerovat ať vypadnu že tohle je její místo... Maj ho*no co na práci a ještě budou otravovat slušný lidi, co jim vydělávaj na důchod. :-/
Teiwaz88 21
16.02.2012 17:19:31
limetka99: Starší lidé by se podle mě měli pouštět, já s nima v podstatě žádný špatný zkušenosti nemám. Většinou se ani neptají a jen se postaví, tak je prostě ze slušnosti pustím a oni poděkují. A pustit sednou těhotnou ženu by měl každý automaticky...
Aragorn
16.02.2012 17:18:40
Na debily jako ty jednou lidstvo vymře!
šípková růženka 27
16.02.2012 17:17:13
Aragorn: Ale já chci sedět. Mě nezajímá že oni jsou starší. Přišel jsem dřív, tak jsem si sednul, je jejich problém, že nastupují až pozdě, když není místo.

Ale to není problém, spíš mě štve, že se cizí lidi pletou do toho po čem jim nic není.
Co je komu do toho, jestli já tu ženskou pustím sednout nebo ne? Oni za mě nerozhodují, když řeknu že ji nepustím sednout, tak to mají přijmout a ne že mě vykopnou ze sedadla abych měla místo.
Limetka99
16.02.2012 17:15:27
Když jedu utahaná z práce, tak se je snažím taky ignorovat, ale jindy normálně pouštím.
Pegasis
16.02.2012 17:15:13
Nenechal bych se vyhodit já si zaplatil svoje místo v autobuse jako,každý jiný nazdar, něco jiného by bylo kdyby ta ženská byla těhotná nebo poprosila, ale nemám rád ty lidi co přijdou a čumej a píčijou takový mam tak trochu v píči
QuaterBack 21
16.02.2012 17:13:39
jsi trapný blboun a tvá zpověď je blábol
Opha
16.02.2012 17:13:20
Nějáká ženská? Já si většinou raději nesedám a jdu se někam postavit, protože postupně vždycky nastoupí starší lidé, které bych pustil....takže si taky stoupni k oknu a nemusíš to řešit :)
Aragorn
16.02.2012 17:12:19
jsi píča.asi to bude tím..;)
vlhjkklkj

jdete vsichni do prdele ,resite kravoviny

Přidej komentář

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy