Táta - zase

Je mi do pláče. Pozvala jsem si přítele na víkend. Celý den spolu něco děláme. Ted večer dávají fotbal a mě to vážně nebaví. Tak sme udělali kompromis. On se u mě kouká na fotbal a já jsem na notasu v kuchyni (u mě v pokoji mi nejde internet). Odpoledne jsem se dorbek koukala na internet protože jsem potřebovala něco zjistit (asi 5 minut a přítel tu byl se mnou) táta to viděl a měl řeči že u toho blbýho notasu sedím pořád. Řekla jsem že ne, že jen chvilku. Ted sem si sem sedla znovu protože mě fotbal absolutně nebaví táta na mě začal ječet at ho neseru, že si sem pozvu přítele a ani se mu nevěnuju, že sem na tom závislá a štípnul mě do ruky. Když jsem mu odpověděla, že on kouká na fotbal a mě to nebaví tak jsem tady, že bych se nudila, začal ječet, at si jdu teda číst ale at jsem u něj. Ted mi nařídil at to do chvilky zabalim a jdu za nim. Fakt fajn. Hlavně že mu každej pátek taham chlast z Plzně, to jsem dobrá. Jen jsem se přítele zeptala, jestli je nutný se na fotbal dívat, slyšela to matka začala na mě začala ječet, at ho nebuzeruju, že at se dívá na co chce. Jako nechápu to, když se pohádáme, automaticky jsem já ta mrcha co ho provokuje, že si začal mnohdy on, nebo si jen něco nenechám líbit nikoho nezajímá. On je svatej a já jsem potvora. Pokud si chce sám udělat čaj a naši to vidí, mají málem záchvat proč mu čaj neudělám já. S jídlem to samé, vše mu musim nosit pod nos. Dost mi to vadí, já u nich normálně pomáham s vařením, myju nádobí. On u nás nic nemůže, vše musím sama. Běda kdyby ho viděli, jak mi pomahá, to bych ho ppodle nich hned využívala. Jako jezdí sem na víkend jednou za 6 týdnů a už i to mě díky našim začíná dost štvát. Bohužel zrušit ty víkendy nejdou, je to blbý, já jsem u nich totiš pořád a jeho rodiče by se zajímali proč už k nám nejezdí. Ale je tohle normální? Skoro mi přijde, že ho mají raději než mě.


19.02.2012 01:08:26
Lol z téhle zpovědi fakt nemůžu ;DD má se tu řešit rodinný vztah a místo toho tady řeší rozdíl mezi routerem a modemem ;DDD
analitik
18.02.2012 23:05:27
Lol když mají doma wifi tak hned mají i router jo? Můžou mít třeba jen AP, experti ze zpovědnice zase perlí...
asd
18.02.2012 21:57:12
No tyvole, koukám situace jak u nás doma. Přítele už domu nevoď.
prcek Míša 18
18.02.2012 21:05:30
Ahoj, no máš to doma docela blbé. To, co popisuješ, opravdu není normální, a jestli si to myslíš, protože jsi v tom vyrůstala, to se dá pochopit, ale věř mi - normální to není. Tvůj otec je agresivní a podle popisu asi ovládá celou rodinu včetně matky. Divím se ,že jsi nebyla ty, nebo ona, obětí domácího týrání, protože takoví lidi k tomu nemaj daleko. Ale mám pro tebe špatnou zprávu - takoví lidé se v obrovské většině nikdy nezmění, a ani si za celý život neuvědomí, že mají problém. Ani domluvou tady ničeho nedosáhneš, jestli jsi ji už zkoušela, sama jsi určitě narazila. Jediná možnost je co nejdříve se osamostatnit a s rodičema se stýkat jen méně často, i za cenu, že to budeš mít těžší např. při skloubení se studiem. To c oppopisuješ, to je normální psychické týrání.
Přítelovi by jsi mohla říci, jak to doma máš a on by ti měl být podporou. Možná po něm budeš chtít moc, ale třeba by trochu pomohlo, kdyby se on postavil tvému otci př inějaké takové poznámce, s tím, že si ten čaj chce udělat sám a že mu naopak vadí, když se o něj pořád staráš. To by mohlo možná na chvíli tvému otci vzít opratě z rukou. Ale určitě to nebude dlouhodoběji. Opravdu tady pomůže jen odstěhovat se. Jinak co jsem přečetla pár odpovědí odspoda, je vidět, že máš přehnaně nízké sebevědomí, a myslím si, že v tom má taky prsty tvůj otec. Je čas se od někoho takového odstřihnout. Nevím, jakou v tom hraje roli tvá matka. Možná by bylo fajn si s ní o otci jednou promluvit a zjistíš, že jí to taky nevyhovuje, ale bojí se mu odporovat...ale to už je jen má dedukce.
Malý tenisový míček 20
18.02.2012 20:52:54
Ja to mel v rodine sve zeny uplne obracene. Jeji rodice ji vidi a videli jako naprosto dokonalou, nikdo by pro ni nebyl dost dobry. Jeste nez jsme se vzali a chodil jsem k nim do rodiny na navstevy tak jsem tenhle pristup nesnasel, chodil jsem tam moc nerad.

Z pohledu zetaka bych Tve rodice bral :)

A k Tobe - neber to tak vazne. Jsou to tvi rodice a je jasne ze ty jsi pro ne to nejcenejsi. Samozrejme jim zalezi na tom, aby jsi si pro zivot vybrala toho praveho a aby na Tebe byl hodny. Zkus jejich pripominky brat s nadhledem a s humorem.
Nespavec
18.02.2012 20:32:49
máš za rodiče dva narušené psychiatrické případy, kterým není blbé šikanovat vlastní dceru a udělat z ní trosku. dokud to nepochopíš a budeš je brát vážně, nikam se neposuneš.
glo
18.02.2012 19:38:53
Mě se hrozně líbí jak si člověk jede to svoje :D a prostě i kdybys za pravdu život dál člověk si pořád pojede to svoje dál
QuaterBack 21
18.02.2012 19:35:27
Tak si přítele nevoď domů... Jak jednoduché.
XCrazySlimeX 16
18.02.2012 19:30:15
Ahoj, jsi dospělá, takže si můžeš dělat co chceš. Nikdy by ti neměl poroučet ani nic přikazovat. Je ale pravda, že bydlíš u rodičů, tak je musíš respektovat. Nemůžeš jim nic špatného říct, protože tě vychovali od mala a jsou to tvoje rodiče. Zkus s nimi o tom promluvit, že už taky nejsi malá a to, že ti někdy přítel pomůže je naopak dobře. Přeci nebude celý den sedět u TV a ty ho budeš obskakovat. Já kdybych tě měl, tak bych společné chvíle radši trávil s tebou a taky bych tě pěkně líbal, líbal až bych tě vylíbal. :-)
Agrael150
18.02.2012 19:25:12
BondGirl
A myslíš, že si práci nehledám?
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:23:56
Přestaň se pořád litovat a hledat, kdo je viník. Najdi si práci proboha a zařiď si "normální život", let na to máš dost...
BondGirl
18.02.2012 19:21:53
BlackRainbow
Jj měli jsme jí na kurzu.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:20:28
linduše
Jak víc přiroste? To už asi nepůjde. V květnu jsme spolu 4 roky a on k nám můlže jendou za 6 týdnů. Asi už to jiný nebude.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:19:51
ironie dnešní noci: Jenomže konflikt není jen ústup nebo útok, jak říkám, přečti si něco o asertivitě.
BlackRainbow 24
18.02.2012 19:18:05
ironie dnešní noci: Hele tak Tvý rodiče asi chtěj, aby se u Vás cítil dobře. Taky je to host a o hosty se pečuje.. Jako přeháněj to, s tim souhlasim.. ale třeba to tak nebude pořád. Až k Vaší rodině víc přiroste, tak se třeba budou chovat jinak..
linduše
18.02.2012 19:17:44
BlackRainbow
Když bych přešla do útoku, bylo by to horší. Navíc dle našich přítel si může dělat co chce a já se mám přizpůsobit a zavřít tlamu.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:16:23
vancr
Jo asi máš pravdu ale ono to nejde. Pokaždý když se něco nepovede, tak prostě sebeurážení je ještě to lepší co si dělam. Je to asi povaha, nedokážu si pomoc. Odmalička taky neslyšim nic jinýho než urážky a podcenování. Pochvalu jsem od našich nikdy neslyšela.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:13:38
ironie dnešní noci: Jo začneš se ospravedlňovat, ale to není ta správná reakce. A když už teda, tak by se přítel měl věnovat tobě a ne koukat na telku.
BlackRainbow 24
18.02.2012 19:12:22
ironie dnešní noci:
Tak znova: Nejsi "nána pitomá" a měla bys to přestat donekonečna omílat protože tím si to vtloukáš do hlavy.
vancr
18.02.2012 19:11:49
JayCutler
A co mám dělat? Práci nemůžu najít, peníze na osamostanění se nejsou, jsem ráda že mě tu rodiče nechají, ráda bych jim dávala na domácnost i když ze dvou litrů bych pak asi neměla na jízdy na pohovry aleo ni je nechtějí.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:09:50
Daisie
Jo snažím se to změnit. Hledám pořád práci, ale jsem nána pitomá a nikde mě nechtějí. Takže možná že postupem času i dojde na to, že budu dosmrti dělat uklízečku, žít u rodičů kterým budu příáspívat na domácnost, dosmrti se jima nechám šikanovat a v 35ti spáchám raději sebevraždu. Dost se bojim, že to tak dopadne.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:09:38
Jak dlouho ještě hodláš svůj život zakláda na ústupcích druhým a na komentářích na Zp??:)
JayCutler
18.02.2012 19:06:15
Football fan
Tak to je fajn. Mě to prostě nic neříká.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:05:59
Oukej - tvoje volba.

Ale máš jen dvě možnosti: Buď se se svou situací (doma i jinde) smíříš anebo to změníš. Jiná možnost prostě není. Samo od sebe se to určitě nezlepší.
Daisie
18.02.2012 19:05:37
linduše
Jo to je taky blbý. Já bych ho k nám nejraději už taky nevodila. Protože každých šest týdnů tohle poslouchat mě nebaví. Ale musím jeho rodiče by se naštvali.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:04:37
Se mnou můj přítel problém nemá, já fotbal a hokej a motorky žeru víc, než kterýkoli jiný chlap :-)
Football fan
18.02.2012 19:04:11
Daisie
No ze zubaře má taky strach. Ano já ho mám svým způsobem ráda a hlavně, nikdo jinej mě nechce.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:03:58
buď ráda aspoň za to. Já si domů tahat nikoho nesmim. proto ani s nikym nechodim, protože mě nebaví furt někomu vysvětlovat situaci ve svý pojebaný rodině.
linduše
18.02.2012 19:03:15
On se vašich BOJÍ??? A čeho ještě? Pavouků? Zubaře? Bubáků?

Panebože, a vedle tohoto člověka chceš prožít život?

No co už - tvoje volba, každý je svého štěstí strůjcem...
Daisie
18.02.2012 19:03:14
Dříč
Děkuju za podporu.

veselá kopa
Jo až na to, že on má plnou invalídku do práce nechodí, jen párkrát týdně na brigádu.

QuaterBack
Jo dík za radu.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:02:29
Čeho se bojí? Že od táty dostane přes hubu nebo, že nad ním zanevřou...? Nebo mu to "potají" takhle vyhovuje, že mu před tebou "nadržují"...?
asdfgh4
18.02.2012 19:02:10
ironie dnešní noci:
Máte s přítelem nějakou naději na společné bydlení? Brzo?
vancr
18.02.2012 19:00:31
Daisie
No on se našich bojí.

BlackRainbow
nenechám si srát na halvu tak řeknu svůj názor.

asdfgh4
No on dělá že nic. Bojí se našich.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 19:00:13
Každý člověk se dá odlávdat. Co každý člověk vyžaduje? zamysli se nad tím a přijdeš tomu na kloub. Jinak, každému se radí lépe,když to není on sám,takže věčina lidí nechápe tvou situaci takže si nedělej nic z odpovědí.
QuaterBack 21
18.02.2012 18:58:47
Nemám pocit, že by tví rodiče vyjadřovali, že tě nemají rádi. Spíš mi přijde, že tím vyjadřují své chápání rolí muže a ženy ve vztahu. Žena je ta, co dělá teplo domova, potěšuje a stará se o muže, vaří, uklízí a maká do úmoru, protože muž chodí do práce a živí a tak mu má žena umožnit se doma jen "válet". Bohužel, toto je naše národní představa. Marsha Kocábová to jednou vyjádřila tak, že v Americe zdobí domácnost žena, v Čechách zdobí domácnost muž a žena je ta, která musí zastat všechnu práci.
veselá kopa
18.02.2012 18:58:29
To že něco nevíš není debilita. Člověk nemůže nikdy rozumět všemu, to nikdo neumí. Se pořád neshazuj, dokázala jsi toho v životě dost, tak bys měla mít už jisté kvality. Já tě obdivuji jak dokážeš usilovně bez přestávek shánět práci. Druhý by se válel na sociálce a bral dávky. A právě proto jednou najdeš i pěknou a dobře placenou práci kde si tě budou i považovat.
Dříč
18.02.2012 18:58:00
vancr
No do stresu mě na pohovrech ještě nikde nedostali.

QuaterBack
Já jaksi nevím jak to mám udělat abych to obrátila na svou stranu.

Ted Striker
Tak sory že mě chování našich mrzí a nechci furt jenom ustupovat.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:57:02
Dobře a když tedy o nich ví, jak se zachová? Zastane se tě nebo dělá že nic...?
asdfgh4
18.02.2012 18:56:35
ty si dobře necháš srát na hlavu, měla sis ty rodiče trochu vychovat, teď už je na to ale asi pozdě... fakt aby mi někdo pořád říkal co mám dělat, co je jim do toho? Měla bys jít na nějakej kurz asertivity :)
BlackRainbow 24
18.02.2012 18:56:16
No tak já si nemyslím, že lepší router ti zajistí klid v rodině :-)

Však ty víš, co bys měla udělat, už ti to tady radila spousta lidí. Odstěhovat se. Ano, já vím, že na to nemáš peníze. Že ze dvou tisíc měsíčně nevyžiješ. Ale tohle už řešíš rok a nepohla ses ani o milimetr. I kdyby ses měla odstěhovat a požádat sociálku a příspěvek na bydlení a jít na veřejně prospěšné práce, i kdybys měla lidem za peníze žehlit prádlo a mýt okna, hlídat děti a třeba nosit důchodcům nákupy za 50 Kč, tak na tom furt budeš lépe než teď.

A mimochodem, tvůj přítel, když vidí, jak na tom doma jsi, by tě měl podpořit a zastat se tě před rodiči, teda měl by toho pro tebe udělat mnohem víc, ale tohle je minimum.
Daisie
18.02.2012 18:55:14
Wooden apples
No to je další problém, on k nám dřív jak za 6 týdnů nemůže, prý nejsou peníze. Já bych jim dala ale oni je ode mě nevezmou.

asdfgh4
Slyší je to by musel být hluchej.

ich
A proč bych se měla nudit dvě hodiny, když si mohu na tu dobu dělat po svém? Nehledě na to, že pokud bych tam byla a četla si, také bych se mu nevěnovala. Navíc on by o to ani nestál, když sleduje fotbal.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:55:02
ironie dnešní noci:
Já nemyslím že bys na pohovorech o sobě takhle mluvila, ale že se necháš okamžitě vytočit a pak střílíš hlava nehlava, na okolí i do sebe samotné. A tohle se dost snadno pozná. Když je přijímací pohovor vedený dobře, tak tam (kromě jiného) kandidáta úmyslně dostanou do stresu a pozorují jak reaguje.
vancr
18.02.2012 18:54:33
Jak tak čtu tvoje zpovědi, tak si pokaždé nakonec vzpomenu na jednu legendární scénku od Monty Pythonů. Ta spočívá v tom, že manželský pár jde do restaurace a při servírování večeře požádá o výměnu vidličky. Z toho vrchní propukne v hysterický pláč, zavolá provozního, ten se taky usedavě rozbrečí a začne se litovat, nakonec se psychicky složí celý personál té restaurace. Ty prostě zbytečně panikaříš a dramatizuješ.
Ted Striker
18.02.2012 18:53:30
Jasně já tě chápu. Ale vždy zvítězí ten člověk který ustoupí a obráti situaci na svou stranu, hádkama nic nevyřešíš sám sem se o tom přesvědčil, byl jsem velmi hádavý typ člověka furt jsem musel mít pravdu. Pochop tohle musíš zvládnout sama nikdo ze zpovědnice nemávne kouzelným proutkem a nevyřeší tvou situaci. Držím ti palce, a věřím,že to obrátíš na svou stranu. Ahoj a drž se:)
QuaterBack 21
18.02.2012 18:52:01
drzáá
Prostě nebaví. Každého baví něco jiného. Přítele zase nebaví četba, také ho nenutím. Tak nevím, proč bych já se měla nechat nutit do sledování fotbalu.

Pegasis
Jo zkusím to.

vancr
No na pohovorech o sobě nemluvim jako o retardovaným kreténovi, to je jasný. Ale jo, já tohle považuju za samozřejmost. A to, že to nevím no prostě je to debilita.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:51:03
To, že máte špatné vztahy v rodině dávno víš. To, že se to jen ta nezlepší už taky musíš vědět.
Ale osobně mi taky příjde dost divné trávit čas v oddělených místnostech. Chápu fotbal nemusíš, ale dělat z toho takovou kovbojku? To nejde přežít ty dvě hoďky nebo jak dlouho to hraje? Neřeknu, kdyby to hrálo celý den.
ich
18.02.2012 18:51:00
A co tvůj přítel? On o těch hádkách ví (slyší je) a nebo se vždy odehrávají mimo jeho dosah uší?
asdfgh4
18.02.2012 18:50:37
Asi tvoji rodiče jsou zvyklí, že když je u nich někdo na návštěvě, tak se mu naplno věnují. Možná kdyby byl tvůj přítel u vás častěji, tak by ho už nebrali za tak vzácného hosta a nevadilo by jim, kdyby se u vás doma choval trochu samostatněji.
Wooden apples 15
18.02.2012 18:49:15
Inakluky
Tak přítel by pomáhal ale u nás mu to prostě naši neumožní a když by i pomohl, tak bych dostala hodně vynadáno.

QuaterBack
Jo to jsem udělala, byla jsem mrcha, prý já za všechno můžu tak at se nedivim. Že u každé hádky jsou dva, že já taky nebudu jen ustupovat, že mám taky právo na svůj názor, že si všechno taky nenecham líbit, je absolutně nezajímá.

XXX555
Proč by nemohlo být naše?
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:49:04
ironie dnešní noci:
Proč zase hned přeháníš?
Jsi profesí něco úplně jiného, takže to že si spleteš router a modem z tebe nedělá "retardovaného kretena" či jak se to ještě hned nazýváš.
Není to právě tahle nevyrovnanost, co ti třeba škodí na pohovorech a v práci?
vancr
18.02.2012 18:48:26
Takže rada platí dál. Chce to lepší router. Však ty stojí pár šupů. Nebo si ke stávajícímu pořídit silnější anténku.
Pegasis
18.02.2012 18:47:36
Jak tě nebaví Sparta? Jak nebaví? WTF?
drzáá
18.02.2012 18:46:21
Pegasis
Spletla, však sem napsala že sme píča blbá retardovaná, takovou kravinu si splést, může jenom retardovanej kretén.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:46:16
Nejsi blbá, já sem ještě nedávno ani netušil co to je router.
Dříč
18.02.2012 18:46:03
Ty s ním, případně, budeš žít, tak se chovaj tak, jak ty chceš. Přeci mu nechceš dělat služku. Na jejich kecy se vykašli. Ignoruj, nedráždi. A s přítelem si o tom promluvte, jestli chce partnerku nebo pečovatelku.
Inakluky 32
18.02.2012 18:45:50
TAKZE KED NEMATE ROUTER TAK ANI TO WI-FI NEMOZE BYT VASE!
XXX555
18.02.2012 18:45:33
Tak to je divočina, to ti nezávidím, zkus si snima o tom promluvit, tohle se nedá řešit na online portálu, tohle musíš řešit ty sama z rodičema. Každopádně držím palce. Měj se hezky.
QuaterBack 21
18.02.2012 18:45:21
Nejsem sice technik, ale mám doma router kvůli wifi.

Nespletla sis router a modem?

(ale tady fakt se můžu plést)
Pegasis
18.02.2012 18:44:56
Dříč
Aha pardon sem píča blbá.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:44:10
Však jo, Wifi router.
Dříč
18.02.2012 18:44:05
bubenik
To nemůžu poslat do píči, to bych si nedovolila.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:43:11
Matku s fotrem poslat do píči, přítele si najít jiného a bydlet u něj, nebo raději někde v pronájmu, tyhle kecy bych nesnesl.
bubenik
18.02.2012 18:43:09
Router je dobrá věc a fotbal taky nesnáším.
Dříč
18.02.2012 18:42:34
Pegasis
Nemáme router máme wifi.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:42:02
A to nemluvim o tom, když já chci někam jít a on chce jít jinam. Hned mám podle našich ustoupit, pokud to neudělam a usotupí on, hned jsem mrcha která ho buzeruje.
ironie dnešní noci 23
18.02.2012 18:41:41
Si pořiďte lepší router.
Pegasis

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy